quote:
Je wil niet werkenquote:
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha
Waarom moet je surinaams hout kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha
Waarom moet je surinaams hout kopen?Negerts en werken gaat niet altijd samen, Maar wel in december dan moeten ze speelgoed gaan uitdelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En pepernoten
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
Het zijn de linkse ratten, die willen alles kapot makenquote:
Het is de schuld van Links!quote:Op zondag 19 juni 2016 01:08 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Het zijn de linkse ratten, die willen alles kapot maken
Altijd, ik heb dus vanavond weer eens een meisje niet kunnen overhalen om met mij een seksuele daad te voltrekken. Ze zal wel lesbisch geweest zijnquote:
Ik dacht dat je beter kon, maar ja laat al maarquote:
Ach ja, een maandje werken valt nog te overzien natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Negerts en werken gaat niet altijd samen, Maar wel in december dan moeten ze speelgoed gaan uitdelen
En pepernoten![]()
Chicks met pruiken en korsetten neuken gedurende de 18de eeuwquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |