abonnement Unibet Coolblue
pi_163106609
Maaltijdbox ervaringstopic!

Praat hier mee over de diverse maaltijdbox services die op de markt zijn. Een maaltijdbox is een doos vol ingrediënten met recepten erbij, online te bestellen. Zo hoef je niet meer na te denken over wat je zal gaan eten. Voor de luiwammesen onder ons, voor diegenen die eens wat anders willen en voor diegenen die het gewoon eens uit willen proberen met een kortingscode.

http://maaltijdbox-vergelijken.nl/

Hellofresh

http://www.hellofresh.nl/

Abonnement: ja, minimale afname is 2 boxen. Flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 34 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 1-6

Extra info: Hellofresh heeft ook een Familybox, geschikt voor kinderen vanaf 2 jaar. Tevens een ontbijtbox, fruitbox en een wijnbox. Een eenmalige proefbox is mogelijk voor 37 euro.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marley Spoon

http://www.marleyspoon.nl

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39,90 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 2-8

Extra info: bij Marley Spoon kun je zelf kiezen uit 6 verschillende maaltijden per week. De maaltijden zijn altijd per 2 personen per gerecht verpakt, dus als je voor 4 personen bestelt krijg je voor elke maaltijd 2 verpakkingen.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allerhande box

http://www.ah.nl/Allerhande_Box

Abonnement: nee.
Prijs: vanaf 35 euro.
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 2-4

Extra info: de Allerhande box is een initiatief van de AH. Bij aanschaf van de Allerhande Box is de bezorging van je reguliere boodschappen gratis.

Mathijs Maaltijdbox

www.mathijsmaaltijdbox.nl

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39 euro.
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 2-4

Extra info: Mathijs Maaltijdbox heeft ook een Familybox, deze is geschikt voor mee-etende kinderen (1-3 kinderen).

Beebox

https://beebox.nl/

Abonnement: ja, minimale afname is 2 boxen. Flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 32,50 euro.
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 1-4

Extra info: Biologisch, enige met EKO keurmerk. Alle producten komen van Nederlandse boeren. Zo duurzaam mogelijke werkwijze (zo min mogelijk verpakkingsmateriaal, herbruikbare krat). Ook een koolhydraatarme box. Prijs voor 2 personen nog onder de prijs van HF. Ze hebben af en toe acties dat je bij inschrijving voor 2 boxen bv een brood of sappakket kado krijgt. Ook hebben ze een actie met Goodcoins.

De Krat

https://www.dekrat.nl/

Abonnement: Ja, flexibel lidmaatschap
Prijs: vanaf 37 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 2-4

Extra info: De Krat biedt ook een Weekendbox aan, die bevat verschillende ingrediënten en een aantal recepten ter inspiratie. Deze is ook voor 1 persoon bestelbaar. Tevens is er een optie om iemand een krat cadeau te doen.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streekbox

http://www.streekbox.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 2-4

Extra info: de Streekbox is ook eenmalig te bestellen.

Kromme Rijn Krat

http://krommerijnfruit.luondo.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap met opzegtermijn van 1 maand. De eerste keer betaal je 4 keer vooruit.
Prijs: vanaf 25 euro (maar alleen per 4 keer te bestellen, dus 100 euro).
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 2-4

Extra info: De Kromme Rijn Krat bezorgt alleen in de regio Kromme Rijn (Bunnik, Odijk en Houten). De kratten bevatten lokale producten waarmee 3 a 4 maaltijden bereid kunnen worden maar geen recepten.

Lekker Lokaal

http://lekkerlokaal.nl/

Abonnement: Met en zonder abonnement. Je kunt losse kistjes bestellen of een wekelijks abonnement nemen dat op ieder moment is op te zeggen.
Prijs: Afhankelijk van de inhoud. Statiegeld voor het kistje is ¤10.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: zelf te bepalen

Extra info: Lekker Lokaal levert vanuit het principe van duurzaamheid alleen in het Rijk van Nijmegen, en heeft alleen producten uit het Rijk van Nijmegen in het assortiment. Er zijn twee kistjes: Lokaal en Lokaal Biologisch. De keuze voor de inhoud en hoeveelheid is vrij. Zelf alles bepalen kan, maar de keuze aan Lekker Lokaal laten kan ook. Er zitten groente, aardappelen en fruit in het assortiment, maar ook diverse soorten zuivel, kaas, eieren, brood, vlees, vleeswaren en lokale delicatessen. Kistjes worden op woensdag bezorgd, er komen ook afhaalpunten aan. Er worden geen recepten meegeleverd.

Zoyummy

www.zoyummy.nl

Abonnement: Wekelijks, om de twee weken of maandelijks. Is ieder moment opzegbaar tot 2 dagen voor de volgende levering.
Prijs: Vanaf 23,95 euro
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 1-5

Extra info: Zoyummy heeft ook een Familybox (2 volwassen en 1 of 2 kinderen). Zoyummy heeft ook een Verrassings Maaltijdenbox. Dan beslist Zoyummy voor jou welke box uit welk land je opgestuurd krijgt.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163106614
Is er dan ook nog iemand met een code voor n gratis MS-box met no strings attached? Want die wil ik dan ook wel eens proberen. :9
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 11:41:42 #3
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_163106855


Maaltijd boxen is een idioot fenomeen; wil je net een hapje gegratineerde aardappel nemen, krijg je weer die handschoen tegen je hoofd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_163108534
Die fruitbox: je mist de abrikozen en wilde perzikken.
Make my day!
pi_163108549
Geen box deze week, dus ik moest vanochtend zelf eten bedenken voor de komende dagen. Zitten wel twee oude HF-recepten bij. En dochter was blij, want we kregen een stuk meer dinoplaatjes dan anders. :+
pi_163144130
HF kipgyros met tomaat, koolrabi, gebakken aardappels, komkommer en labne was lekker!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163305259
Deze week weer eens HF geprobeerd, iets aantrekkelijker door de keuze van gerechten. Ben het wel eens met de meesten hier: smaak is meer standaard aan het worden dan 'vroeger'. Jammer!

Na het doorlezen van het vorige topic ben ik wel erg nieuwsgierig naar MS :) dus als iemand nog een box weg te geven heeft hou ik me aanbevolen.
  zondag 26 juni 2016 @ 09:40:48 #8
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_163305356
Ik krijg morgen overwacht een HF box. Vroeger kreeg je op woensdag een aankondiging en kon je nog kiezen om hem af te zeggen of je maaltijden wijzigen. Nu was het op donderdag een mededeling.
Jammer maar wel eigen schuld natuurlijk.
Spoilers!
pi_163305430
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 09:31 schreef ChuckBartowski het volgende:
Deze week weer eens HF geprobeerd, iets aantrekkelijker door de keuze van gerechten. Ben het wel eens met de meesten hier: smaak is meer standaard aan het worden dan 'vroeger'. Jammer!

Na het doorlezen van het vorige topic ben ik wel erg nieuwsgierig naar MS :) dus als iemand nog een box weg te geven heeft hou ik me aanbevolen.
Ik vond de keuze voor komende week er wel erg goed uitzien :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163305533
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 09:31 schreef ChuckBartowski het volgende:
Deze week weer eens HF geprobeerd, iets aantrekkelijker door de keuze van gerechten. Ben het wel eens met de meesten hier: smaak is meer standaard aan het worden dan 'vroeger'. Jammer!

Na het doorlezen van het vorige topic ben ik wel erg nieuwsgierig naar MS :) dus als iemand nog een box weg te geven heeft hou ik me aanbevolen.
Stuur je e-mail adres in een dm. Dan krijg je een gratis MS box van mij :).
pi_163309400
Als iemand nog een HF of MS box wil. Ik kan nog wat uitdelen. HF met korting, MS gratis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 26 juni 2016 @ 14:12:18 #12
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_163310265
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:36 schreef Cat22 het volgende:
Als iemand nog een HF of MS box wil. Ik kan nog wat uitdelen. HF met korting, MS gratis.
Gratis box bij afname van of echt gratis?
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_163310696
quote:
11s.gif Op zondag 26 juni 2016 14:12 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Gratis box bij afname van of echt gratis?
MS is je eerste box gratis zonder verdere verplichting. Hoe het HF nu precies zit weet ik niet.
pi_163311188
Actiecode AHBOX2616 geeft op 10 euro korting op je bestelling van een 2-persoons of 4-persoons AH-Box die tot en met 10 juli 2016 worden thuisbezorgd of worden opgehaald.
pi_163313383
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 14:28 schreef Najieto het volgende:

[..]

MS is je eerste box gratis zonder verdere verplichting. Hoe het HF nu precies zit weet ik niet.
bij hellofresh is dat nu ook gratis met de juiste aanbieding, aangezien je nu na 1 box gewoon op kunt zeggen. Weet alleen niet of ze nu nog veel van die "eerste box gratis" aanbiedingen hebben, of dat ze inmiddels de acties hebben aangepast. Die van mij was in ieder geval wel gewoon gratis een paar weken terug.
pi_163313737
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 14:48 schreef MrsDuck het volgende:
Actiecode AHBOX2616 geeft op 10 euro korting op je bestelling van een 2-persoons of 4-persoons AH-Box die tot en met 10 juli 2016 worden thuisbezorgd of worden opgehaald.
Code is echt 26 16?
Misschien toch nog eens naar kijken dan, als er een leuke box langskomt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_163315671
Twee keer een gratis Hellofresh box in de aanbieding (geen verplichte afname verder mits op tijd opgezegd)
pi_163315853
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Code is echt 26 16?
Misschien toch nog eens naar kijken dan, als er een leuke box langskomt.
Nee, de code is AHBOX2616 en geldt op de box van deze en volgende week
pi_163316160
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 17:49 schreef Trusten het volgende:
Twee keer een gratis Hellofresh box in de aanbieding (geen verplichte afname verder mits op tijd opgezegd)
Ik wil wel een keertje vreemdgaan met HF. Althans: stel dat ik de gerechten niks vind en niet bestel, dan kun jij je code gewoon nog aan iemand anders geven toch?
Op zich ben ik wel nieuwsgierig maar de tendens die ik hier lees dat het allemaal wat simpeler word, vind ik jammer. Ben zelf nog heel tevreden over MS.
pi_163319464
Volgende week word er hier een ahbox bezorgd. Ben heel benieuwd. Ik vind het in ieder geval heel fijn dat je gelijk gratis de rest van je boodschappen in huis hebt. De laatste tijd heb ik weinig tijd voor boodschappen, dus als het bevalt is dat probleem ook opgelost :)
pi_163323719
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:04 schreef Serinde het volgende:
Ik wil wel een keertje vreemdgaan met HF. Althans: stel dat ik de gerechten niks vind en niet bestel, dan kun jij je code gewoon nog aan iemand anders geven toch?
PM :)
pi_163359620
Wat is dit voor gezeik met de box van marley spoon dat als je niet thuis bent de box naar de voedselbank gaat? En dat de levering dan tussen 13.00 en 14.00 is? Ik kan niet voorspellen dat de buren thuis zijn en ik kan moeilijk mijn werk een dag van tevoren cancelen :{
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_163359786
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 00:47 schreef Tamashii het volgende:
Wat is dit voor gezeik met de box van marley spoon dat als je niet thuis bent de box naar de voedselbank gaat? En dat de levering dan tussen 13.00 en 14.00 is? Ik kan niet voorspellen dat de buren thuis zijn en ik kan moeilijk mijn werk een dag van tevoren cancelen :{
Dat gaat heus niet naar de voedselbank. Ze proberen het later in de week (volgende dag oid) nog een keer aan te bieden.

Ik ga deze week ook maar eens voor een AH box. De maaltijden lijken me lekker, er is korting en ik heb iets nodig wat ze wel op de website verkopen, maar niet in de AH hier :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163360107
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 01:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat gaat heus niet naar de voedselbank. Ze proberen het later in de week (volgende dag oid) nog een keer aan te bieden.

Ik ga deze week ook maar eens voor een AH box. De maaltijden lijken me lekker, er is korting en ik heb iets nodig wat ze wel op de website verkopen, maar niet in de AH hier :+
Staat wel zo in de mail.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_163360239
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 01:24 schreef Tamashii het volgende:

Staat wel zo in de mail.
Ja, dat weet ik. En ik weet dat dat niet gebeurt omdat ik ze ooit gebeld heb (voor iets anders) en ik het benoemde omdat ik het idioot vond. Meisje aan de telefoon zei dat dat echt niet gebeurt, pas nadat ze het herhaaldelijk hebben proberen aan te bieden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163361233
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga deze week ook maar eens voor een AH box. De maaltijden lijken me lekker, er is korting en ik heb iets nodig wat ze wel op de website verkopen, maar niet in de AH hier :+
Pff, nav deze post ging ik even kijken, ziet wel lekker uit, bestellen voor 2pp voor zaterdag, uitverkocht....
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_163361236
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:36 schreef Cat22 het volgende:
Als iemand nog een HF of MS box wil. Ik kan nog wat uitdelen. HF met korting, MS gratis.
DM!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163362446
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 00:47 schreef Tamashii het volgende:
Wat is dit voor gezeik met de box van marley spoon dat als je niet thuis bent de box naar de voedselbank gaat? En dat de levering dan tussen 13.00 en 14.00 is? Ik kan niet voorspellen dat de buren thuis zijn en ik kan moeilijk mijn werk een dag van tevoren cancelen :{
Leveringstijden is bij MS voor mij ook het grote struikelblok. MS kan ik alleen maar bestellen als ik een hele zaterdag niks heb, omdat ze pas laat op vrijdagavond de precieze bezorgtijd aangeven. De andere dagen red ik het niet met werk. Of misschien wel, maar dat weet ik dan inderdaad pas de dag van tevoren, als ik hun mail krijg. En op zondag bezorgen ze niet.

HF heeft dat veel fijner geregeld. Bezorgvensters van drie uur én ook bezorging op zondag. ^O^
Daarom deze week ook voor HF gegaan en niet eens naar MS gekeken, puur om de bezorgtijden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_163362580
Ik liet op een gegeven moment alles bij mijn ouders bezorgen omdat die vrijwel altijd thuis zijn :+
De bezorging was bij ons ook veel frustratie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163368026
Newbie hier, met een vraagje:
- Hoe zit het met de hoeveelheden bij de boxen, heb een samenstelling met 2 volwassenen en 1 kind 2jr, zou ik uitkomen met boxen voor 2 personen of 4 personen?
pi_163368100
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 14:40 schreef forzavit het volgende:
Newbie hier, met een vraagje:
- Hoe zit het met de hoeveelheden bij de boxen, heb een samenstelling met 2 volwassenen en 1 kind 2jr, zou ik uitkomen met boxen voor 2 personen of 4 personen?
Wij nemen met twee volwassenen en twee kinderen (van 6 en 4) altijd een 3 persoonsbox bij HF. Bij AH bestel ik voor 4 personen, en dan houden we behoorlijk wat over. Hangt er natuurlijk ook een beetje van af of jullie grote eters zijn. Mijn kinderen eten vrij weinig avondeten (beetje afhankelijk van wat we eten uiteraard).
pi_163368110
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 14:40 schreef forzavit het volgende:
Newbie hier, met een vraagje:
- Hoe zit het met de hoeveelheden bij de boxen, heb een samenstelling met 2 volwassenen en 1 kind 2jr, zou ik uitkomen met boxen voor 2 personen of 4 personen?
Ligt eraan hoeveel de volwassenen eten. :)
Ik eet minimaal twee dagen van een maaltijd, maar vaak blijft er een restje over voor dag drie.

4 personen lijkt me erg veel, dan zou ik eerst beginnen met twee personen en wat extra groenten of een stukje vlees toevoegen. Want zoveel eet een 2 jarige toch niet?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_163368854
Bedankt, zal eens als proef ergens een 2 persoons box bestellen, ben benieuwd
pi_163369260
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:17 schreef forzavit het volgende:
Bedankt, zal eens als proef ergens een 2 persoons box bestellen, ben benieuwd
Ik kan je een gratis MS of een HF box met korting bezorgen als je wil.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_163378072
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 14:40 schreef forzavit het volgende:
Newbie hier, met een vraagje:
- Hoe zit het met de hoeveelheden bij de boxen, heb een samenstelling met 2 volwassenen en 1 kind 2jr, zou ik uitkomen met boxen voor 2 personen of 4 personen?
Ik zou een 2-persoonsbox pakken. Een kind van 2 eet nog niet veel.
pi_163378097
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 21:40 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Ik zou een 2-persoonsbox pakken. Een kind van 2 eet nog niet veel.
Een kind van 4 hier ook niet.
2 persoons is voldoende.
Make my day!
pi_163385615
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik kan je een gratis MS of een HF box met korting bezorgen als je wil.
Als het goed is heb je een DM, bedankt voor het aanbod.
  donderdag 30 juni 2016 @ 10:59:18 #38
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163407546
Oh fijn HF stuurt blijkbaar geen mailtjes meer als je pauze voorbij is, ik moet het maar zien aan een plotse paypal afschrijving :')
pi_163407575
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 10:59 schreef Erasmo het volgende:
Oh fijn HF stuurt blijkbaar geen mailtjes meer als je pauze voorbij is, ik moet het maar zien aan een plotse paypal afschrijving :')
Yep, zo kreeg ik deze week ineens ook een box. Er is dan ook geen tijd meer om maaltijden zelf te kiezen.
Spoilers!
pi_163409193
Wel zelf opletten :P Al had ik de optie 'altijd alles uit tot ik besluit iets aan te zetten' wel prettig gevonden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163410228
Ik krijg volgens mij elke woensdag een mail van HF over welke maaltijden ik wil kiezen. Maar dat weet ik niet zeker, hoor (ik heb geen geheugen voor dat soort dingen). Het zit bij mij wel in het systeem om er op dinsdag of woensdag naar te kijken.

Wat ik irritant vind, is dat je niet meer een eenmalige wijziging kunt doorgeven in het bezorgschema. In principe laten wij op zondagavond bezorgen, maar soms is zaterdag handiger. Vroeger kon je dan aangeven dat die wijziging alleen voor die ene week gold, maar nu is het meteen permanent, dus moet ik er daarna weer aan denken om hem goed te zetten. Niet zo handig.
pi_163410857
Gister voor de derde keer foto's en een bericht gestuurd over rotte uien in de afgelopen weken.
N.B. een exportproduct en het goedkoopst in de box.

Voorgesteld dat Maartje dat nog even oplost met de uieninkoper vóor haar zwangerschapsverlof.

"Dat was wel heel vervelend allemaal": 50 % voor de volgende box. Terecht w/
pi_163411506
Oh ja, ik had ook rotte uien deze week. En beschimmelde knoflook. Had ik gelukkig allebei op voorraad.
  donderdag 30 juni 2016 @ 15:04:41 #44
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163412267
Ik had vorige week een missende prei (had er 2 moeten hebben, voor afzonderlijke gerechten. Zat er maar 1 in.

Volgens mij t eerst ontbrekende onderdeel bij mij ooit.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163412347
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 14:16 schreef Bleie het volgende:
Oh ja, ik had ook rotte uien deze week. En beschimmelde knoflook. Had ik gelukkig allebei op voorraad.
Nou ja...daar doe je het toch niet voor.
Alsof de planning en inkoop niét klopt!

Melden jullie dat wel?
pi_163412355
dubbelt.
pi_163534308
Eerste indruk ahbox: leuk om weer eens wat andere dingen uit te kunnen proberen. We hebben nog maar 1 gerecht gemaakt, rode curry. Vooral voor mijn vriend is dit allemaal heel makkelijk. Je krijgt een pakket voorgesneden vlees en groente. Alleen champignons snijden en alles bakken. Ik zou wel wat zelf echt koken missen, maar voor snel doordeweeks is het prima.
pi_163534407
Mijn eerste MS-box komt over een week. Ben heel benieuwd :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163535955
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Mijn eerste MS-box komt over een week. Ben heel benieuwd :D
Welke gerechten heb je gekozen?
Wij krijgen gegrilde kip op spliterwten dahl, Mexicaanse rijstschotel en de hanenworstjes. Het komt ons het makkelijkste uit om de doos op zaterdag te laten komen dus we moeten nog zo lang wachten ;(
pi_163536016
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 10:08 schreef Najieto het volgende:
Eerste fruitbox van MS binnen. Eerste gedachte na het open maken: Eens maar nooit meer. Een trosje bananen een aantal peren en appels. Dat voor 12.90.. _O-. Gelijk ook maar even op de weegschaal gezet. Met doos en al woog de box krap aan 2.8 kilo. 3.5 kilo fruit? Dat is nergens aan te zien. De HF fruitbox is dan echt een stuk beter. Owja, ze adverteren zelf dat er 5 tot 6 soorten fruit in moeten zitten. Ik kom maar tot 3. Heeft de bezorger soms wat gesnoept onderweg :+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hoe is dit opgelost?
pi_163539449
Gisteren de groentelasagne met broccoli, champignon, feta en courgette van Marley Spoon gemaakt en het was echt goed te eten, weer een recept voor het repertoire. We hebben de familybox, maar man en puber zijn grote eters, dus het was precies genoeg.
pi_163539543
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 14:16 schreef Bleie het volgende:
Oh ja, ik had ook rotte uien deze week. En beschimmelde knoflook. Had ik gelukkig allebei op voorraad.
Ik had er deze week een kat in zitten :( mogelijkerwijs was het mijn eigen kat die in de doos gesprongen was :+ Foto op FB gezet en excuus van HF gekregen. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 6 juli 2016 @ 17:01:34 #53
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_163561197
Heeft iemand een Marley Spoon code voor een eerste gratis box voor mij?
*kijkt lief*

Een FOK!ster zou mijn mail doorgeven maar geen mail of code ontvangen ;(
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_163562120
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 17:01 schreef Psy-freak het volgende:
Heeft iemand een Marley Spoon code voor een eerste gratis box voor mij?
*kijkt lief*

Een FOK!ster zou mijn mail doorgeven maar geen mail of code ontvangen ;(
Stuur een dm met je e-mailadres. Krijg je em van mij :).
pi_163562203
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 17:01 schreef Psy-freak het volgende:
Heeft iemand een Marley Spoon code voor een eerste gratis box voor mij?
*kijkt lief*

Een FOK!ster zou mijn mail doorgeven maar geen mail of code ontvangen ;(
Dat was ik. Heb het doorgegeven zoals je in je DM had gezet. Is inderdaad nog niet ingewisseld dus ik heb hem nogmaals verstuurd. Misschien in je spambox gekomen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 11 juli 2016 @ 13:53:20 #56
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163665507
Ik ben ook op zoek naar een code voor een eerste gratis MS box. Iemand? :).
pi_163666387
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:53 schreef Helsinki het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een code voor een eerste gratis MS box. Iemand? :).
Stuur je e-mail in een dm :9
pi_163687116
Vandaag komt mijn eerste ms box binnen, ben zeer benieuwd! Nogmaals bedankt cat22!
pi_163687254
Die kabeljauw met couscous en tomatensalade was een onsamenhangende maaltijd met weinig smaak, echt jammer. De andere 3 maaltijden uit de box van Marley Spoon zijn goed bevallen: leuke gerechten, lekker veel groente, goede kwaliteit.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:17:31 #60
208890 June.
Seriously?
pi_163694271
Gisteren de bieten pastasalade gegeten van de beebox. Erg lekker.

Jammer dat al die boxen toch nog redelijk duur zijn, 12 euro per maaltijd voor 2 personen halen we bij de appie niet. Maarja, dan maar eens per maand voor de afwisseling en de recepten zelf maar eens opnieuw maken O+

[ Bericht 33% gewijzigd door June. op 12-07-2016 18:33:36 ]
Shine bright like a diamond.
pi_163694436
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:20 schreef forzavit het volgende:
Vandaag komt mijn eerste ms box binnen, ben zeer benieuwd! Nogmaals bedankt cat22!
Dit! Ontvangen ook inmiddels, ben heel benieuwd!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163694508
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit! Ontvangen ook inmiddels, ben heel benieuwd!
Graag gedaan beiden ^O^

Hier gisteren de surinaamse bami. Verrassend simpel en zeker een recept wat ik in het vervolg zelf ga maken. En dan goed. Want hoe HF het verzint om worteltjes (lang koken) en peultjes (10 seconden is bij wijze van spreken genoeg) bij elkaar in één zakje te doen :|W
Peultjes waren weggekookt tegen de tijd dat de worteltjes gaar waren. Zonde.

Dadelijk het stoofpotje met lamsworstjes en venkel. Niet echt een gerecht voor de zomer imo, maar de eerste proeverij valt niet tegen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_163694902
Heb het net allemaal uitgepakt. Ziet er netjes uit, goed verpakt, mooie receptkaarten.

1 van de punt paprika's is een beetje zacht aan de bovenkant en de aubergine is al wat rimpelig. Uien verschillen ook behoorlijk in grote. Maar in ieder geval overal meer dan genoeg groente, daar hou ik wel van. :9

Morgen de eerste maaltijd!
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:11:43 #64
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163695265
HF visschnitzels sta ik nu te maken.. 2 schnitzeltjes, de ene 70 gram, de ander 150. Dat slaat tich ook nergens op.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163717394
Als ik bij MS een box bestel met korting. Zit ik dan echt nergens aan vast. Ik ben altijd zo bang voor de kleine lettertjes
pi_163717460
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 18:44 schreef ekmef321 het volgende:
Als ik bij MS een box bestel met korting. Zit ik dan echt nergens aan vast. Ik ben altijd zo bang voor de kleine lettertjes
Bij MS zit je echt nergens aan vast. Het enigste wat je wel zelf moet doen is je account opzeggen nadat je de box ontvangen hebt.

Tip: er zijn MS gebruikers in dit topic die je een gratis box kunnen geven zonder ergens aan vast te zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Najieto op 13-07-2016 18:55:20 ]
  woensdag 13 juli 2016 @ 18:51:08 #67
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163717496
Bij HF zit je tegenwoordig ook nergens meer aan vast overigens.

Vandaag de pita's met tonijn. Die zijn helemaal goedgekeurd.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163717580
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 18:48 schreef Najieto het volgende:

[..]

Bij MS zit je echt nergens aan vast. Het enigste wat je wel zelf moet doen is je account opzeggen nadat je de box ontvangen hebt.

Tip: er zijn MS gebruikers in dit topic die je een gratis box kunnen geven zonder ergens aan vast te zitten.
Oh mocht iemand die hebben dan hou ik me aanbevolen
pi_163718423
Heb weer twee gratis HF boxen in de aanbieding (geen verplichte afname mits op tijd opgezegd)
pi_163738900
Bohhh, de salade met sardines waren lekker :9

Heb de sardines wel gebakken met wat harrissa en een dot yoghurt bij de salade, maar bohh, lekker!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163928861
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:35 schreef Trusten het volgende:
Heb weer twee gratis HF boxen in de aanbieding (geen verplichte afname mits op tijd opgezegd)
Ik wil die wel proberen.
pi_163929170
Grappig...paar weken terug kwam een veel jongere buurman vragen...die zag HF boxen bezorgd worden bij mij.
Sindsdien zijn zij ook gebruikers.
Gisteravond buiten eten en hoor ik hem uitleggen aan spruit: ja, dat zijn peultjes en dat zijn champignons.
Haha. :Y) wij aten dezelfde noedelsalade. 8-)
pi_163932346
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 15:10 schreef AnneX het volgende:
Grappig...paar weken terug kwam een veel jongere buurman vragen...die zag HF boxen bezorgd worden bij mij.
Sindsdien zijn zij ook gebruikers.
Gisteravond buiten eten en hoor ik hem uitleggen aan spruit: ja, dat zijn peultjes en dat zijn champignons.
Haha. :Y) wij aten dezelfde noedelsalade. 8-)
:D
pi_163933983
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:55 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:

[..]

Ik wil die wel proberen.
Ze zijn helaas al vergeven
  vrijdag 22 juli 2016 @ 18:51:11 #75
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163934832
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:55 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:

[..]

Ik wil die wel proberen.
Als je me je naam en emailadres PM't kun je er wel een van mij krijgen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 24 juli 2016 @ 17:23:48 #76
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_163978544
Ik ben sinds een week of twee klant bij HF, na het vroeger al een keer geprobeerd te hebben. Op zich is het wel leuk om de maaltijden te maken en ik ben ook niet ontevreden over de smaak. Door het kiezen kan ik nu in ieder geval het wekelijkse geitenkaasgerecht schrappen, de reden waarom ik de vorige keer gestopt ben.

Raar is wel dat van de vijf maaltijden die in de doos zitten er vier 'aan het begin' of 'binnen drie dagen' zijn.

Merk ook wel dat ik sommige basisproducten niet in huis heb, balsamico-azijn bijvoorbeeld.

De Surinaamse bami was erg lekker, al heb ik er zelf nog wat pit aan toegevoegd en de noedelsalade ook wel. Vanavond de vispakketjes met aardappelen.

Ga denk ik wel terug naar drie maaltijden in de doos.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 juli 2016 @ 20:37:40 #77
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_164006557
:W

Ik heb intresse in een gratis MS-box. Is er iemand die mij evt kan helpen? :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_164006727
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 20:37 schreef borisz het volgende:
:W

Ik heb intresse in een gratis MS-box. Is er iemand die mij evt kan helpen? :s)
:Y
pi_164007088
De bulgursalade met varkenshaasreepjes van Hello Fresh zaterdag was een groot succes, de vega nasi met amchoi viel alleen bij mij in de smaak (zelf nog gember, lente-ui en een handje haricots verts toegevoegd)
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 juli 2016 @ 21:13:09 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_164007542
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 20:44 schreef Najieto het volgende:

[..]

:Y
Je hebt een dm :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_164009645
En gesmuld van een bord vol gebakken roseval, kippedijfilet met oranje paprika en maiskolf :Y)
  maandag 25 juli 2016 @ 23:00:17 #82
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164010564
De Orecchiette met ricotta, cherrytomaat, broccoli, verse oregano, chilivlokken en parmezaan van HF was heul goed te eten!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164011415
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 23:00 schreef MutedFaith het volgende:
De Orecchiette met ricotta, cherrytomaat, broccoli, verse oregano, chilivlokken en parmezaan van HF was heul goed te eten!
Die klinkt heel lekker!
Soberso, orecchiette O+
pi_164096871
Heeft iemand een actiecode van Marley in de aanbieding?
Wil graag eens proberen.
pi_164098553
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 20:40 schreef isax het volgende:
Heeft iemand een actiecode van Marley in de aanbieding?
Wil graag eens proberen.
Pm/dm je email en voornaam

Ik kan 3 codes weggeven, gratis, van MS. Wel zelf meteen opzeggen.
Make my day!
pi_164098565
Overigens zoek ik een gratis code van HF. Iemand?
Make my day!
  zaterdag 30 juli 2016 @ 00:17:29 #87
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_164101988
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 21:56 schreef agter het volgende:
Overigens zoek ik een gratis code van HF. Iemand?
Die zijn overval vandaan te plukken, ze hebben niet echt persoonlijke codes
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_164108980
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 21:56 schreef agter het volgende:
Overigens zoek ik een gratis code van HF. Iemand?
Ik kan je een gratis HF box geven.
pi_164110962
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 23:00 schreef MutedFaith het volgende:
De Orecchiette met ricotta, cherrytomaat, broccoli, verse oregano, chilivlokken en parmezaan van HF was heul goed te eten!
was heerlijk, maar we waren een beetje uitgeschoten met de chiliflakes.
pi_164113982
Ik ben zelf wel benieuwd naar een MS proefbox.. Iemand die me aan een code kan helpen? :)
pi_164114319
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 18:01 schreef lvw88 het volgende:
Ik ben zelf wel benieuwd naar een MS proefbox.. Iemand die me aan een code kan helpen? :)
PM je mailadres maar
pi_164114491
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 13:45 schreef Najieto het volgende:

[..]

Ik kan je een gratis HF box geven.
Graag!
Welke gegevens heb je van me nodig?
Make my day!
pi_164114666
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 18:28 schreef agter het volgende:

[..]

Graag!
Welke gegevens heb je van me nodig?
E-mailadres en evt een naam.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 juli 2016 @ 19:24:26 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_164137635


Met dank aan Najieto :Y)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_164141006
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 21:55 schreef agter het volgende:

[..]

Pm/dm je email en voornaam

Ik kan 3 codes weggeven, gratis, van MS. Wel zelf meteen opzeggen.
Komt er aan.
pi_164141238
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 18:28 schreef agter het volgende:

[..]

Graag!
Welke gegevens heb je van me nodig?
De aanvrager heeft als het goed is e-mail ontvangen ^O^.
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:24 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

Met dank aan Najieto :Y)
Geen dank *O*. Eetsmakelijk :Y)
pi_164158620
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 21:55 schreef agter het volgende:

[..]

Pm/dm je email en voornaam

Ik kan 3 codes weggeven, gratis, van MS. Wel zelf meteen opzeggen.
Dank je wel. Ik wacht alleen een weekje want vind de gerechten van komende week niet echt mijn ding.
pi_164158820
Die jamie gerechten toch.
Wél de steeltjes van de peterselie gebruiken en dan een halve citroen en halve rode ui.
Scheelt, want andere helft ui was ( weer) rottig :X

Waarom ik alles in een pan moet "kiepen"... tot 2 x toe in éen recept.

:?
pi_164159456
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:54 schreef AnneX het volgende:
Die jamie gerechten toch.
Wél de steeltjes van de peterselie gebruiken en dan een halve citroen en halve rode ui.
Scheelt, want andere helft ui was ( weer) rottig :X

Waarom ik alles in een pan moet "kiepen"... tot 2 x toe in éen recept.

:?
Echt he, maar ook een halve theelepel paprikapoeder voor een pan stroganoff... Mmmmoke?

Overigens de hele ui gebruikt..
pi_164161211
Gelukkig smaakte het goed :Y)

Zou HF niets mogen veranderen aan het uitschrijven van jamie's recepten?
Bijv. Hoeveelheid water voor de rijst - warmhouden champignos - volgorde.

Trouwens mijn tip: indien in dit recept bijv. de kip in olie met paprikapoeder en zest.
Doe ik éerst de olie mengen met de kruiden en dan pas de kip erdoor.
Doen jullie dat ook?
Mengt toch veel beter...
pi_164162172
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:37 schreef AnneX het volgende:

Zou HF niets mogen veranderen aan het uitschrijven van jamie's recepten?
Bijv. Hoeveelheid water voor de rijst - warmhouden champignos - volgorde.
Nope, zie op FB regelmatig voorbij komen dat Jamie (sure) graag zijn eigen recepten schrijft, vandaar de afwijkende stijl
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 18:52:22 #102
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164182515
Ik vond 'm lekker. Die Jamie stroganoff. Alleen de rijst deed er bijna dubbel zo lang over om gaar te worden dan aangegeven in t recept. Maar die tijden voor rijst en pasta die HF aangeeft neem ik sowieso al niet meer serieus.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164182736
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:52 schreef MutedFaith het volgende:
Ik vond 'm lekker. Die Jamie stroganoff. Alleen de rijst deed er bijna dubbel zo lang over om gaar te worden dan aangegeven in t recept. Maar die tijden voor rijst en pasta die HF aangeeft neem ik sowieso al niet meer serieus.
Ik heb je een bericht gestuurd ;)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 augustus 2016 @ 19:43:40 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_164206142
Vandaag mijn eerste MS kunnen proberen. De Broccoli met pasta en kip. Mooie portie zit vol en smaakte prima. ^O^. Kwaliteit van de kip was ook goed.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_164263915
Oeps.... Vandaag wordt HF bezorgd. Maar ik werd ook verrast door een mailtje van MS dat zij vandaag ook gaan bezorgen :D
Blijkbaar met het doorkijken van de recepten een vinkje vergeten om te zetten.

12 maaltijden in mijn eentje is wat veel: wie komt er eten? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164263953
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 10:19 schreef Cat22 het volgende:
Oeps.... Vandaag wordt HF bezorgd. Maar ik werd ook verrast door een mailtje van MS dat zij vandaag ook gaan bezorgen :D
Blijkbaar met het doorkijken van de recepten een vinkje vergeten om te zetten.

12 maaltijden in mijn eentje is wat veel: wie komt er eten? :+
12 maaltijden :o Doe je 5 van HF en 7 van MS?

Ik deed de HF/MS boekhouding altijd op donderdag. Alles nakijken of ik alles wel juist uit of aan had staan. Maar vriendlief wil geen MS meer omdat we een paar keer echt vieze maaltijden hadden gehad :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_164264000
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 10:23 schreef Isabeau het volgende:
Maar vriendlief wil geen MS meer omdat we een paar keer echt vieze maaltijden hadden gehad :X
Hier hetzelfde, heb ook opgezegd paar maanden geleden. Maar vind Hellofresh de laatste tijd ook wat matig, niet vies maar ook niet meer echt verrassend zoals eerder. Misschien ga ik toch binnenkort nog een keertje vreemd
pi_164264021
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 10:27 schreef Trusten het volgende:

Hier hetzelfde, heb ook opgezegd paar maanden geleden. Maar vind Hellofresh de laatste tijd ook wat matig, niet vies maar ook niet meer echt verrassend zoals eerder. Misschien ga ik toch binnenkort nog een keertje vreemd
Ik ben bang dat HF steeds meer naar de gemiddelde klant is gaan luisteren en die houdt gemiddeld niet van uitgesproken smaken en combinaties. Maar vies heb ik nog niets gevonden van HF. Nou ja, de zeekraal. Maar dat lag niet aan HF maar aan mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_164264262
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 10:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

12 maaltijden :o Doe je 5 van HF en 7 van MS?

Ik deed de HF/MS boekhouding altijd op donderdag. Alles nakijken of ik alles wel juist uit of aan had staan. Maar vriendlief wil geen MS meer omdat we een paar keer echt vieze maaltijden hadden gehad :X
Nee, 3 per aanbieder, maar dan elke maaltijd voor twee personen, want veel goedkoper dan voor 1 persoon.
Kan ik in mijn eentje dus twaalf keer van eten. ;)

Ik boekhoud altijd op zondag, maar blijkbaar nu dus ergens wat vergeten uit te zetten. Ah well. Heb al wat vrienden gevraagd om te komen eten, en zag dat sommige dingen goed in te vriezen zijn

Alleen een beetje veel sla, daarvan kom ik aan het weggooien denk ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164264289
Ik herken het wel dat ik intussen alles al een keer heb gezien, zeg maar.
Niet vies, niet extreem verrassend. En dat ik daardoor sneller oversla als ik lastig uitkom met plannen of de maaltijden me niet echt aanstaan.

Ik eet er nu twee keer per maand van denk ik. Ook omdat ik toch niet echt vaak zelf de recepten herhaal.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164264364
Wij merken ook dat gewoon duurder uit zijn als we geen maaltijdbox hebben, dan verval je toch makkelijk in dingen los kopen ( = duurder), kant en klaar iets, dingen kopen die je eigenlijk niet nodig had etc. Denk ik ;)
pi_164264572
Binnen 10 minuten na elkaar bezorgd. Was lollig geweest als ze elkaar in mijn doodlopende straat waren tegengekomen _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164268959
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:01 schreef Trusten het volgende:
Wij merken ook dat gewoon duurder uit zijn als we geen maaltijdbox hebben, dan verval je toch makkelijk in dingen los kopen ( = duurder), kant en klaar iets, dingen kopen die je eigenlijk niet nodig had etc. Denk ik ;)
maar je moet toch alsnog naar de winkel voor je andere boodschappen? Dus dan kun je toch net zo goed nog steeds dingen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt?
pi_164269230
Klokslag 13 uur werd de box HF afgeleverd.
En als ik dan de volle koelkast zie en andere spullen in de kasten voor 5 maaltijden voor 49 euro, inclusief bezorgd en smakelijke afwisselende en verrassende groente combi's ben en blijf ik happy.

Een enkel keertje twijfel ik weleens, als ik langs de groentenprijzen race in een super en ben alleen al opgelucht dat ik er niet over hoef te dubben 🇳🇱👍

@ Cat B-)
pi_164270185
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 15:03 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

maar je moet toch alsnog naar de winkel voor je andere boodschappen? Dus dan kun je toch net zo goed nog steeds dingen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt?
Ja klopt, maar als ik geen maaltijdbox heb dan ben ik niet iemand die één keer per week alle boodschappen doet. Dus dan ga ik 's avonds na mijn werk naar de supermarkt om eten uit te zoeken voor die avond. Dan ben ik ten eerste inspiratieloos (veelal). En dan wordt het bijv. twee biefstukjes (of kipfilets oid), zakje sla, komkommer, tomaten, aardappeltjes (portiezakje), dan zijn bijv. de ijsjes of wasverzachter in de aanbieding enz en zo sta ik dan dagelijks 15-20 euro af te rekenen ;)

Zeg ook niet dat het niet anders zou kúnnen hoor, maar is nu wel de gang van zaken op momenten dat we de box langere tijd op pauze hebben. We hebben ook een vast boodschappenbudget en dan merk ik dat we krap zitten.
pi_164279156
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:14 schreef Cat22 het volgende:
Binnen 10 minuten na elkaar bezorgd. Was lollig geweest als ze elkaar in mijn doodlopende straat waren tegengekomen _O-
Ja! :D :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 20:59:08 #117
66083 Platina
78th Element
pi_164279594
Iemand hier die mij aan een code voor een gratis MS box kan helpen?
Wil het eens gaan proberen. Die Knorr wereldgerechten komen mij de neus uit :+
pi_164282626
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 20:59 schreef Platina het volgende:
Iemand hier die mij aan een code voor een gratis MS box kan helpen?
Wil het eens gaan proberen. Die Knorr wereldgerechten komen mij de neus uit :+
Kan er nog 1 weggeven.
Dm/Pm je voornaam en e-mailadres maar. 😄
Make my day!
pi_164295517
Ik heb nog een gratis HF box voor de liefhebber

Edit: vergeven!

[ Bericht 22% gewijzigd door Trusten op 07-08-2016 14:45:13 ]
pi_164295794
Vanavond twee (grote) eters dus dan ga ik al rapper door de maaltijden heen. :+
En net de patatas bravas klaargemaakt van MS. Die had ik zelf niet uitgezocht en vond ik ook niet echt fantastisch. De kikkererwten werden in de oven knikkererwten (en smaakten nog net zo melig als voorheen) en de rokerige tomatensaus was... rokerig.
Met aardappeltjes en paprika uit de oven kun je natuurlijk niet mis gaan dus dat waren (met de salade) nog de leukste onderdelen.

Maar al in al: ik heb een portie bewaard maar weet niet of ik die nog ga opeten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164409527
:W Als iemand toevallig nog zo'n code over heeft voor een gratis MS box. Ik zou het graag eens willen uitproberen. :)
  woensdag 10 augustus 2016 @ 22:20:19 #122
272192 Yupgup
Yup, yup, gup
pi_164410878
Ik zou ook graag een box proberen. Héél lang geleden een paar keer geprobeerd, maar lees zoveel over vernieuwingen.... word er nieuwsgierig van :)
pi_164410916
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:20 schreef Yupgup het volgende:
Ik zou ook graag een box proberen. Héél lang geleden een paar keer geprobeerd, maar lees zoveel over vernieuwingen.... word er nieuwsgierig van :)
Volgens mij kan dat maar 1x per 'merk'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 augustus 2016 @ 22:24:50 #124
272192 Yupgup
Yup, yup, gup
pi_164411041
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat maar 1x per 'merk'.
Ben een paar maanden geleden verhuisd, zou dat helpen? Ander mailadres?
pi_164411354
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 22:24 schreef Yupgup het volgende:

Ben een paar maanden geleden verhuisd, zou dat helpen? Ander mailadres?
Oh vast :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_164422073
Na een paar boxloze weken voor volgende week maar weer eens een AH box besteld, kreeg een mail met kortingscode voor 10 euro. Toen werd het wel heel aantrekkelijk.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 16:43:09 #127
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_164430926
Ik heb heel het topic doorgelezen, en er zijn zo veel boxen :/
Welke zou nou het beste zijn voor een gezin van 2? ( Man is een vrij grote eter)
Ik zat te denken aan de AH box, hoe zijn de porties over het algemeen?

We houden van makkelijk klaar te maken, beide pas om half 7 thuis en dan hebben we geen trek om nog een uur te staan koken..

Iemand die ons kan adviseren? :D
  donderdag 11 augustus 2016 @ 17:00:10 #128
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_164431602
Oh man, wat is die chili uit de HF box ranzig zeg.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 17:22:06 #129
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164432304
Ik vind die chili anders prima te eten..

Wel zonder koriander, want ik hou niet van zeep.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164435746
Vandaag gratis bos ms aangevraagd. krijg en de 23ste. Gelijk de rest op hold gezet en zodat ik kan kijken of ik het iets vind of dat ik abbo gelijk beeindig.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 19:35:28 #131
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_164436512
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:22 schreef MutedFaith het volgende:
Ik vind die chili anders prima te eten..

Wel zonder koriander, want ik hou niet van zeep.
Het zat voor mij niet mee want ik ben sowieso geen fan van zoete aardappel. Lenteui vind ik er niet in thuis horen en had liever kidneybonen gezien. Vandaag wel weer prima maaltje: pitabroodjes met kipfiletreepjes. Heb iets meer dan de helft ingevoren ^O^.
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 augustus 2016 @ 19:40:47 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164436713
Hoi,

Nog nooit geprobeerd. Iemand een code van ms? Anders pak ik die 50% wel een keer. En ik ben alleen. Hou je veel over als je de 2 persoons maaltijd van ms kiest? Of kan ik dan beter de hello fresh voor 1 persoon doen...
pi_164436865
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:22 schreef MutedFaith het volgende:
Ik vind die chili anders prima te eten..

Wel zonder koriander, want ik hou niet van zeep.
ik was even benieuwd, wat een raar recept
https://ddw4dkk7s1lkt.clo(...)pdf?t=20160811191258
Zelfde hoeveelheid bonen / gepelde tomaten voor 1 persoon of 4 personen en allemaal de helft niet gebruiken?
pi_164437021
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:40 schreef Kreator het volgende:
Hoi,

Nog nooit geprobeerd. Iemand een code van ms? Anders pak ik die 50% wel een keer. En ik ben alleen. Hou je veel over als je de 2 persoons maaltijd van ms kiest? Of kan ik dan beter de hello fresh voor 1 persoon doen...
Ik eet van een twee persoons maaltijd twee dagen. Als ik naar de kosten kijk vind ik dat een stuk beter te doen dan eenpersoonsmaaltijden bestellen. Duur! Omdat je veel overhoudt waarschijnlijk wat niet meer in het recept past. Dan kook ik liever voor twee dagen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 augustus 2016 @ 19:53:48 #135
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164437184
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik eet van een twee persoons maaltijd twee dagen. Als ik naar de kosten kijk vind ik dat een stuk beter te doen dan eenpersoonsmaaltijden bestellen. Duur! Omdat je veel overhoudt waarschijnlijk wat niet meer in het recept past. Dan kook ik liever voor twee dagen.
Helder. Thanks.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 20:02:51 #136
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_164437561
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik was even benieuwd, wat een raar recept
https://ddw4dkk7s1lkt.clo(...)pdf?t=20160811191258
Zelfde hoeveelheid bonen / gepelde tomaten voor 1 persoon of 4 personen en allemaal de helft niet gebruiken?
Ik heb gewoon alles gebruikt, echt zonde anders!
  donderdag 11 augustus 2016 @ 20:05:24 #137
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_164437618
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:40 schreef Kreator het volgende:
Hoi,

Nog nooit geprobeerd. Iemand een code van ms? Anders pak ik die 50% wel een keer. En ik ben alleen. Hou je veel over als je de 2 persoons maaltijd van ms kiest? Of kan ik dan beter de hello fresh voor 1 persoon doen...
Ik ben ook alleen en heb een box voor 2 personen. Het fijne is dat je zelf maaltijden kunt kiezen dus kies ik dingen die prima in te vriezen zijn of waarvan ik denk dat ik het niet erg vind om dat gerecht een dag daarna nog eens te eten (voor lunch of avondeten). Vind het totaal niet karig wat je krijgt, trouwens.
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 augustus 2016 @ 20:08:59 #138
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164437720
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:05 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Ik ben ook alleen en heb een box voor 2 personen. Het fijne is dat je zelf maaltijden kunt kiezen dus kies ik dingen die prima in te vriezen zijn of waarvan ik denk dat ik het niet erg vind om dat gerecht een dag daarna nog eens te eten (voor lunch of avondeten). Vind het totaal niet karig wat je krijgt, trouwens.
Ok, bedankt voor het advies. Invriezen idd geen probleem.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:10:32 #139
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_164440042
Dat met rode bieten en pecorino van HF :r

Sorry. :r
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_164442150
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:08 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ok, bedankt voor het advies. Invriezen idd geen probleem.
Als je je mailadres PM't, krijg je van mij een MS doos.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 22:23:32 #141
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164443178
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:02 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Ik heb gewoon alles gebruikt, echt zonde anders!
Dat. Anders moest ik twee halve bllikken bewaren.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164443317
wtf ik heb een box besteld maar ik moet alles nog zelf snijden en koken enz..?
ik dacht gewoon maalijd die kan direct in de magnetron
pi_164443439
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:26 schreef Stompzinnig het volgende:
wtf ik heb een box besteld maar ik moet alles nog zelf snijden en koken enz..?
ik dacht gewoon maalijd die kan direct in de magnetron
je bent in de war met Tafeltje Dekje 8-)
pi_164443474
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:28 schreef computergirl het volgende:

[..]

je bent in de war met Tafeltje Dekje 8-)
ik heb het maar allemaal weg gegooid. ik kan toch niet koken
  Moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 22:35:26 #145
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164443711
Afgelopen vrijdag in Budapest kreeg ik een sms dat de volgende dag HF bezorgd zou worden, oeps _O- Mijn moeder heeft het pakket opgehaald gelukkig dus uiteindelijk toch nog goed gegaan. De kipworstjes en de pitabroodjes met kip waren lekker, de koude pastasalade met zalm van vandaag was iets minder want er zat veel zand in. Waarschijnlijk de radijs niet goed schoongemaakt :X

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:10 schreef Psy-freak het volgende:
Dat met rode bieten en pecorino van HF :r

Sorry. :r
Die zit ik ook uit te stellen tot het einde, lijkt me niet echt aantrekkelijk nee :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_164443937
Ech hoor...ik / wij vond er niks mis mee O+ met de bietjes en orzo en pecorino en walnoten.

Overigens de walnoten geroosterd ( stond er toch niet!?) en alle rucola erdoor gedaan.
pi_164444106
Oh ja. HF. Die eeuwige orzo of gerst en anders couscous.
Make my day!
pi_164444227
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:46 schreef agter het volgende:
Oh ja. HF. Die eeuwige orzo of gerst en anders couscous.
Ja, heerlijk O+ :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 augustus 2016 @ 22:51:37 #149
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_164444300
Zondag komt een nieuwe MS-box :+. Over de eerste was ik tevreden :Y.

Wel met zes euro korting, want ik had een opmerking gemaakt over een missende mozzarellabol en dat gaf een voordeeltje. :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_164444472
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:46 schreef agter het volgende:
Oh ja. HF. Die eeuwige orzo of gerst en anders couscous.
Of zilvervliesrijst ;) of pastasoort . Ja, gemiddeld 1 x week .
Of drie soorten aardappelen per week. w/

Niks mis mee, met afwisseling.
En tegenwoordig kun je behoorlijk kiezen uit van alles.
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 augustus 2016 @ 23:06:52 #151
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164444935
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:59 schreef Serinde het volgende:

[..]

Als je je mailadres PM't, krijg je van mij een MS doos.
Thanks! Doe ik meteen.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 23:39:43 #152
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_164446069
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:35 schreef MaJo het volgende:
Afgelopen vrijdag in Budapest kreeg ik een sms dat de volgende dag HF bezorgd zou worden, oeps _O- Mijn moeder heeft het pakket opgehaald gelukkig dus uiteindelijk toch nog goed gegaan. De kipworstjes en de pitabroodjes met kip waren lekker, de koude pastasalade met zalm van vandaag was iets minder want er zat veel zand in. Waarschijnlijk de radijs niet goed schoongemaakt :X

[..]

Die zit ik ook uit te stellen tot het einde, lijkt me niet echt aantrekkelijk nee :X
Haal maar meteen een pizza ;-)
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 00:01:24 #153
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_164446702
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:56 schreef AnneX het volgende:

[..]

Of zilvervliesrijst ;) of pastasoort . Ja, gemiddeld 1 x week .
Of drie soorten aardappelen per week. w/

Niks mis mee, met afwisseling.
En tegenwoordig kun je behoorlijk kiezen uit van alles.
Of Jaimie met z'n obsessie met kip en citrus ;-)
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:42:39 #154
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164452453
Nou, met dank aan Serinde.

Ik heb besteld bij Marley Spoon. 23 augustus wordt het bezorgd. Die week erna ben ik meteen op vakantie, dus dat wordt gedeeltelijk invriezen.
pi_164454320
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:42 schreef Kreator het volgende:
Nou, met dank aan Serinde.

Ik heb besteld bij Marley Spoon. 23 augustus wordt het bezorgd. Die week erna ben ik meteen op vakantie, dus dat wordt gedeeltelijk invriezen.
*O*
Welke maaltijden heb je gekozen?

Wij krijgen de 21e de volgende doos, even overgeslagen. Dan o.a. gnocchi overschotel, zin in!
pi_164454365
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:28 schreef Serinde het volgende:

[..]

*O*
Welke maaltijden heb je gekozen?

Wij krijgen de 21e de volgende doos, even overgeslagen. Dan o.a. gnocchi overschotel, zin in!
Ook bedankt voor de code Serinde! Krijg hem zelf komende dinsdag, ben benieuwd! Maar die bevat ook de gnocchi.. ivm vegetarische vriendin gekozen voor 3 vega gerechten :)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:35:56 #157
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164454481
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:28 schreef Serinde het volgende:

[..]

*O*
Welke maaltijden heb je gekozen?

Wij krijgen de 21e de volgende doos, even overgeslagen. Dan o.a. gnocchi overschotel, zin in!
De Marokkaanse gehaktballetjes, Risotto en de schol.
pi_164454713
Ik ga dit topic verlaten en op Stop Volgen drukken :o.

Ik heb HelloFresh inmiddels weer opgezegd. Het past gewoon niet echt in ons onvoorspelbare leven :'), waarin ik nooit een week van tevoren weet of ik alleen thuis ben, thuis eet of dat mijn vriend toch wel thuis is en mee doet eten.

Daarnaast vond ik de porties, ondanks dat ze hadden beloofd dat ze tegenwoordig groter zouden zijn, nog steeds te klein.
En eigenlijk vind ik het nog steeds ook wat aan de prijzige kant.

Dus... vaarwel mede-maaltijd-boxers :W.
pi_164455601
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:30 schreef lvw88 het volgende:

[..]

Ook bedankt voor de code Serinde! Krijg hem zelf komende dinsdag, ben benieuwd! Maar die bevat ook de gnocchi.. ivm vegetarische vriendin gekozen voor 3 vega gerechten :)
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

De Marokkaanse gehaktballetjes, Risotto en de schol.
Ik heb eerder iets met Marokkaanse gehaktballetjes en couscous gehad, die heb ik later nog eens gemaakt. Die gerechten vind ik echt lekker van MS.

Bij iedere box die je afneemt kun je er ook weer eentje weggeven en ben blij dat er gebruik van wordt gemaakt :) Vergeet niet alvast komende leveringen te pauzeren als je (nog) niet weet of je verder wilt gaan!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:27:54 #160
163650 Greys
pi_164455705
Als iemand een keertje in de gelegenheid is zo'n box van MS weg te geven, wil diegene mij dan in overweging nemen? :P Ik heb nog nooit een maaltijdbox geprobeerd van welk merk ook en ben wel benieuwd. Waarschijnlijk neem ik daarna ook wel een abonnement, maar ga ik - zoals sommigen van jullie - waarschijnlijk dan steeds wisselen tussen HF en MS. Oh nog even een lekenvraag, bij MS kan je zelf gerechten kiezen, kan dat bij HF ook?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:51:12 #161
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164456386
Ja, bij HF kan dat tegenwoordig ook.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:07:35 #162
163650 Greys
pi_164456791
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:51 schreef MutedFaith het volgende:
Ja, bij HF kan dat tegenwoordig ook.
Ah tof. Want ik had van de week even via mobiel op hun site gekeken maar daar kon ik die optie zou gauw niet vinden. Zit die optie pas ná het bestellen oid?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164457077
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:07 schreef Greys het volgende:

Ah tof. Want ik had van de week even via mobiel op hun site gekeken maar daar kon ik die optie zou gauw niet vinden. Zit die optie pas ná het bestellen oid?
Die optie is gekoppeld aan 'mijn account' en zie je pas als je iets op 'aan' hebt staan. Dan kan je 3 of 5 kiezen uit 7 maaltijden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:21:11 #164
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164457114
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die optie is gekoppeld aan 'mijn account' en zie je pas als je iets op 'aan' hebt staan. Dan kan je 3 of 5 kiezen uit 7 maaltijden.
Uit 8, toch?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164457123
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:21 schreef MutedFaith het volgende:

Uit 8, toch?
Ik twijfelde al :D Dus ja, 8 kan ook :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:23:04 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164457168
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:39 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Haal maar meteen een pizza ;-)
Echt zo erg dus? Zou niet de eerste keer zijn dat ik een bepaalde maaltijd helemaal niet maak (met name als er bulgur in zit :X) :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_164457239
Maar dan bestel je toch gewoon geen maaltijd met bulgur of ben ik nou gek :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:31:00 #168
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164457404
Precies wat ik ook dacht.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:46:36 #169
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_164457893
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

Echt zo erg dus? Zou niet de eerste keer zijn dat ik een bepaalde maaltijd helemaal niet maak (met name als er bulgur in zit :X) :')
Ik en mijn vriendin kregen het gewoon niet weg, rare combinatie van smaken
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  Moderator vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:49:32 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164458014
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Maar dan bestel je toch gewoon geen maaltijd met bulgur of ben ik nou gek :?
Ik kreeg een smsje dat mijn box bezorgd zou worden, toen kon ik niet meer kiezen ;)

En die bulgur maaltijden zijn van de tijd dat je nog niet kon kiezen :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:46 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik en mijn vriendin kregen het gewoon niet weg, rare combinatie van smaken
We gaan het zien :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_164459082
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef Greys het volgende:
Als iemand een keertje in de gelegenheid is zo'n box van MS weg te geven, wil diegene mij dan in overweging nemen? :P Ik heb nog nooit een maaltijdbox geprobeerd van welk merk ook en ben wel benieuwd. Waarschijnlijk neem ik daarna ook wel een abonnement, maar ga ik - zoals sommigen van jullie - waarschijnlijk dan steeds wisselen tussen HF en MS. Oh nog even een lekenvraag, bij MS kan je zelf gerechten kiezen, kan dat bij HF ook?
Ja hoi. :W
Zal ik je zondag bijpraten? :+

En kortingsdingen heb ik ook.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:36:11 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164492703
Gisteren de orzo met bieten gemaakt en het smaakte best prima :D We hebben er zelf gerookte kip aan toegevoegd, dat was een goeie combinatie :9
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:22:38 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_164498390
Wakker Dier had weer eens een persmomentje nodig
http://www.rtlnieuws.nl/g(...)ak-dieronvriendelijk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 22:09:08 #174
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_164503471
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:36 schreef MaJo het volgende:
Gisteren de orzo met bieten gemaakt en het smaakte best prima :D We hebben er zelf gerookte kip aan toegevoegd, dat was een goeie combinatie :9
Brrr. Wij vandaag de gehaktballetjes met groentemix en gebakken aardappel. Niet bijzonder, wel prima.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 13 augustus 2016 @ 22:30:19 #175
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_164504149
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:23 schreef Serinde het volgende:

[..]


[..]

Ik heb eerder iets met Marokkaanse gehaktballetjes en couscous gehad, die heb ik later nog eens gemaakt. Die gerechten vind ik echt lekker van MS.

Bij iedere box die je afneemt kun je er ook weer eentje weggeven en ben blij dat er gebruik van wordt gemaakt :) Vergeet niet alvast komende leveringen te pauzeren als je (nog) niet weet of je verder wilt gaan!
die klinkt lekker! Heb je daar t recept van?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 14 augustus 2016 @ 08:56:23 #176
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164514803
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 19:22 schreef borisz het volgende:
Wakker Dier had weer eens een persmomentje nodig
http://www.rtlnieuws.nl/g(...)ak-dieronvriendelijk
Proef je gelukkig niks van.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164514889
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 08:56 schreef MutedFaith het volgende:

Proef je gelukkig niks van.
En melk in de HF box? Heeft iemand dat wel eens gehad? Ik nog nooit namelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 14 augustus 2016 @ 09:18:11 #178
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164514977
Deze week voor t eerst. Om de quesedillas mee te maken.

Maar dat is deze:

[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164515013
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 09:18 schreef MutedFaith het volgende:
Deze week voor t eerst. Om de quesedillas mee te maken.

Maar dat is deze:

[ afbeelding ]
quote:
De melk in de Allerhande Box, HelloFresh, Marley Spoon en Mathijs Maaltijdbox komt van stalmelkkoeien, dieren die nooit buiten komen.
Dus dat zijn stalmelkkoeien? Zo oogt de verpakking niet imho. maar dan weet je als consument zelden waar iets echt vandaan komt natuurlijk. Ik weet in de winkel ook niet welke kaas, kwark, vla van de koe uit de wei of van stal komt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_164515033
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 09:18 schreef MutedFaith het volgende:
Deze week voor t eerst. Om de quesedillas mee te maken.

Maar dat is deze:

[ afbeelding ]
http://www.weerribbenzuivel.nl

"extensieve, biologische veehouderij, met daarnaast een ambachtelijk zuivelfabriekje"

Lijkt me dik in orde.
Is gewoon goed biologisch met koeien die buiten lopen.

"- Er wordt veel aandacht besteed aan het welzijn van het vee. Denk hierbij bijvoorbeeld aan huisvesting en weidegang.
- Melkkoeien moeten minimaal 120 dagen per jaar naar buiten.
- Er mogen niet meer dan 2 koeien per ha gehouden worden."
Make my day!
pi_164515042
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 09:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]


[..]

Dus dat zijn stalmelkkoeien? Zo oogt de verpakking niet imho. maar dan weet je als consument zelden waar iets echt vandaan komt natuurlijk. Ik weet in de winkel ook niet welke kaas, kwark, vla van de koe uit de wei of van stal komt.
http://www.weerribbenzuivel.nl/over-ons/biologisch
Midden in Nationaal Park Weerribben–Wieden, ligt het Overijsselse dorpje Nederland. Daar grazen de koeien van Melkboer Klaas de Lange op zo’n 300 hectare natuurgrond. De drijfveer van Klaas is om biologisch te boeren. De koeien zijn vrij om de stal of de wei in te gaan en ze bepalen ook zelf wanneer zij zich laten melken door de melkrobot.
  zondag 14 augustus 2016 @ 09:25:26 #182
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164515052
Volgens de website hebben ze een hele stapel keurmerken, die oa voorschrijven dat de koeien minstens 120 dagen buiten lopen.

En verder staat dit op de site:

quote:
Midden in Nationaal Park Weerribben–Wieden, ligt het Overijsselse dorpje Nederland. Daar grazen de koeien van Melkboer Klaas de Lange op zo’n 300 hectare natuurgrond. De drijfveer van Klaas is om biologisch te boeren. De koeien zijn vrij om de stal of de wei in te gaan en ze bepalen ook zelf wanneer zij zich laten melken door de melkrobot. Melk die gisteren door de koe gegeven is, ligt vandaag al in het schap. Dat kan als op het bedrijf gemolken én geproduceerd wordt, zoals hier vroeger heel gewoon was!
Dus, Wakker Dier laat weer eens zien een onbetrouwbare bron van informatie te zijn.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164515068
Hun webiste heeft wat extra bezoekers gehad de laatste 5 minuten :D
pi_164515072
Dus ten eerste heb ik serieus nooit melk aangetroffen in een HF box (zegt ook niet alles, want heb ze natuurlijk niet allemaal gehad) en ten tweede als er dan melk in zit is het van een lief voor koeien bedrijfje 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_164527714
Iemand een HF code voor een gratis box twv 39 euro over? DM!
pi_164528246
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

die klinkt lekker! Heb je daar t recept van?
Niet het meest handige maar weet even geen betere manier :@
https://www.dropbox.com/s(...)2CDm3_WSErYg2va?dl=0
pi_164594891
Die soepkok van Hellofresh mag wel eens opslag krijgen, altijd heerlijke soepjes
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:14:50 #188
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_164596075
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:45 schreef Serinde het volgende:

[..]

Niet het meest handige maar weet even geen betere manier :@
https://www.dropbox.com/s(...)2CDm3_WSErYg2va?dl=0
super dank je!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_164596882
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:36 schreef Trusten het volgende:
Die soepkok van Hellofresh mag wel eens opslag krijgen, altijd heerlijke soepjes
Die vissoep? Was heerlijk :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_164597726
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die vissoep? Was heerlijk :9
Jep, echt lekker!

Had alleen wel weer veel meer vulling dan vocht ;)
pi_164597915
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:51 schreef Trusten het volgende:

Jep, echt lekker!

Had alleen wel weer veel meer vulling dan vocht ;)
Ik vond het ook meer een soort stoofschotel met te veel vocht :D Maar de smaken waren geweldig :9 Vriendlief houdt niet echt van vis, maar dit vond hij ook heerlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 17 augustus 2016 @ 10:06:16 #192
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164614642
Ja, die kokos/noedel/vissoepen zijn altijd lekker!

Ik doe er zelf altijd wat meer bouillon in, zodat het toch een soep blijft..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164616285
Ik sluit me hierbij aan. :s)
We hebben dan wel geen vis/vleessoepen gehad (veggiebox), maar de soepen zijn meestal een groot succes. Laatst nog eens een courgettesoep gemaakt waar ook aardappels inzaten, misschien lag het aan andere aardappels, maar die had ineens wel een erge aardappelsmaak.

Vooral de kokos/noedel citroengras/thaise basilicum soep is awesome.. :P Lekker cashewnoten erover.
And the druids turn to stone...
pi_164624315
Heerlijk inderdaad, de soepen van HF!

Wij hebben deze week de AH-box. Eerste avond kipfilet met noodles en een salade met regenboogwortels - was lekker. Gisteren Catalaanse worstjes met gnocchi en witlof - dat was geen succes. Ligt denk ik op zich niet aan het recept, maar aan onze smaak. Ik hou in elk geval niet van gebakken witlof, en gnocchi kennelijk ook niet (of toch in elk geval niet de smakeloze papperige hap die er in de AH van gemaakt was - wellicht dat ze bereid door een Italiaanse mama of een chef-kok wel heerlijk zijn).

Vandaag nog broccoli met krieltjes en kipfilet met champignon-roomsaus. Kinderen lusten geen kip, dus die krijgen vissticks, maar verder kun je je daar geen buil aan vallen, lijkt me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 augustus 2016 @ 18:57:37 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_164627185
De MS pie met Zoete aardappel en Linzen is :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_164689821
Wederom drie gratis HF boxen in de aanbieding

Edit: Aaaaand they're gone

[ Bericht 15% gewijzigd door Trusten op 19-08-2016 21:53:33 ]
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:33:25 #197
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164690674
De lasagne met witte saus van HF was ook weer top. Echt, als HF elke week een soep, een lasagne en ietsmetwarmgerooktevis doet hoor je mij niet klagen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:34:33 #198
66083 Platina
78th Element
pi_164690703
Ik heb wel interesse! Heb je een DM gestuurd.

Heb deze week een MS box ontvangen met hulp van agter, waarvoor dank. Heb de couscous met lam en muntdip gehad. Vond het erg lekker smaken en de instructies waren zeer goed te volgen. Wel opvallend dat in hun infoboekje niet dezelfde basisingredienten staan vermeldt als bij de recepten, azijn (voor andere recepten) heb ik bijvoorbeeld niet in huis. Van de week de mungobonensalade met forel proberen en een indisch kipgerecht (waarvan ik de naam maar niet kan onthouden :P ).

Tot nu toe positief maar het is wel een nadeel dat ik op mijzelf woon en dat de ingredienten niet te lang houdbaar zijn. 2 gerechten per keer vind ik geen optie want dat vind ik qua prijs niet in verhouding staan met 3 gerechten.

Mijn chauffeur had aan de aftekenlijst te zien aardig wat kilometers afgelegd (heel Noord-Limburg zoiets) en dat voor maar 4 adresjes. In het bezorgen zullen nog wel de meeste kosten zitten denk ik zo.
pi_164691129
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:33 schreef MutedFaith het volgende:
De lasagne met witte saus van HF was ook weer top. Echt, als HF elke week een soep, een lasagne..
En parelcouscous ;) maar de lasagne was idd top
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 02:22:32 #200
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164700261
nah, die mogen ze houden. Dan heb ik liever de parelgerst. Of orzo, dat heb ik door HF echt leren waarderen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164701910
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 02:22 schreef MutedFaith het volgende:
nah, die mogen ze houden. Dan heb ik liever de parelgerst. Of orzo, dat heb ik door HF echt leren waarderen.
Orzo _O_ Echt iets dat ik zonder HF nooit gemaakt zou hebben en bleek bijzonder lekker te zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:04:11 #202
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_164701933
Ik vind orzo stom. Echt stom.
pi_164701939
Omdat?

Ik ben met Isabeau. Orzo is de bom.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_164701971
Kies je levering tussen 10-13u, krijg je sms dat het 13:30 uur wordt :')
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:26:03 #205
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_164701977
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 07:07 schreef Vanyel het volgende:
Omdat?
Lang verhaal, ik vind het gewoon stom. Neprijst, kinderrijst, het is gewoon pasta. En ik vind pasta al niks.
pi_164702039
Ah, je vindt pasta gewoon stom.
Gaat het ook nog op rijst lijken :D


Ik vind het de lekkerste pasta die ik ken. Met dank aan HF.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_164703520
Ik vind orzo ook heerlijk! Manlief vindt het oké, maar heeft dan liever gewoon risotto (wat ik ook heerlijk vind, maar al veel beter kende voor HF).
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:35:20 #208
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_164704287
Was dit hier al geplaatst?


Maaltijdboxen vaak dieronvriendelijk
© ANP
Vier van de tien maaltijdboxen scoren een onvoldoende op het gebied van dierenwelzijn. Dat blijkt uit onderzoek van Wakker Dier, die de inhoud van de tien bekendste maaltijdboxen onderzocht. In de helft van de dozen zijn vlees en vis keurmerkloos en zit er stalmelk of schuureieren in de box.

Het aantal verkochte maaltijdboxen in Nederland stijgt explosief naar zo’n 225 miljoen euro per jaar. De Rabobank verwacht zelfs dat we in 2030 een kwart van onze boodschappen online bestellen. Vaak is onduidelijk hoe diervriendelijk de kip, vis, vlees, eieren en melk zijn in zo’n maaltijdbox.

Dat was voor Wakker Dier aanleiding voor een onderzoek.

Misleidende slogans
De actiegroep vindt de marketing van de maaltijdboxen misleidend. De reclames stunten met slogans als 'de betere maaltijdbox' (Marly Spoon), 'wij zij fan van biologisch en puur' (Mathijs Maaltijdbox), 'met respect voor het milieu en dierenwelzijn' (HelloFresh), of 'waar mogelijk kiezen we voor scharrel en biologisch' (Allerhande Box). Ondanks al die mooie beloftes blijkt de inhoud niet écht diervriendelijk.

De kip in de Streekbox en de Allerhande Box heeft in de meeste gevallen niet eens één Beter Leven ster.
Albert Heijn gebruikt industrievarken in zijn Allerhande Box.
De vis in de Streekbox, Mathijs Maaltijdbox, Marley Spoon en HelloFresh is regelmatig keurmerkloos.
De melk in de Allerhande Box, HelloFresh, Marley Spoon en Mathijs Maaltijdbox komt van stalmelkkoeien, dieren die nooit buiten komen.
Vier voor HelloFresh
''HelloFresh scoort een vier. Als je een heel goedkope box wil aanbieden is dat prima, maar dan moet je geen mooie woorden hebben over duurzaam en diervriendelijkheid'', zegt Anne Hilhorst van Wakker Dier.

HelloFresh oprichtster Maartje Frederiks pareert de kritiek: ''Ons vlees heeft maar één ster, maar het komt uit Nederland en het is goed vlees. Er is ruimte voor verbetering. We gaan ons beleid aanscherpen en kijken hoe transparant we hier over zijn.''

100 procent biologisch kan wel
Het is niet allemaal kommer en kwel. De dozen van BeterBio, Beebox en Willem&Drees bevatten uitsluitend biologisch vlees, zuivel en eieren.

Alleen het vissenwelzijn is een ondergeschoven kindje in de meeste boxen. Alleen BeterBio kiest voor 100 procent biologische vis, waarbij de dieren pijnloos geslacht worden. Hun box scoort op alle punten een 10 en komt als meest diervriendelijke uit de test.

Betaalbaar
De Allerhande Box van Albert Heijn is transparant over dierenwelzijn en de gebruikte producten, maar komt als negende uit het onderzoek. ''Bij Albert Heijn voelen we een grote verantwoordelijkheid op het gebied van dierenwelzijn en duurzaamheid. Dat gaat stap voor stap. We willen de supermarkt zijn die voorop loopt in dierenwelzijn'', zegt een woordvoerder.

AH vindt het jammer dat het rapport van Wakker Dier een 'te smalle weergave van de werkelijkheid geeft'. Bovendien wil AH hun box betaalbaar houden. ''Volledig bio is niet voor ieder huishouden betaalbaar.''

Zie in onderstaande grafiek de totale ranking van de tien maaltijdboxen.

Wakker Dier heeft de tien aanbieders van maaltijdboxen een enquęte voorgelegd met 52 vragen over hun ingrediënten. De boxen zijn beoordeeld op het welzijnsniveau van het rund-, kalfs-, varkens-, en kippenvlees, zuivel, eieren en vis. Hoe diervriendelijker het aanbod, hoe hoger de score. De Heerlijk Eerlijk Box heeft als enige de vragenlijst niet ingevuld. Dit bedrijf is beoordeeld op basis van de beschikbare informatie op hun website.

http://www.rtlnieuws.nl/g(...)ak-dieronvriendelijk
Feyenoord!
pi_164704864
Ga toch fietsen met je zendingsdrang. En lees even een paar posts terug
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:16:31 #210
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_164705120
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 09:25 schreef MutedFaith het volgende:
Volgens de website hebben ze een hele stapel keurmerken, die oa voorschrijven dat de koeien minstens 120 dagen buiten lopen.

En verder staat dit op de site:

[..]

Dus, Wakker Dier laat weer eens zien een onbetrouwbare bron van informatie te zijn.
Ik dacht dat jij keurmerken en diervriendelijkheid/duurzaamheid etc totaal niet belangrijk vond?

Het onderzoek van Wakker Dier ging trouwens niet over de melk maar over het vlees en de vis.
Feyenoord!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:16:45 #211
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164705126
Dat was al geplaatst. En ik heb aan de hand van de melk van HF ook al bewezen dat Wakker Dier liegt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:19:13 #212
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164705168
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:16 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij keurmerken en diervriendelijkheid/duurzaamheid etc totaal niet belangrijk vond?

Het onderzoek van Wakker Dier ging trouwens niet over de melk maar over het vlees en de vis.
Keurmerken vind IK ook niet belangrijk. Maar het geeft hier wrl aan dat Wakker Dier ongelijk heeft.


En als het onderzoek alleen over vlees en vis gaat, waarom trekken ze dan conclusies over melk? Want de melk wordt meerdere keren genoemd, onder andere in t door jou geposte persbericht.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:22:45 #213
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_164705238
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:19 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Keurmerken vind IK ook niet belangrijk. Maar het geeft hier wrl aan dat Wakker Dier ongelijk heeft.

En als het onderzoek alleen over vlees en vis gaat, waarom trekken ze dan conclusies over melk? Want de melk wordt meerdere keren genoemd, onder andere in t door jou geposte persbericht.
Omdat er heel weinig melk in maaltijdboxen zit. Maar het is dus zo dat ondanks dat HF biologische melk in de box heeft ze nog steeds een 3,7 scoren. Kan je nagaan hoe slecht de rest is.

Wakker Dier liegt niet, jij trekt verkeerde conclusies.
Feyenoord!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:06:45 #214
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164707195
Wakker Dier zei letterlijk:

quote:
De melk in de Allerhande Box, HelloFresh, Marley Spoon en Mathijs Maaltijdbox komt van stalmelkkoeien, dieren die nooit buiten komen.
Ergo, Wakker Dier liegt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:57:09 #215
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_164708242
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:06 schreef MutedFaith het volgende:
Wakker Dier zei letterlijk:

[..]

Ergo, Wakker Dier liegt.
Denk je niet dat als dat zo zou zijn HF er iets tegen in zou brengen? HF heeft zelf die gegevens verstrekt aan Wakker Dier.

Dus dan zullen ze wel net begonnen zijn met biologische melk in de box. Of jij liegt en dat pak bio melk komt niet uit de HF box.
Feyenoord!
pi_164709090
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:57 schreef Japie77 het volgende:
Of jij liegt en dat pak bio melk komt niet uit de HF box.
:D :D
Ongetwijfeld de meest logische verklaring :D
MF heb je stiekem elders melk gekocht? :o o|O
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_164709141
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D :D
Ongetwijfeld de meest logische verklaring :D
MF heb je stiekem elders melk gekocht? :o o|O
Andere users die week ook? Complot :o
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:57:13 #218
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_164709369
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D :D
Ongetwijfeld de meest logische verklaring :D
MF heb je stiekem elders melk gekocht? :o o|O
Ik zie hem er wel voor aan eerlijk gezegd. Maar het zal wel zo zijn dat HF net begonnen is na het onderzoek van Wakker Dier. Heeft het toch al zijn vruchten afgeworpen!
Feyenoord!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:00:30 #219
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_164709431
HelloFresh oprichtster Maartje Frederiks pareert de kritiek: ''Ons vlees heeft maar één ster, maar het komt uit Nederland en het is goed vlees. Er is ruimte voor verbetering.
Feyenoord!
pi_164709655
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik zie hem er wel voor aan eerlijk gezegd. Maar het zal wel zo zijn dat HF net begonnen is na het onderzoek van Wakker Dier. Heeft het toch al zijn vruchten afgeworpen!
mijn god, wat ben jij irritant ( en je veronderstelt nogal wat)
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:15:27 #221
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_164709763
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

mijn god, wat ben jij irritant ( en je veronderstelt nogal wat)
Dat eerste ben ik me van bewust. ;) Jij denkt dat Wakker Dier bewust liegt om HF in een kwaad daglicht te zetten?
Feyenoord!
pi_164710320
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 16:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat eerste ben ik me van bewust. ;) Jij denkt dat Wakker Dier bewust liegt om HF in een kwaad daglicht te zetten?
Het maakt me geen zak uit of Wakker Dier bewust of onbewust liegt.
Ze hebben in dit geval aantoonbaar gelogen.
Dus de rest van hun artikel vind ik niet zo betrouwbaar meer.
En daarmee is het klaar.
Definitely not CIA
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:11:17 #223
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164711057
Ja. Ik denk dat Wakker Dier bewust liegt om meer geld bij elkaar te sprokkelen.

Maar je was al af en mocht niet meer meedoen toen je met je 'je liegt zelf' kwam.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:15:55 #224
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_164712575
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 16:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Het maakt me geen zak uit of Wakker Dier bewust of onbewust liegt.
Ze hebben in dit geval aantoonbaar gelogen.
Dus de rest van hun artikel vind ik niet zo betrouwbaar meer.
En daarmee is het klaar.
Nogmaals wat zou het motief zijn om dan over 1 van de maaltijdboxen bewust te liegen? :?

En ze tonen in het onderzoek duidelijk aan dat het juist HF en een aantal andere boxen zijn die hier bewust liegen door te stellen dat ze biologisch eten en duurzaamheid hoog in het vaandel hebben staan terwijl dat duidelijk niet zo is. HF geeft zelf toe dat het vlees wat ze in de box hebben maar 1 ster krijgt in een bepaald keurmerk.
Feyenoord!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:39:14 #226
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_164713073
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:32 schreef Najieto het volgende:
HF heeft nooit beweerd biologisch te zijn. Daar ga je alweer scheef.
Die studentjes die langs de deuren gaan en op straat staan vertellen mensen wel dat HF biologisch is.

Toch apart dat er hier door meerdere users geen enkel kritiek geduld word op HF en struisvogelpolitiek word toegepast.
Feyenoord!
pi_164713677
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Die studentjes die langs de deuren gaan en op straat staan vertellen mensen wel dat HF biologisch is.

Toch apart dat er hier door meerdere users geen enkel kritiek geduld word op HF en struisvogelpolitiek word toegepast.
Die studentjes liegen alles bij elkaar om klanten te werven, dat is bij elke organisatie waar die mensen rond lopen. Kijk je daarna goed op de website staat nergens dat Hf biologisch is. Dat mensen zo dom zijn om in studentenpraatjes te trappen is niet HF hun probleem.
pi_164713848
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:58 schreef Najieto het volgende:

[..]

Die studentjes liegen alles bij elkaar om klanten te werven, dat is bij elke organisatie waar die mensen rond lopen. Kijk je daarna goed op de website staat nergens dat Hf biologisch is. Dat mensen zo dom zijn om in studentenpraatjes te trappen is niet HF hun probleem.
Nou, dat is natuurlijk niet waar. HF is wel verantwoordelijk voor die mensen die hun product op straat proberen te verkopen. Dus als die mensen leugens verkopen moet hellofresh daar wel actie in ondernemen.
pi_164713969
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Die studentjes die langs de deuren gaan en op straat staan vertellen mensen wel dat HF biologisch is.

Toch apart dat er hier door meerdere users geen enkel kritiek geduld word op HF en struisvogelpolitiek word toegepast.
Je kwam hier toch met dat Wakker Dier flut artikel, waarin aantoonbaar gelogen werd?

Maar nu ga je er weer andere zaken bijhalen omdat je je gelijk niet krijgt. Of staat dit ook in het artikel? :')
Definitely not CIA
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:20:20 #230
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_164716242
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Je kwam hier toch met dat Wakker Dier flut artikel, waarin aantoonbaar gelogen werd?

Maar nu ga je er weer andere zaken bijhalen omdat je je gelijk niet krijgt. Of staat dit ook in het artikel? :')
Je draait de zaken om. Het onderzoek laat zien dat HF en een aantal andere maaltijdboxen een verkeerd beeld schetsen van hun producten. De gegevens voor het onderzoek zijn door de organisaties zelf aangeleverd. Dus als Wakker Dier dan spreekt over melk van stalkoeien is ze dat verteld door HF zelf.
Feyenoord!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:25:22 #231
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164718078
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Die studentjes die langs de deuren gaan en op straat staan vertellen mensen wel dat HF biologisch is.

Toch apart dat er hier door meerdere users geen enkel kritiek geduld word op HF en struisvogelpolitiek word toegepast.
Dat heeft geen enkele van die studentjes tegen mij ooit beweerd.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:26:10 #232
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164718096
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:20 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profi

le/314582]Japie77[/url] het volgende:


[..]

Je draait de zaken om. Het onderzoek laat zien dat HF en een aantal andere maaltijdboxen een verkeerd beeld schetsen van hun producten. De gegevens voor het onderzoek zijn door de organisaties zelf aangeleverd. Dus als Wakker Dier dan spreekt over melk van stalkoeien is ze dat verteld door HF zelf.
Blijkbaar niet. Want HF heeft geen melk van stalkoeien.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164718197
Misschien zie ik het HF-fresh recept over het hoofd, maar waar zijn de bijgeleverde ciabatta's voor? :)
pi_164718281
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Misschien zie ik het HF-fresh recept over het hoofd, maar waar zijn de bijgeleverde ciabatta's voor? :)
Dat staat bij de recepten. Wellicht een soep?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_164718338
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Misschien zie ik het HF-fresh recept over het hoofd, maar waar zijn de bijgeleverde ciabatta's voor? :)
Voor bij het recept van Jamie, aldus HF op FB
pi_164718426
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:34 schreef Trusten het volgende:

[..]

Voor bij het recept van Jamie, aldus HF op FB
Ah oke, staat niet op dat recept iig.
Voor mij trouwens de eerste (gratis) HF-box, dank nog voor de invite hier!
HF is trouwens gestopt met de verplichte 2 box afname, dus heb meteen opgezegd om 't uit te proberen, dus een volkomen gratis box. Versheid van de artikelen valt zeker niet tegen, maar of het die 69 euro per week (!) normaal gesproken waard is, is nog maar de vraag. Ook maar twee bakjes vlees (lust geen vis :P) Als je geen hekel hebt aan boodschappen doen kan je gewoon wekelijks wat HF-receptjes downloaden en zelf aan de slag gaan lijkt me.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:40:25 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164718540
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ah oke, staat niet op dat recept iig.
Voor mij trouwens de eerste (gratis) HF-box, dank nog voor de invite hier!
HF is trouwens gestopt met de verplichte 2 box afname, dus heb meteen opgezegd om 't uit te proberen, dus een volkomen gratis box. Versheid van de artikelen valt zeker niet tegen, maar of het die 69 euro per week (!) normaal gesproken waard is, is nog maar de vraag. Ook maar twee bakjes vlees (lust geen vis :P) Als je geen hekel hebt aan boodschappen doen kan je gewoon wekelijks wat HF-receptjes downloaden en zelf aan de slag gaan lijkt me.
69 per week? Hoeveel maaltijden voor hoeveel personen?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:42:56 #238
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_164718625
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 16:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

. ;) Jij denkt dat Wakker Dier bewust liegt om HF in een kwaad daglicht te zetten?
Ja, tuurlijk. Wakker Dier liegt namelijk constant. Die hebben als motto " het doel heiligt alle middelen". Daar valt ook liegen en bedriegen onder. Ik luister/ lees al niet eens meer verder als ik Wakker Dier zie staan.
pi_164718660
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

69 per week? Hoeveel maaltijden voor hoeveel personen?
5 maaltijden voor 3 personen. 2 personen 3 maaltijden zou 39 zijn. Maar de eerste box is dus echt gratis, en in dit geval zijn we ook met 3 personen ;) Omgerekend 4,30 per persoon per dag. 2 dagen moet je zelf wat verzinnen. Lijkt niet duur, maar het zijn voornamelijk groenten en zo te zien niet heel duur normaal gesproken als je die in de aanbieding koopt. Weet niet of de kwaliteit van HF beter is.
pi_164718661
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ah oke, staat niet op dat recept iig.

"vanwege het ontbreken van een koolhydraatbron in het originele recept"
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:44:55 #241
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_164718705
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:42 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. Wakker Dier liegt namelijk constant. Die hebben als motto " het doel heiligt alle middelen". Daar valtbook liegen en bedriegen onder.
:')
Feyenoord!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:45:51 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164718739
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

5 maaltijden voor 3 personen. 2 personen 3 maaltijden zou 39 zijn. Maar de eerste box is dus echt gratis, en in dit geval zijn we ook met 3 personen ;) Omgerekend 4,30 per persoon per dag. 2 dagen moet je zelf wat verzinnen. Lijkt niet duur, maar het zijn voornamelijk groenten en zo te zien niet heel duur normaal gesproken als je die in de aanbieding koopt. Weet niet of de kwaliteit van HF beter is.
Je hebt nu toch geen gratis 5 maaltijden 3 personenbox?
The love you take is equal to the love you make.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:48:20 #243
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164718803
Dinsdag komt mijn eerste (en waarschijnlijk enige) box. Ben benieuwd.
pi_164718808
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je hebt nu toch geen gratis 5 maaltijden 3 personenbox?
Zeker wel. De eerste box is gratis dmv invite en blijkbaar zit daar geen restrictie op. Aangezien we echt met 3 personen zijn gewoon die genomen en 5 maaltijden en totaal kwam op 0-, uit. Weet niet of ze verplicht gestopt zijn met die verplichte afname van 2 boxen normaal gesproken, maar nu is er als je een gratis box krijgt dus geen addertje onder het gras meer. Je moet nog wel steeds op tijd opzeggen, dus het abonnement is al opgezegd.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:10:02 #245
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_164719405
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Zeker wel. De eerste box is gratis dmv invite en blijkbaar zit daar geen restrictie op. Aangezien we echt met 3 personen zijn gewoon die genomen en 5 maaltijden en totaal kwam op 0-, uit. Weet niet of ze verplicht gestopt zijn met die verplichte afname van 2 boxen normaal gesproken, maar nu is er als je een gratis box krijgt dus geen addertje onder het gras meer. Je moet nog wel steeds op tijd opzeggen, dus het abonnement is al opgezegd.
Raar businessmodel toch?
Feyenoord!
pi_164720072
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:10 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Raar businessmodel toch?
Als iedereen dit doet stoppen ze er waarschijnlijk weer mee, maar zo'n model is zeker niet onbekend in abonnementland. Ze hopen dat je vergeet op te zeggen, daar heb je dus tot en met woensdag voor, maar ik doe dat altijd gelijk na afsluiten al. Eerste zending kost niets of minder.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:46:45 #247
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164720249
Ze hebben statistisch bewijs dat er voldoende mensen zijn die t zo goed bevalt dat ze het niet bij de 1e gratis box houden. En dat werkt blijkbaar, anders hielden ze het niet zolang vol.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164720379
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:46 schreef MutedFaith het volgende:
Ze hebben statistisch bewijs dat er voldoende mensen zijn die t zo goed bevalt dat ze het niet bij de 1e gratis box houden. En dat werkt blijkbaar, anders hielden ze het niet zolang vol.
En ze kiezen ook voor vaste inkomsten. Na je eerste box betaal je elke week het zelfde of je moet moeite doen met vrienden werven. Normaal gesproken zou je elk jaar kunnen opzeggen en weer onderhandelen over korting bij energie/internet/tv of je stapt over. Vroeger zat je vast aan twee boxen, waarvan 1 gratis maar ze hadden dus gegarandeerd inkomsten uit de tweede fullprice box binnen. Dit was onduidelijk voor mensen en soms misleidend door straatverkoop gebracht, dus nu geven ze heel af en toe nog een gratis box weg en bieden standaard veel minder korting op je eerste box. Over alles is dus nagedacht :) Eerste jaren verlies maken, bekendheid creëren.
pi_164721013
Iemand nog een code over voor een gratis box ? :@

Nooit eerder besteld, wil het een keer proberen :)
  zondag 21 augustus 2016 @ 00:21:07 #250
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164722735
Ik heb er nog 1. PM je naam enmailadres maar.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 21 augustus 2016 @ 17:20:47 #251
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_164737393
Ik heb de MS code nooit ontvangen die ik hier kreeg, lag aan de mail vermoedelijk.

Heeft iemand er nog ééntje voor mij?
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_164787413
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 17:20 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb de MS code nooit ontvangen die ik hier kreeg, lag aan de mail vermoedelijk.

Heeft iemand er nog ééntje voor mij?
Ik heb nog wel een code, wij hebben om de week een box zo'n beetje. PM je mailadres & naam maar :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:48 schreef Kreator het volgende:
Dinsdag komt mijn eerste (en waarschijnlijk enige) box. Ben benieuwd.
En?

wij hadden deze week de rozemarijnkip en de gnocchi ovenschotel. Ik snap dat die laatste een MS-klassieker is, wij vonden hem érg lekker. Vanavond de couscous met lam en muntyoghurt.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:27:23 #253
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164787525
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:22 schreef Serinde het volgende:
En?
Tussen 7 en 8 vanavond. :)
pi_164788578
Iemand code voor gratis box toevallig?
pi_164789698
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:27 schreef Kreator het volgende:

[..]

Tussen 7 en 8 vanavond. :)
Oh het is dinsdag vandaag :@ whehehe sorry!
pi_164789784
Ben een beetje uitgekeken op MS, en HF hebben we ook al eens anderhalf jaar gehad.

Wat kunnen jullie me nog aanbevelen om eens te proberen?
Make my day!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:24:48 #257
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164794846
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:43 schreef Serinde het volgende:

[..]

Oh het is dinsdag vandaag :@ whehehe sorry!
Hij is binnen! Nogmaals dank. :). Heb zojuist risotto gemaakt en dat was echt lekker.

Weet nog niet of ik het geld waard vind, maar het is wel om eens te doen.
pi_164814672
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:47 schreef agter het volgende:
Ben een beetje uitgekeken op MS, en HF hebben we ook al eens anderhalf jaar gehad.

Wat kunnen jullie me nog aanbevelen om eens te proberen?
De Allerhande box is nu veranderd in een 'Inspiratiebox' en je kunt nu ook maaltijden kiezen zie ik. wellicht is dat iets?

De prijs is ook verhoogd van 35 eur naar 37,50, beetje jammer ;)
pi_164814720
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:29 schreef Trusten het volgende:

[..]

De Allerhande box is nu veranderd in een 'Inspiratiebox' en je kunt nu ook maaltijden kiezen zie ik. wellicht is dat iets?

De prijs is ook verhoogd van 35 eur naar 37,50, beetje jammer ;)
Oh.. Ff kijken. :D
Make my day!
pi_164815794
Ik ben net klaar met mijn eerste proefbox van MS. En moet eerlijk zeggen dat het (voorlopig) de laatste is. Ivm vegetarische vriendin zit je vast aan die drie recepten, en vond het niet bijzonder genoeg om de hoge prijs te rechtvaardigen.

De vega hotdogs was een leuk principe, maar te weinig worstjes (6 kleintjes ipv 4 grote) en veel te weinig voor 2 man.
De gnocchi was wel lekker, maar erg zout door bouillonblokjes en niet bijzonder genoeg. kan ik zelf ook maken (en doe ik ook regelmatig)
De Udonnoodles waren ook erg vlak van smaak, met alleen ketjpa manis als saus..

Dus overall tegenvaller. Helaas! Wie weet een andere keer :)
pi_164825913
quote:
De Allerhande Box is ­vernieuwd! Vanaf vandaag kun jij als trouwe Allerhande Box-klant de Inspiratiebox voor 2 personen en de F­amiliebox voor 4 personen bestellen. Geniet van hetzelfde gemak­, maar met meer keuze­. ­
­ ­ ­
Kies uit vier gerecht­en jouw lekkerste 3 maaltijden.­
Zoals je gewend bent­ bestaat de maaltijdbox uit drie gerechten­. Vanaf nu is er de mogelijkheid om iedere­ week één gerecht om ­te ruilen met een alternatief gerecht.
quote:
Bij de Familiebox wordt de focus gelegd op gezinnen waarbij er alleen gebruik wordt gemaakt van recepten die ook door kinderen zijn getest en lekker zijn voor jong en oud. De Inspiratiebox is voor de klant die uitgebreider en exclusiever wilt eten.
quote:
e vorige 2 persoonsbox kostte 35,00 euro, de nieuwe Inspiratiebox is 37,50 euro. Wij gebruiken deze prijsverhoging voor het toevoegen van meer exclusieve producten die worden samengevoegd tot drie heerlijke culinaire maaltijden. De Familiebox (huidige 4 persoonsbox) blijft in prijs hetzelfde, namelijk 49 euro.


[ Bericht 39% gewijzigd door Trusten op 25-08-2016 10:45:26 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 augustus 2016 @ 12:09:02 #262
163650 Greys
pi_164838509
Iemand voor mij heel toevallig al een code? :@
Wil het weleens proberen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef Greys het volgende:
Als iemand een keertje in de gelegenheid is zo'n box van MS weg te geven, wil diegene mij dan in overweging nemen? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164840047
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:01 schreef Trusten het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik word nog niet heel enthousiast van volgende week: pita met kabeljauwburger, gehaktballetjes met bietjes, kip kerrie met ananas en ovenkip met pasta. Geen vegetarische optie (is AH-box nooit goed in) en twee opties met kip - wat mijn kinderen absoluut niet eten. Gehaktballetjes wisselt ook nogal, dus alleen de pita zou er (vrij) zeker ingaan. Dus toch maar weer HF volgende week, want het is wel een drukke week, dus fijn als ik niet hoef na te denken over eten.

(Ja, mijn kinderen zijn raar dat ze niet van kip houden, maar ik word toch knettergek van de aanname dat alle kinderen van kip, pizza en hamburgers houden.)
pi_164840378
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:06 schreef Bleie het volgende:

[..]

Ik word nog niet heel enthousiast van volgende week: pita met kabeljauwburger, gehaktballetjes met bietjes, kip kerrie met ananas en ovenkip met pasta. Geen vegetarische optie (is AH-box nooit goed in) en twee opties met kip - wat mijn kinderen absoluut niet eten. Gehaktballetjes wisselt ook nogal, dus alleen de pita zou er (vrij) zeker ingaan. Dus toch maar weer HF volgende week, want het is wel een drukke week, dus fijn als ik niet hoef na te denken over eten.

(Ja, mijn kinderen zijn raar dat ze niet van kip houden, maar ik word toch knettergek van de aanname dat alle kinderen van kip, pizza en hamburgers houden.)
Hier hetzelfde. Alleen kabeljauw en mss de gehaktballetjes zouden er in gaan. Kip niet. Nooit.
Make my day!
pi_164840415
Goh , kinderen die niet van kip houden :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_164944135
Haha jemig...HelloFresh heeft weer wat nieuws bedacht. Wilde de maaltijden voor volgende week uitkiezen...staat dit erbij _O-

quote:
Verrassingsrecept - limited edition (op=op)
Kijk maandag om 21.30 uur naar Over smaak valt te twisten voor het gerecht!
pi_164944338
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:13 schreef Trusten het volgende:
Haha jemig...HelloFresh heeft weer wat nieuws bedacht. Wilde de maaltijden voor volgende week uitkiezen...staat dit erbij _O-

Ik kan niet kijken, dus als iemand het hier even plaatst O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_164945077
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:09 schreef Greys het volgende:
Iemand voor mij heel toevallig al een code? :@
Wil het weleens proberen.

[..]

Zoals ik toen al zei: ikke!
Maar toen kon ik niet komen sushi eten. ;(

Stuur me even een mailadres wat ik kan gebruiken :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164945528
Vandaag ons eerste HF box binnen. Het klopt dat er geen recept wordt meegeleverd? Gewoon surfen naar de website en een recept uitkiezen van deze week?
pi_164945587
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:11 schreef xaban06 het volgende:
Vandaag ons eerste HF box binnen. Het klopt dat er geen recept wordt meegeleverd? Gewoon surfen naar de website en een recept uitkiezen van deze week?
Nee dat klopt niet. Zitten er geen receptkaarten tegen de zijwand van de doos?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164945717
Vakantie bijna weer voorbij. Ga snel weer terug naar MS. Ik blijf het echt niks vinden zelf naar de supermarkt en boodschappen doen. Er komt elke keer helemaal niks van terecht qua gerechten.
  maandag 29 augustus 2016 @ 19:21:41 #272
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_164945842
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:01 schreef Trusten het volgende:

[..]


[..]


[..]

Waarom is die familiebox zo goedkoop vergeleken met de 2persoonsbox?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_164946029
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:21 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Waarom is die familiebox zo goedkoop vergeleken met de 2persoonsbox?
Hoeveelheden. AH heeft vaak verpakkingen die groot genoeg zijn voor vier. En die doen ze bij twee personen ook erin.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164952348
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan niet kijken, dus als iemand het hier even plaatst O-)
Ravioli carbonara heeft gewonnen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 augustus 2016 @ 22:43:43 #275
163650 Greys
pi_164952880
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zoals ik toen al zei: ikke!
Maar toen kon ik niet komen sushi eten. ;(

Stuur me even een mailadres wat ik kan gebruiken :)
Done! En dankjewel alvast!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 31 augustus 2016 @ 21:27:15 #276
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_164995673
Ik weet even niet meer wie ik moet bedanken maar we hebben een gratis MS box gehad.

Ziet er goed verzorgd uit. Vandaag de biefstuk geprobeerd en die was goed. Kwaliteit van de ingrediënten lijkt zo iets beter dan HF.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 september 2016 @ 13:22:50 #277
163650 Greys
pi_165008881
Met dank aan Cat komt mijn eerste Marley Spoon box op zondag 11 september :D *O*

Daar zit dan in:
- gegrilde kip met oergroenten en yoghurtsaus
- hartige pappardelle met spekjes, spinazie en balsamico
- falafelburgers met frisse sla en harissa-yoghurt

Ben erg benieuwd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165008935
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:22 schreef Greys het volgende:
Met dank aan Cat komt mijn eerste Marley Spoon box op zondag 11 september :D *O*

Daar zit dan in:
- gegrilde kip met oergroenten en yoghurtsaus
- hartige pappardelle met spekjes, spinazie en balsamico
- falafelburgers met frisse sla en harissa-yoghurt

Ben erg benieuwd!
die gegrilde kip was hier meteen favoriet toen hij er een vorige keer in zit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 september 2016 @ 13:27:50 #279
163650 Greys
pi_165008999
Even een lekenvraag... als je de laatste dag kiest als bezorgdag (de dagen ervoor eet ik amper thuis dus zou zonde zijn), is de houdbaarheid dan nog wel altijd oké dus? :@
Ze doen niet dezelfde zakjes sla in de doos voor maandag als in die voor zondag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 september 2016 @ 13:28:03 #280
163650 Greys
pi_165009006
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

die gegrilde kip was hier meteen favoriet toen hij er een vorige keer in zit
Ben benieuwd! :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 september 2016 @ 13:46:00 #281
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165009463
quote:
5s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:27 schreef Greys het volgende:
Even een lekenvraag... als je de laatste dag kiest als bezorgdag (de dagen ervoor eet ik amper thuis dus zou zonde zijn), is de houdbaarheid dan nog wel altijd oké dus? :@
Ze doen niet dezelfde zakjes sla in de doos voor maandag als in die voor zondag?
Ik weet dat als ik bij HF op dinadag laat bezorgen de datums anders zijn dan bij bezorging op zondag. Dus daar houden ze wel rekening mee.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_165012464
Shit ;(

Voel me echt slecht tegenover m'n ouders. Ik was dus vergeten om HelloFresh te pauzeren... Gelukkig wilden ze het nog annuleren. Al wordt het geld wel gewoon afgeschreven (voor de normale, fruit, ontbijt én wijnbox)...

En dan net op een moment dat het écht even totaaaaal niet uitkomt qua budget |:( :|W :'(
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 september 2016 @ 17:22:31 #283
163650 Greys
pi_165014039
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:01 schreef Unites het volgende:
Shit ;(

Voel me echt slecht tegenover m'n ouders. Ik was dus vergeten om HelloFresh te pauzeren... Gelukkig wilden ze het nog annuleren. Al wordt het geld wel gewoon afgeschreven (voor de normale, fruit, ontbijt én wijnbox)...

En dan net op een moment dat het écht even totaaaaal niet uitkomt qua budget |:( :|W :'(
Maar als ze het geld wel gewoon afschrijven, wat is er dan 'gelukkig' aan het feit dat ze het nog annuleren? Als er toch betaald moet worden kan je toch maar beter ook alle spullen krijgen? Desnoods geef je een deel weg aan buren ofzo. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165016606
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:22 schreef Greys het volgende:
Met dank aan Cat komt mijn eerste Marley Spoon box op zondag 11 september :D *O*

Daar zit dan in:
- gegrilde kip met oergroenten en yoghurtsaus
- hartige pappardelle met spekjes, spinazie en balsamico
- falafelburgers met frisse sla en harissa-yoghurt

Ben erg benieuwd!
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165016880
Dit recept uit de Allerhande box leek me he-le-maal niks, maar was verrassend lekker :)

http://www.ah.nl/allerhan(...)ehakt-en-puntpaprika
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 september 2016 @ 19:36:34 #286
163650 Greys
pi_165017210
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:46 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ik weet dat als ik bij HF op dinadag laat bezorgen de datums anders zijn dan bij bezorging op zondag. Dus daar houden ze wel rekening mee.
Top, bedankt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 september 2016 @ 10:02:33 #287
163650 Greys
pi_165287724
Mijn allereerste maaltijd van een maaltijdbox gegeten gisteren. Marley Spoon. Ik vond het niet zo'n geweldige kennismaking eerlijk gezegd. Waarschijnlijk hadden ze een slechte lading groenten en hebben ze ipv één goed exemplaar er maar twee viezige in gedaan. Ipv één benodigde biet zaten er twee in de box die hun beste tijd overduidelijk hadden gehad. De citroen die erbij zat en nodig was, was klein en verschrompeld. De pastinaak spande de kroon, want die was helemaal gebarsten en aan de binnenkant helemaal vies bruin.
Dan heb je na het uitpakken eigenlijk al geen trek meer, of ben ik nou een aansteller? Verder zaten er twee kipfilets bij (waren prima, wel heel klein) en spullen voor een sausje. Aangezien de groenten amper te gebruiken waren, had ik dus alleen twee kipfilets met saus waar ik zelf maar wat sla en aardappelpuree bij heb gekwakt. Duur boxje dan, of niet? (Het was een proefbox, dus gratis, maar anders betaal je hier dus voor en dan vind ik het dure kipfilets...)

De doos is direct aangenomen van de bezorger (zag hem aankomen) en direct gekoeld.

Vanavond hopelijk een betere ervaring met de tweede maaltijd :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165287768
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:02 schreef Greys het volgende:
Mijn allereerste maaltijd van een maaltijdbox gegeten gisteren. Marley Spoon. Ik vond het niet zo'n geweldige kennismaking eerlijk gezegd. Waarschijnlijk hadden ze een slechte lading groenten en hebben ze ipv één goed exemplaar er maar twee viezige in gedaan. Ipv één benodigde biet zaten er twee in de box die hun beste tijd overduidelijk hadden gehad. De citroen die erbij zat en nodig was, was klein en verschrompeld. De pastinaak spande de kroon, want die was helemaal gebarsten en aan de binnenkant helemaal vies bruin.
Dan heb je na het uitpakken eigenlijk al geen trek meer, of ben ik nou een aansteller? Verder zaten er twee kipfilets bij (waren prima, wel heel klein) en spullen voor een sausje. Aangezien de groenten amper te gebruiken waren, had ik dus alleen twee kipfilets met saus waar ik zelf maar wat sla en aardappelpuree bij heb gekwakt. Duur boxje dan, of niet? (Het was een proefbox, dus gratis, maar anders betaal je hier dus voor en dan vind ik het dure kipfilets...)

De doos is direct aangenomen van de bezorger (zag hem aankomen) en direct gekoeld.

Vanavond hopelijk een betere ervaring met de tweede maaltijd :P
Oergroenten zijn dan ook erg oud natuurlijk :+
Ik zou t wel ff melden hoor!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_165287786
Bummer @ Greys.
Toch wel blij dat ik het al ( weer) 1 1/2 jaar bij HF houd. :Y)

En ik kan 3 gratis HF boxen "weggeven".
Graag je mailadres in dm/pm.
pi_165287795
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:01 schreef Unites het volgende:
Shit ;(

Voel me echt slecht tegenover m'n ouders. Ik was dus vergeten om HelloFresh te pauzeren... Gelukkig wilden ze het nog annuleren. Al wordt het geld wel gewoon afgeschreven (voor de normale, fruit, ontbijt én wijnbox)...

En dan net op een moment dat het écht even totaaaaal niet uitkomt qua budget |:( :|W :'(
Nou! Wel afgeschreven maar niks krijgen, lekkere service :o

Ik heb ook wel eens een bezorgtijden-sms gekregen toen ik op vakantie was, toen via Facebook chat geregeld dat t bij mn ouders gebracht werd ipv bij mij... Die waren dus juist blij met me :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 september 2016 @ 10:09:02 #291
163650 Greys
pi_165287807
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oergroenten zijn dan ook erg oud natuurlijk :+
Ik zou t wel ff melden hoor!
Ja, deze waren idd prehistorisch :D

Ik ben dan weer zo'n trut die niet bij zo'n firma durft te klagen over iets dat gratis was :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165287824
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, deze waren idd prehistorisch :D

Ik ben dan weer zo'n trut die niet bij zo'n firma durft te klagen over iets dat gratis was :@
Ik denk dat ze dat liever hebben. Kunnen ze het goedmaken en je misschien als klant winnen. Nu denk je, laaat maar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165287849
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, deze waren idd prehistorisch :D

Ik ben dan weer zo'n trut die niet bij zo'n firma durft te klagen over iets dat gratis was :@
mmm nee juist niet wie weet krijg je korting op een eventuele volgende box omdat ze je wel graag als mogelijke klant willen houden, dit ia een lekkere eerste indruk...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 september 2016 @ 10:12:24 #294
163650 Greys
pi_165287877
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat liever hebben. Kunnen ze het goedmaken en je misschien als klant winnen. Nu denk je, laaat maar.
Dat is ook weer zo.. Heb voor de zekerheid foto's gemaakt van de bruine groenten toen ik het uitpakte.

Overigens was het zondagavond bezorgd en maandag dus dit gemaakt. Het is dus niet zo dat het al een week lag.

Hm, misschien toch straks even mailtje sturen. Want op zich zou ik best klant willen worden van een maaltijdbox.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165287882
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, deze waren idd prehistorisch :D

Ik ben dan weer zo'n trut die niet bij zo'n firma durft te klagen over iets dat gratis was :@
Wel doen hoor :D Dit is toch geen leuke kennismaking voor je en geen goede reclame voor hen? Geef ze de kans om het goed te maken. Ik heb zelden slechte groenten in mijn boxen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165288299
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:12 schreef Cat22 het volgende:

Wel doen hoor :D Dit is toch geen leuke kennismaking voor je en geen goede reclame voor hen? Geef ze de kans om het goed te maken. Ik heb zelden slechte groenten in mijn boxen.
Ik vond MS niet lekker, maar met hun producten was nooit iets mis. Kleine kipfilets herken ik bijv ook n iet, vlees was altijd in grotere porties dan in de HF box.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165288498
Ik had gelukkig wel lekkere oergroenten en flinke kip. We hebben het eergisteren gegeten, erg lekker. Gisteren de falafelburgers, alleen een beetje teveel azijn door de sla gedaan 8)7
Vandaag de pasta, al eerder gehad dus weet dat we die heerlijk vinden.

AnneX ik heb je een PM gestuurd.
pi_165288724
Check @ Serinde :Y)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 september 2016 @ 11:10:28 #299
163650 Greys
pi_165288905
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond MS niet lekker, maar met hun producten was nooit iets mis. Kleine kipfilets herken ik bijv ook n iet, vlees was altijd in grotere porties dan in de HF box.
Oké, goed om te weten wel dat ik dan echt een uitzondering had.
Dan toch nog maar een kans :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 september 2016 @ 12:43:11 #300
163650 Greys
pi_165290675
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wel doen hoor :D Dit is toch geen leuke kennismaking voor je en geen goede reclame voor hen? Geef ze de kans om het goed te maken. Ik heb zelden slechte groenten in mijn boxen.
Ik heb ze zojuist een nette mail gestuurd. Ik hou je op de hoogte!
(En nogmaals en alsnog dank voor de box uiteraard O+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165296278
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:02 schreef AnneX het volgende:
Check @ Serinde :Y)
Ik open mijn mail:
11:00 mail van HF: je krijgt je eerste box gratis. Tof!
11:30 mail van HF: het aanbod van Anne verloopt binnenkort!
8)7 :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')