abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163088856
Nu de stemming over de brexit steeds dichterbij komt en de EU het in de broek doet, hebben ze snel een konijn uit de hoge hoed getoverd: de moord op Jo Cox. Vervolgens laten ze deze ingehuurde Engelse Volkert van der Graaf even "Free Britain!" roepen (of dat maakt een andere ingehuurde vage getuige de media wijs) waardoor veel mensen bewogen worden om toch maar tegen het vertrek uit de EU te stemmen.

Want zoals de LPF veel zetels kreeg na de moord op Fortuyn, zo hopen ze nu de twijfelaars naar het voor-kamp te bewegen. Vooral handig om daarna alle campagnes stil te leggen zodat de gefingeerde "Free Britain!" roep als laatste blijft hangen. Want een grote nettobetaler uit de EU (en dat zijn er niet zoveel) laten gaan kan natuurlijk niet, want dan hou je ook die handophoudende sloeberlanden niet in de EU.

Wat een vies goor tuig is die EU toch. Allemaal eruit en zo snel mogelijk.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_163089214
Het is allemaal veel te toevallig dat dit soort dingen net een week voor de brexit gebeuren. En allemaal heel toevallig in het voordeel van het remain kamp. Want eruit willen is gebaseerd op de hekel aan de EU, en de hele emotie is nou verschoven naar iemand die een moord heeft gepleegd die ook nog eens iets nationalistisch zou hebben geroepen. Met andere woorden, alles wat nationalistisch is krijgt nu een wrange bijsmaak.

Geen bewijzen, gewoon logisch redeneren.

[ Bericht 34% gewijzigd door jogy op 17-06-2016 16:39:03 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_163089266

Ik ben trouwens niet de enige.
pi_163089293
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zonder bewijs kan je BNW wel sluiten. Met bewijs trouwens ook.

Het is allemaal veel te toevallig dat dit soort dingen net een week voor de brexit gebeuren. En allemaal heel toevallig in het voordeel van het remain kamp. Want eruit willen is gebaseerd op de hekel aan de EU, en de hele emotie is nou verschoven naar iemand die een moord heeft gepleegd die ook nog eens iets nationalistisch zou hebben geroepen. Met andere woorden, alles wat nationalistisch is krijgt nu een wrange bijsmaak.

Geen bewijzen, gewoon logisch redeneren.
Een "logische" beredenering vol met aannames is volstrekt geen logische beredenering
pi_163089392
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Een "logische" beredenering vol met aannames is volstrekt geen logische beredenering
Ik vind het wel degelijk logisch. Van begin tot eind is het hele traject met oorzaak en gevolg logisch. Tevens historisch onderbouwd, kijk maar naar het effect op de zetelwinst na de dood van Fortuyn.
pi_163089506
Cox was stabbed and shot, allegedly by a right-wing loner. But some supporters of a British exit from the EU are spreading a conspiracy theory that the suspect, identified as Thomas Mair, 52, is a patsy of pro-EU forces, and that Cox’s murder is a “false flag” aimed at portraying the British right as unhinged and dangerous.

Waarom zou een pro-EU persoon "Free Britain! roepen? Juist.
pi_163089677
En waarom dan Cox?

Cox, 41, has been very vocal in her campaign against a Brexit and has urged British citizens to vote in favor of remaining in the EU.

Niets beter dan sentimenten op basis van een moord met schijnmotieven want die resulteren historisch altijd naar de tegengestelde partij. I rest my case.
pi_163089959
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En dat is alles wat jullie te zeggen hebben? Geen enkel weerwoord? Sluit dan heel BNW maar.
Het was een extremist die banden had met nazi's.

Waarom zou de 'EU' zoiets doen en wie zou daar opdracht voor gegeven hebben?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 16:36:42 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163090083
Godver VD, daar hebben we eigenlijk een reeks voor. ( BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #4 ) maar aan de andere kant is deze als mogelijke false flag nog niet eens zo heel onwaarschijnlijk, kwam allemaal net even te goed uit, op een heel lugubere manier.

Maak er wat interessants van zou ik zeggen :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 17 juni 2016 @ 16:42:29 #10
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_163090252
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:32 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Het was een extremist die banden had met nazi's.
Hij was geidentificeerd als een pro EU persoon.

quote:
Waarom zou de 'EU' zoiets doen en wie zou daar opdracht voor gegeven hebben?
Joh! Waarom zou de EU zoiets doen. Met een brexit voor de deur :')
  vrijdag 17 juni 2016 @ 16:43:24 #11
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_163090266
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:36 schreef jogy het volgende:

Maak er wat interessants van zou ik zeggen :).
Graag, maar daar moeten anderen ook aan meewerken. Alleen maar roepen dat iets onzin is hebben we 5 jaar geleden al gehad in TRU, dus richt je pijlen niet alleen op mij maar ook op de onzinroepers.
pi_163090293
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

[..]

Joh! Waarom zou de EU zoiets doen. Met een brexit voor de deur :')
En dan kun je geen nazi zijn omdat?

Wie zou daar opdracht voor moeten geven, 'de EU' is te vaag.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 16:44:33 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163090308
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Graag, maar daar moeten anderen ook aan meewerken. Alleen maar roepen dat iets onzin is hebben we 5 jaar geleden al gehad in TRU, dus richt je pijlen niet alleen op mij maar ook op de onzinroepers.
Er was geen pijl op je gericht hoor.
Vrijheid
  vrijdag 17 juni 2016 @ 16:45:13 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163090341
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

Onjuist.
Hij riep 'Britain First'.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 17 juni 2016 @ 16:46:50 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163090410
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:44 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

En dan kun je geen nazi zijn omdat?

Wie zou daar opdracht voor moeten geven, 'de EU' is te vaag.
Tja, dan moeten we even gaan zoeken in de documentatie en de openbare artikelen die zijn vrijgegeven door de schimmige moordbrigade van de EU. Er zijn een miljoen manieren hoe zoiets tot stand kan komen waarvan uiteraard ook een paar honderdduizend die gewoon richten op een extreme idioot met het inzicht van een kanarie.
Vrijheid
pi_163090457
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Tja, dan moeten we even gaan zoeken in de documentatie en de openbare artikelen die zijn vrijgegeven door de schimmige moordbrigade van de EU. Er zijn een miljoen manieren hoe zoiets tot stand kan komen waarvan uiteraard ook een paar honderdduizend die gewoon richten op een extreme idioot met het inzicht van een kanarie.
Ik gok toch maar op het laatste. :P

Echt zo'n niveautje van 'de kogel kwam van links'. Kan daar slecht tegen.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 16:48:39 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163090460
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Onjuist.
Hij riep 'Britain First'.
Op zich wel cruciaal ja.
Vrijheid
  vrijdag 17 juni 2016 @ 16:51:12 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163090546
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:48 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik gok toch maar op het laatste. :P

Echt zo'n niveautje van 'de kogel kwam van links'. Kan daar slecht tegen.
Tja.. Het is in ieder geval in dit geval totaal niet vreemd dat men 'false flag' schreeuwt, juist omdat Brexit bijna 20 punten voor stond in de polls en er een 'wonder' nodig was om dit te keren en dan komt opeens de eerste politieke moord in decennia langs die het tij zou kunnen doen keren. Kan je er wel slecht tegen kunnen maar de aanslag heeft de schijn wel heel erg tegen.
Vrijheid
pi_163090642
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Tja.. Het is in ieder geval in dit geval totaal niet vreemd dat men 'false flag' schreeuwt, juist omdat Brexit bijna 20 punten voor stond in de polls en er een 'wonder' nodig was om dit te keren en dan komt opeens de eerste politieke moord in decennia langs die het tij zou kunnen doen keren. Kan je er wel slecht tegen kunnen maar de aanslag heeft de schijn wel heel erg tegen.
Het is wat het is.

Ik geloof er persoonlijk weinig van. Ik denk dat dit gewoon de spreekwoordelijke trigger is geweest van deze man.

Als ik Google zie ik ook dat het een 'loner' was.
pi_163091260
Ik heb geen enkele reden kunnen ontdekken om te concluderen dat het een false flag is. Daarnaast gaat dit nauwelijks invloed hebben op het stemmen.
Conscience do cost.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2016 @ 19:27:04 #21
230491 Zith
pls tip
pi_163094246
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
=
Want zoals de LPF veel zetels kreeg na de moord op Fortuyn, zo hopen ze nu de twijfelaars naar het voor-kamp te bewegen.
Bedoel je dat de LPF Volkert had ingehuurd?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_163097340
Het is duidelijk een complot van de illuminatie.
Ура для россии
  vrijdag 17 juni 2016 @ 23:10:24 #23
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163101162
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nu de stemming over de brexit steeds dichterbij komt en de EU het in de broek doet, hebben ze snel een konijn uit de hoge hoed getoverd: de moord op Jo Cox. Vervolgens laten ze deze ingehuurde Engelse Volkert van der Graaf even "Free Britain!" roepen (of dat maakt een andere ingehuurde vage getuige de media wijs) waardoor veel mensen bewogen worden om toch maar tegen het vertrek uit de EU te stemmen.

Want zoals de LPF veel zetels kreeg na de moord op Fortuyn, zo hopen ze nu de twijfelaars naar het voor-kamp te bewegen. Vooral handig om daarna alle campagnes stil te leggen zodat de gefingeerde "Free Britain!" roep als laatste blijft hangen. Want een grote nettobetaler uit de EU (en dat zijn er niet zoveel) laten gaan kan natuurlijk niet, want dan hou je ook die handophoudende sloeberlanden niet in de EU.

Wat een vies goor tuig is die EU toch. Allemaal eruit en zo snel mogelijk.
als je problem-reaction-solution begrijpt dan is alles zo zonneklaar wat voor smerige spelletjes gespeeld worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 14:11:40 #24
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_163109450
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:27 schreef Zith het volgende:

[..]

Bedoel je dat de LPF Volkert had ingehuurd?
Nee. Dat zullen schimmige types in onze regering zijn geweest. Dat dit een zo groot effect zou hebben op de zetelwinst van de LPF had echter niemand voorzien. Daarom riep Kok toen ook iedereen op om toch vooral "met het verstand, en niet met het hart te stemmen". Helaas voor de zittende regering zaten ze toen met een niet langer negeerbare partij die in een klap de tweede partij van Nederland was. Zonder Fortuyn bleek het succes van de LPF echter niet houdbaar.

De hele geschiedenis is doorspekt van politieke moorden en ingehuurde types, waarmee de wil van het volk wordt gedwarsboomd. Van de aanslag op Willem van Oranje, Johan de Witt tot aan Pim Fortuyn. Smeerlappen zijn het.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 14:14:23 #25
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_163109524
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:22 schreef ems. het volgende:
Ik heb geen enkele reden kunnen ontdekken om te concluderen dat het een false flag is. Daarnaast gaat dit nauwelijks invloed hebben op het stemmen.
Dan zou ik toch eens wat Britse kranten lezen :') En iedereen met meer historisch besef dan dat van een pinda weet vanuit de geschiedenis dat het sentiment altijd richting de sympatie voor de vermoorde persoon uit werkt.
pi_163110041
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan zou ik toch eens wat Britse kranten lezen :')
En dan?
quote:
En iedereen met meer historisch besef dan dat van een pinda
Dat is mooi want toevallig ben ik een indo met historisch besef.
quote:
weet vanuit de geschiedenis dat het sentiment altijd richting de sympatie voor de vermoorde persoon uit werkt.
Mwa, dat hing nogal van de vermoorde persoon in kwestie af. Mensen die niet van de EU houden zullen na deze moord niet dat opeens wel gaan doen. De vergelijking met Fortuyn vind ik dan ook onterecht.

Zeggen dat "de EU" die muts vermoord heeft is net als zeggen dat "links" Fortuyn de nek had omgedraaid.
Conscience do cost.
pi_163112932
Als ik de berichten volg krijg ik steeds meer het gevoel dat de daad helemaal niet Brexit gerelateerd is. Het zou me niets verbazen als de motieven van de dader door heel iets anders zijn gedreven en dat zowel het leave- als remainkamp het oppakt als munitie in de campagne.

Ik krijg een beeld van iemand die psychisch in de war is en niet rationeel de moord en gevolgen heeft gepland. Of het nu een psychose was of iemand die gewoon gevoelig is voor suggesties en de gevolgen niet kan overzien laat ik in het midden.

[ Bericht 31% gewijzigd door Fixers op 18-06-2016 16:23:43 ]
pi_163118506
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 14:38 schreef ems. het volgende:

[..]

En dan?

[..]

[..]

Mwa, dat hing nogal van de vermoorde persoon in kwestie af. Mensen die niet van de EU houden zullen na deze moord niet dat opeens wel gaan doen. De vergelijking met Fortuyn vind ik dan ook onterecht.

Zeggen dat "de EU" die muts vermoord heeft is net als zeggen dat "links" Fortuyn de nek had omgedraaid.
Je kent de gedachtegang van Vogeltjesdans toch wel?
pi_163122499
Een politica wordt vermoord op het moment dat het volk een gevoelige keuze moet maken.
Uiteraard krijgt dat een politiek tintje: pro europa zal roepen dat dit een politieke moord is door iemand van het nee-kamp en anti-europa zal roepen dat het een false flag was om tegenstemmers van gedachten te doen veranderen.

Daar is verder niets bijzonders aan.

gelukkig leeft de dader nog, dus zal het eenvoudiger zijn te achterhalen wat voor vlees hij in zijn kuip heeft en wat het werkelijke motief is.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 18 juni 2016 @ 23:22:01 #30
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_163125907
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 14:38 schreef ems. het volgende:

[..]

En dan?
Dan kom je er achter hoe er over gedacht wordt en dat steeds minder mensen nog in dat verhaaltje trappen.

quote:
[..]

[..]
Dan kan je dus niet anders dan toegeven dat de hele politieke geschiedenis van moord doordrenkt is.

quote:
Het gaat met name over de twijfelaars, die proberen ze nu over de streep te trekken. Waarom denk je dat er zo keihard wordt geroepen dat die schutter "Free Britain!" heeft gezegd en dat hij in de rechtszaal het woord verraders in de mond heeft genomen? De remain campagne wordt op slinkse wijze zo via de rechtszaal toch nog via de media gevoerd.

quote:
En dat is ook zo, of wil je zeggen dat Volkert van der Graaf niet ultra links was? Ik zie zijn vriendin nog op de foto zitten met Halsema koffie drinken.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 23:23:36 #31
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_163125970
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:34 schreef Wantie het volgende:
Een politica wordt vermoord op het moment dat het volk een gevoelige keuze moet maken.
Uiteraard krijgt dat een politiek tintje: pro europa zal roepen dat dit een politieke moord is door iemand van het nee-kamp en anti-europa zal roepen dat het een false flag was om tegenstemmers van gedachten te doen veranderen.

Daar is verder niets bijzonders aan.

gelukkig leeft de dader nog, dus zal het eenvoudiger zijn te achterhalen wat voor vlees hij in zijn kuip heeft en wat het werkelijke motief is.
Net zoals ze dat bij van der Graaf hebben achterhaald? Ben je gek, die schutter krijgt een paar jaartjes lichte gevangenisstraf van alle gemakken voorzien.
pi_163126502
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Net zoals ze dat bij van der Graaf hebben achterhaald?
Klopt.

quote:
Ben je gek, die schutter krijgt een paar jaartjes lichte gevangenisstraf van alle gemakken voorzien.
Dat je daar zo luchtig over praat onthult jouw agenda in deze...
  zondag 19 juni 2016 @ 10:47:41 #33
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163132675
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:54 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Het is wat het is.

Ik geloof er persoonlijk weinig van. Ik denk dat dit gewoon de spreekwoordelijke trigger is geweest van deze man.

Als ik Google zie ik ook dat het een 'loner' was.
de perfecte Manchurian
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 19 juni 2016 @ 10:49:55 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163132728
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 10:47 schreef Lambiekje het volgende:
de perfecte Manchurian
The Manchurian Candidate. Ik vond de verfilming uit '62 stukken beter dan de '04 versie. Wat jij?
pi_163132903
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik vind het wel degelijk logisch. Van begin tot eind is het hele traject met oorzaak en gevolg logisch. Tevens historisch onderbouwd, kijk maar naar het effect op de zetelwinst na de dood van Fortuyn.
Ja de traditionele vier partijen verliezen veel zetels de laatste tien jaar.

Edit: ow sorry dat is natuurlijk net niet de bedoeling van dit topic.
Ik draai het om. Schande, Pim is vermoord door zijn concurrenten zodat hij met zijn partij uit het politieke wereldje zou verdwijnen.
  zondag 19 juni 2016 @ 13:04:36 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163135462
Een kleine stok in de spaken van deze theorie (of een onvoorzien gevolg) is dat de pro brexit kant nog meer omhoog lijkt te zijn geschoten.

http://www.zerohedge.com/(...)eals-stunning-result
Vrijheid
  zondag 19 juni 2016 @ 13:07:13 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163135515
Dus dan is het een complot van de Brexiters? Rumour around the brand?
  zondag 19 juni 2016 @ 13:42:23 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163136265
quote:
11s.gif Op zondag 19 juni 2016 13:07 schreef Copycat het volgende:
Dus dan is het een complot van de Brexiters? Rumour around the brand?
Of, als het een duister complot is van de EU meesters, zijn 'ze' niet zo alwetend en machtig als hier wel eens gelooft wordt.
Vrijheid
  zondag 19 juni 2016 @ 13:46:00 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163136381
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2016 13:42 schreef jogy het volgende:

Of, als het een duister complot is van de EU meesters, zijn 'ze' niet zo alwetend en machtig als hier wel eens gelooft wordt.
Een mislukt complot dat daarmee direct de waanbeelden over de almachtige EU onderuitschopt? Nice.
pi_163136555
Precies, verder nogal een raar argument dat Europa gedacht zou hebben van: Oh jee, de brexit zou wel eens door kunnen gaan, laten we een pro-Europa politicus doodschieten!!!
pi_163136682
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 13:52 schreef Wantie het volgende:
Precies, verder nogal een raar argument dat Europa gedacht zou hebben van: Oh jee, de brexit zou wel eens door kunnen gaan, laten we een pro-Europa politicus doodschieten!!!
Ik vind dat niet zo'n raar argument eerlijk gezegd. Die gedachtegang kan ik wel volgen in elk geval. Niet dat ik zeg dat het zo is uiteraard.
  zondag 19 juni 2016 @ 14:01:03 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163136753
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 13:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik vind dat niet zo'n raar argument eerlijk gezegd. Die gedachtegang kan ik wel volgen in elk geval. Niet dat ik zeg dat het zo is uiteraard.
Dat dus ja. Zo verschrikkelijk ver gezocht is het niet. Dat het geen effect lijkt te hebben of zelfs een omgekeerd effect van wat de vrees/wens was is ook weer een interessant gegeven.
Vrijheid
pi_163136813
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2016 14:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat dus ja. Zo verschrikkelijk ver gezocht is het niet. Dat het geen effect lijkt te hebben of zelfs een omgekeerd effect van wat de vrees/wens was is ook weer een interessant gegeven.
Blijft maar een poll he. Wat ik al vreemd vind aan die poll is dat ik zo'n beetje alleen maar polls heb gezien waar het 'leave' kamp al groter was dan het stay kamp, en de poll van zerohedge juist het tegenovergestelde laat zien (als ik 'm goed heb bekeken that is).

Ben nog wel steeds van plan (haha, dat gaat niet gebeuren dus) om me hier verder in te verdiepen. Sta er compleet blanco in wat dat betreft, het enige wat ik weet is dat er een politica is doodgeschoten die pro EU was, door een gozer die dat niet is. Zou een gezonde neutrale basis moeten zijn voor wat onderzoek, maar geen idee of ik er aan toe ga komen :').
pi_163137355
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 13:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat mensen zo denken begrijp ik ook wel, maar zoals al blijkt is van te voren niet te voorspellen welk effect de moord zal hebben. Waarom zo'n groot risico lopen? Immers, als hard te maken is dat de EU haar in opdracht heeft omgelegd, dan is Groot Brittannie niet het enige land waarvan het volk uit de Unie wil.
pi_163137653
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt verkeerd wat hier staat:

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Cox was stabbed and shot, allegedly by a right-wing loner. But some supporters of a British exit from the EU are spreading a conspiracy theory that the suspect, identified as Thomas Mair, 52, is a patsy of pro-EU forces, and that Cox’s murder is a “false flag” aimed at portraying the British right as unhinged and dangerous.

De verspreiders van de theorie vermoeden dat hij een pion is van EU-voorstanders. Daar is verder geen bewijs van. Informatie over de man wijst juist de andere kant op.

Is ook logisch trouwens, zelfs als het een false flag was zouden ze natuurlijk niet iemand gebruiken waarvan je na 5 minuten googlen bewijs vindt dat hij juist uit pro-EU kringen komt.
  zondag 19 juni 2016 @ 14:57:20 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163138083
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 14:42 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt verkeerd wat hier staat:

[..]

De verspreiders van de theorie vermoeden dat hij een pion is van EU-voorstanders. Daar is verder geen bewijs van. Informatie over de man wijst juist de andere kant op.

Is ook logisch trouwens, zelfs als het een false flag was zouden ze natuurlijk niet iemand gebruiken waarvan je na 5 minuten googlen bewijs vindt dat hij juist uit pro-EU kringen komt.
Jup. Die persoon zal in alle gevallen wel anti EU zijn geweest dus als hij gestuurd is door een of ander psychologisch spelletje heeft hij nooit door gehad dat hij bespeeld werd. Dus het zou wel interessant zijn om erachter te komen tijdens de ondervragingen hoe hij tot zijn daad is gekomen, 'spontaan' of tijdens gesprekken met anderen die hem hebben gestuurd.
Vrijheid
pi_163138374
Edit: laat de youtube psychoanalyse van emoties hier maar achterwegen

[ Bericht 89% gewijzigd door jogy op 19-06-2016 17:12:13 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163140283
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 23:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan kom je er achter hoe er over gedacht wordt en dat steeds minder mensen nog in dat verhaaltje trappen.
Nou, prima toch :)

quote:
Dan kan je dus niet anders dan toegeven dat de hele politieke geschiedenis van moord doordrenkt is.
Ik zie nog steeds niet hoe dat relevant is voor dit verhaal.
quote:
Het gaat met name over de twijfelaars, die proberen ze nu over de streep te trekken. Waarom denk je dat er zo keihard wordt geroepen dat die schutter "Free Britain!" heeft gezegd en dat hij in de rechtszaal het woord verraders in de mond heeft genomen?
Omdat de motivatie van de dader de mensen interesseert, lijkt me.
quote:
En dat is ook zo
Nee hoor. Hij is vermoord door Volkert, niet door "links".
Conscience do cost.
pi_163141977
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2016 14:57 schreef jogy het volgende:
Die persoon zal in alle gevallen wel anti EU zijn geweest dus als hij gestuurd is door een of ander psychologisch spelletje heeft hij nooit door gehad dat hij bespeeld werd.
Ten eerste is het dan alsnog zijn daad en zijn verantwoording, ten tweede is ook hiervan de uitkomst vrij onvoorspelbaar.
pi_163142156
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 23:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dat is ook zo, of wil je zeggen dat Volkert van der Graaf niet ultra links was?
Hij is ook man -> mannen hebben Pim vermoord!!
Hij is ook veganist -> veganisten hebben Pim vermoord!
Hij heeft ook Asperger -> autisten hebben Pim vermoord!
etc. etc.

quote:
Ik zie zijn vriendin nog op de foto zitten met Halsema koffie drinken.
Afgezien dat Femke niet ultralinks is (tenzij je zelf ultrarechts bent, dan is vanuit jouw spectrum heel veel ultralinks), je ziet zijn vriendin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')