SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:00 schreef Elfletterig het volgende:
En toen viel Knokkels van de zender en kwelde Gup ons met The Passenger.
Yow!quote:
Mijn collega's hebben behangen, ik heb de rest geverfd. En ik heb nu een tijdelijke dj setup:quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles fijn daar?Hoe staat het met het behangen?
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben behangen, ik heb de rest geverfd. En ik heb nu een tijdelijke dj setup:
[ afbeelding ]
wanneer kom je weer in het Hollandsche? ipv het fillipijnse? hihaho?quote:
Dinsdag wordt het definitieve dj meubel geplaatst. Oh ja, jij moet wel een duoshow doen met mequote:
10 dagen!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
wanneer kom je weer in het Hollandsche? ipv het fillipijnse? hihaho?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dinsdag wordt het definitieve dj meubel geplaatst. Oh ja, jij moet wel een duoshow doen met me
Artistieke freiheitquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
"Fuck".... - het lijkt me sterk dat Robert Paul een nummer met die titel heeft...
Fix datquote:
Ja hallo, verzoekjes, hier [/slanke holle dj knokkels]quote:
Piano Guys, geniaalquote:
Ja prima!quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima!Behalve dat mijn GoPro Hero 4 black edition met bijbehorend beeldschermpje verzopen is in de zee!
en daarna verzoekje?quote:
Da's minder.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima!Behalve dat mijn GoPro Hero 4 black edition met bijbehorend beeldschermpje verzopen is in de zee!
KOm maar op met dat verzoekje dan, ik regel dat voor jequote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk wel ja.. want anders zou ik nu gelijk weer afsluiten
Nog niet; ik wil eerst m'n kop er ff uit weg editen!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:16 schreef knokkels het volgende:
[..]! Zonde man!!!! Heb je daar nog wel leuke filmpjes geyoutubed?
inderdaadquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:19 schreef chufi het volgende:
Deze heb je vast wel..
Ian Dury - Wake up and make love with me
zo danquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet; ik wil eerst m'n kop er ff uit weg editen!
Echt gaaf snorkelen hier zeg!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De koralen zijn echt BIZAR mooi, maar moeilijk op de foto te krijgen.quote:
Fijne dagquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De koralen zijn echt BIZAR mooi, maar moeilijk op de foto te krijgen.
Maar ik taai weer af!Ontbijten enzo!
eet smakelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De koralen zijn echt BIZAR mooi, maar moeilijk op de foto te krijgen.
Maar ik taai weer af!Ontbijten enzo!
Vrij weinigquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat die ook weleens dicht dan?
Wij als luisteraars klagen niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:31 schreef knokkels het volgende:
Dikke week niet kunnen draaien, en meteen die afkickverschijnselen he
EGGS!!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:32 schreef EggsTC het volgende:
Ik steek mn joint op, zet de radio aan, en ga eens ff dit topic bekijken.
Ik ook niet. Maar ik heb het draaien echt wel gemistquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij als luisteraars klagen niet.
Snap ikquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik heb het draaien echt wel gemist
verslavend, welquote:
woohooooooooquote:
ik ben nog aan het wennen, 39 en een beetje man... Hoe is ie met u?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:39 schreef EggsTC het volgende:
is dit die kekke mix ja?
sup mensen... alles wel knoks?
Feli menquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik ben nog aan het wennen, 39 en een beetje man... Hoe is ie met u?
als ik me niet vergis kende je deze niet?quote:
quote:
Ik ben 39 en een beetje veel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik ben nog aan het wennen, 39 en een beetje man... Hoe is ie met u?
Bahh, zegt er eentje wat. Ik durf niet eens in jouw schaduw te staanquote:
Jonge jij rent harder dan je eigen schaduwquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bahh, zegt er eentje wat. Ik durf niet eens in jouw schaduw te staan
wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
In mijn eerste show zal een nummer van hetzelfde album zitten, kan ik alvast verklappen
Wellicht volgende week, anders vast wel de week erop.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer
da's onveilig man, beter maak ik geen ongelukken, verkeersregelaar downquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jonge jij rent harder dan je eigen schaduw
dankuquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig dankt Knokkels en zegt proost
Het gaat er ook om dat ze niet reageertquote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie op een UI na niet echt foto's
kuchbotkuchquote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat ze niet reageert
Zo zijn vrouwen hè?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat ze niet reageert
Ja wanneer ga jij weer es blazen?quote:
Ik kom niet meer zo veel in NWS, eigenlijk. Ben er een beetje klaar mee. Ik hang de laatste tijd vrijwel alleen nog in MUZ rond - en dan vooral hier bij Radio 49. Ik ga op korte termijn (volgende week of de week erop, denk ik) zelf ook starten als DJ hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:08 schreef EggsTC het volgende:
wie zijn die andere luisteraars dan?
En nog kekke NWS discussies elf?
Lekkermen, Genre?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom niet meer zo veel in NWS, eigenlijk. Ben er een beetje klaar mee. Ik hang de laatste tijd vrijwel alleen nog in MUZ rond - en dan vooral hier bij Radio 49. Ik ga op korte termijn (volgende week of de week erop, denk ik) zelf ook starten als DJ hier.
Zal overwegend pop en dance zijn, maar ook wel een vleugje rock/soul/R&B. Een track zoals de vorige kan er zeker in voorbij komen. Ik ben niet echt genre-gebonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |