We zitten in Vaals, dus ik zal de Vaalserberg op alle mogelijke manieren op en af gaanquote:Op zondag 19 juni 2016 14:33 schreef vrolijkfit het volgende:
[..]
Zuid limburg is heel mooi! Sint Pietersberg en omgeving is echt mijn hardloopgebied en ik geniet er elke keer weer van!
Wauw Vaals is ook mooiquote:Op zondag 19 juni 2016 14:34 schreef YUR het volgende:
[..]
We zitten in Vaals, dus ik zal de Vaalserberg op alle mogelijke manieren op en af gaan
Gewoon een paar keer gaan meetrainen, dat mag bij alle drie (je hebt ook nog utrack). Ze hebben allemaal een andere trainingsstijl dus uitvinden wat bij je past! Al raad ik natuurlijk Phoenix aanquote:Op zondag 19 juni 2016 14:21 schreef Skweezer het volgende:
Ik ben verhuisd naar Utrecht(nog wel wat te klussen) en wil ik mij ook weer gaan inschrijven bij een AV. Maar welke Hellas, Phoenix, nog anderen? Ik wil weer richting 800, 1500, 5k lopen in wedstrijdverband.
Misschien Is er iets mis met jou. Dat je gewoon niets kan vinden om over te klagenquote:Op zondag 19 juni 2016 14:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Drie officieuze PR's op de 1500, de 5 en de 10 binnen 11 dagen. Er gaat iets heel erg goed en dat is eigenlijk niet de bedoeling van hardlopen. Dat hoort ongezellig en kut te zijn.
Dan kan ie daar mooi over klagenquote:Op zondag 19 juni 2016 14:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Misschien Is er iets mis met jou. Dat je gewoon niets kan vinden om over te klagen
Volgens mij heb je gewoon jarenlang je best gedaan om de ultieme underdog positie te creëren zodat je nu elke week een PR kunt lopen en ons uitlachen omdat wij erin traptenquote:
Kusje voor Mobloquote:Op zondag 19 juni 2016 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
Kusje voor Jero.
Ik zit weer even in een dalletje na wat teveel hooi op vorken. Stom, maar geleerd.
Ja, dat blijft de komende maanden/jaren nog wel kutten vrees ik als ik wil blijven rennenquote:
Lekker! Geniet ervan!quote:Op zondag 19 juni 2016 14:34 schreef YUR het volgende:
[..]
We zitten in Vaals, dus ik zal de Vaalserberg op alle mogelijke manieren op en af gaan
Da's mooi kutquote:Op zondag 19 juni 2016 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat blijft de komende maanden/jaren nog wel kutten vrees ik als ik wil blijven rennen
Thanks, Phoenix en Utrack trainen op baan Maarschalkerweerd en Hellas op Overvecht?quote:Op zondag 19 juni 2016 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer gaan meetrainen, dat mag bij alle drie (je hebt ook nog utrack). Ze hebben allemaal een andere trainingsstijl dus uitvinden wat bij je past! Al raad ik natuurlijk Phoenix aan
Nee, alle verenigingen trainen op beide banen op verschillende dagen.. Je kan ook vrijdag as op de trackmeeting gaan kijken, kun je vast wat sfeer proeven en mensen spreken. Je hebt dus al eerder wedstrijd atletiek gedaan begrijp ik?quote:Op zondag 19 juni 2016 15:19 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Thanks, Phoenix en Utrack trainen op baan Maarschalkerweerd en Hellas op Overvecht?
Vroeger ging ik ook wel eens naar trackmeetings toen nog in Overvechtquote:Op zondag 19 juni 2016 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, alle verenigingen trainen op beide banen op verschillende dagen.. Je kan ook vrijdag as op de trackmeeting gaan kijken, kun je vast wat sfeer proeven en mensen spreken. Je hebt dus al eerder wedstrijd atletiek gedaan begrijp ik?
quote:Op zondag 19 juni 2016 14:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Drie officieuze PR's op de 1500, de 5 en de 10 binnen 11 dagen. Er gaat iets heel erg goed en dat is eigenlijk niet de bedoeling van hardlopen. Dat hoort ongezellig en kut te zijn.
Mooie tijd!quote:Op zondag 19 juni 2016 15:54 schreef Vork het volgende:
Er was best wel wat zon en wind in Elst, maar desondanks goed weer om een 5 km PR aan te scherpen. Zo gezegd, zo gedaan. Het was zwaar, maar vol te houden. Ik kon ook goed achter mensen blijven lopen en ze zo onbedoeld als haas laten fungeren. Een van die 'hazen' moest ik op het laatst nog wel voorbij laten gaan, ik had geen zin om weer naar de EHBO te moeten worden versleept.
Resultaat: 21:29 (nettotijd). Da's toch 1 minuut en 20 seconden sneller dan ooit officieel gemeten. Ik ging weg op 4:20/min. en daar heb ik me prima aan kunnen houden, sneller dan dat zelfs en zonder noemenswaardig verval.
http://www.strava.com/activities/613992403
zeker, past denk ik ook goed bij dat wat ik nu kan. Korte afstanden zijn even geen hoofddoek meer. Ik ga eerst op fietsvakantie en daarna toewerken naar de Zevenheuvenloop. Volgend jaar dan maar sub 20.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |