Jup. Bezig geweest met andere dingen. Meer geld verdiend dan ik met alts traden verloren had. Ben dat verlies allang te boven.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:30 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zo jij bent ook een tijdje weg geweest niet?
Mooi om te horenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup. Bezig geweest met andere dingen. Meer geld verdiend dan ik met alts traden verloren had. Ben dat verlies allang te boven.
Pas recentelijk weer met die stijging van bitcoin. Het verhaal rond Dao en ETH van vanochtend maakt het weer boeiend om te blijven volgenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:36 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Mooi om te horen![]()
Alleen nog beetje mee lurken dus voor jou?
Ik heb er ook nog wat. Die houd ik voorlopig ook wel. Binnenkort alleen de wallet maar eens opstarten om weer wat te stakenquote:
damn die gasten lopen binnenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
https://live.ether.camp/a(...)434669c62820b7d83490
Het getal stijgt nog, dus ja.
Ik hoop echt dat ze er zo meteen niet bijkunnen. Paar dieven die het hele vertrouwen in ETH kapot maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:47 schreef Sosa het volgende:
[..]
damn die gasten lopen binnen
straks volgt natuurlijk de eth dump en zal die ook stevig zakken lijkt me
DAO, het vertrouwen in een DAO kapot makenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze er zo meteen niet bijkunnen. Paar dieven die het hele vertrouwen in ETH kapot maken.
ik hoop het ook niet, maar ik verkoop wel mijn laatste paar honderd ETH zo, zodra die fuckin' MIST wallet is gesyncdquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze er zo meteen niet bijkunnen. Paar dieven die het hele vertrouwen in ETH kapot maken.
Maar DAO is een smartcontract op Ethereum, mensen zullen nu smartcontracts minder snel vertrouwen, want wie weet komt er uit het niks een bug te voorschijn, en wat is Ethereum zonder smartcontracts?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:50 schreef NatteBever het volgende:
[..]
DAO, het vertrouwen in een DAO kapot makenEthereum heeft hier niet zoveel 'schuld' aan wat mij betreft.
Haha ja voor types als jou al helemaal iddquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:08 schreef MaGNeT het volgende:
Ik had m'n DAO al verkocht tijdje terug, achteraf lijkt dat goed uit te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |