abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2016 @ 14:35:08 #151
321876 Cherna
Fuck the System
pi_163163016
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:16 schreef Achterhoker het volgende:
What the fuck zit iedereen hier te zeiken over dat deze kerel HAVO had moeten doen? Met HBO kom je enkel terecht in saaie leidinggevende functies, die fout heb ik zelf ook gemaakt. Had achteraf iets zoals timmerman moeten leren ofzo, dan heb je tenminste plezier aan je werk.
Kan nog altijd ook al heb je hbo. Ik ben er een voorbeeld van. Ik geef niets om status en salaris. Moet wel zeggen dat het salaris natuurlijk wel een ondergrens heeft. Ik doe wat ik leuk vind om te doen. De omgeving lult maar een eind weg. En wat de buurman denkt zal mij ook worst wezen. Zeker nu we tot 67 moeten werken is het van groot belang om dat te doen wat je leuk vind.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 20 juni 2016 @ 14:38:56 #152
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_163163122
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:35 schreef Cherna het volgende:

[..]

Kan nog altijd ook al heb je hbo. Ik ben er een voorbeeld van.
Heb er al vaak genoeg over nagedacht. Je moet je wel bedenken dat je dan als 26 jarige (tegen de tijd dat ik daar mee klaar zou zijn) moet concurreren met jochies van 17/18 die voor minder salaris aan de slag kunnen. Die hebben vaak nog geen eigen huis e.d.
Fade to Black
  maandag 20 juni 2016 @ 14:48:35 #153
321876 Cherna
Fuck the System
pi_163163417
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:38 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Heb er al vaak genoeg over nagedacht. Je moet je wel bedenken dat je dan als 26 jarige (tegen de tijd dat ik daar mee klaar zou zijn) moet concurreren met jochies van 17/18 die voor minder salaris aan de slag kunnen. Die hebben vaak nog geen eigen huis e.d.
Ik was 39 toen ik besloot om eindelijk dat te doen wat ik al als kind al wilde doen. Dat was even wennen als je dan word opgeleid door een 26 jarige lager opgeleide. Maar dat is een kwestie van een knop omdraaien en je leven compleet omgooien. Mij heeft het goed gedaan. Heb er nog geen minuut spijt van gehad.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik nooit heb neergekeken op lager opgeleiden zelfs niet als project engineer. Dat scheelt al enorm.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')