Tuurlijk, maar denk dat je veel videokaarten nodig hebt om hier echt mooi bedrag uit kan krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid dat we zelf een miner draaien en hier op mee kunnen surfen?
.08 BTC noem ik niet echt 'winst'quote:Op maandag 20 juni 2016 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Veel lager dan gedacht?
Wees blij dat je nu nog winst maakt.
Ik denk dat grotendeels al wakker was toen het werd gelaunched op Bittrex. Was om 00:00 PDT. In sommige gebieden was dat volgens mij zelfs 23:00.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:50 schreef MaGNeT het volgende:
Amerika moet nog wakker worden dus denk dat we pas rond een uur of 2 de echte prijs van Waves weten.
Daar wacht ik nog ff op idd.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Polo doe eens waves adden dan gekkenhuizen.
Ik heb er geen verstand van maar:quote:Op maandag 20 juni 2016 19:36 schreef Spatieloos het volgende:
http://nakamotoinstitute.org/mempool/ethereum-is-doomed
Hoe waar is dit?
Vond dit wel een goede comment. Op de vraag of dit het zelfde zou zijn als hoe Bitcoin wel een paar keer dood is verklaard.quote:Ah come on, by the explanation itself, about how the fundamentals inside Solidity works and can be exploited is pretty straightforward.
At least when Bitcoin dies, it is because the price goes down and some dude from CNBC says it dies. But Bitcoin has not even come close to a flaw this big. We are talking about the ENTIRE language used to express smart contracts is flawed by design.
Or ask yourself now - Would you after having read this post invest any money in any smart contract on Ethereum?
And did the impact of the CNBC dude even measure to the above statement? One is an oppinion, the other is documented proof of a flaw in a programming language.
Dat is denk ik ook een beetje het issue met ETH. Ik heb al moeite om iemand Bitcoin uit te leggen zonder dat ze me een enorme nerd vinden. ETH gaat nog veel verder.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:14 schreef Tyr80 het volgende:
Ik had altijd begrepen dat de contract code met een snelheid van 1 operatie per block uitgevoerd werd en race conditions of threading problemen of hoe je het ook wilt noemen daardoor voorkomen werden, doordat er concensus is voordat de volgende stap gedaan kan worden.
Snap het nog steeds niet geloof ik....
quote:
Ik heb ETH niet eens proberen te begrijpen...quote:Op maandag 20 juni 2016 20:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook een beetje het issue met ETH. Ik heb al moeite om iemand Bitcoin uit te leggen zonder dat ze me een enorme nerd vinden. ETH gaat nog veel verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |