Ik sluit ook niet uit dat PoloniEx snel volgt om Bittrex de wind uit de zeilen te halen.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:09 schreef NatteBever het volgende:
Morgen komt Waves op Bittrex bedenk ik me net. Tof, ben benieuwd!
Ik zie dat je nu al een Waves wallet aan kunt maken op Bittrex en daar je Waves heensturen. Het gedoe met Lisk is hier dus niet van toepassing. Welke exchange zou het grootste volume hebben op het moment dat ze lanceren denk je? Of is dat totaal niet te voorspellenquote:Op zondag 19 juni 2016 18:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat PoloniEx snel volgt om Bittrex de wind uit de zeilen te halen.
Zou mooi zijn.
Boven de 0.00065 gaat het hele zwikje zo weg, zonder terug te kijken.
Bittrex, aangezien die als eerste is.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:17 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik zie dat je nu al een Waves wallet aan kunt maken op Bittrex en daar je Waves heensturen. Het gedoe met Lisk is hier dus niet van toepassing. Welke exchange zou het grootste volume hebben op het moment dat ze lanceren denk je? Of is dat totaal niet te voorspellen
Betwijfel of het zoveel waard gaat worden, ik denk eerder minimaal de helft.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat PoloniEx snel volgt om Bittrex de wind uit de zeilen te halen.
Zou mooi zijn.
Boven de 0.00065 gaat het hele zwikje zo weg, zonder terug te kijken.
50 cent is toch niet zo heel veel? De helft zou de ICO prijs zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Betwijfel of het zoveel waard gaat worden, ik denk eerder minimaal de helft.
Ik verwacht ICO of zelfs daaronder.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:42 schreef NatteBever het volgende:
[..]
50 cent is toch niet zo heel veel? De helft zou de ICO prijs zijn.
Wat een soap wordt dit...quote:Op zondag 19 juni 2016 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
https://www.cryptocoinsne(...)lleged-dao-attacker/
Daoattacker (DA): (1) i'm not a hacker, nothing was hacked.
(2) i'm not "the attacker", I'm intermediary, this is a team project
(3) the point of this pastebin is open dialog; soon we will have a smart contract to reward miners who oppose the soft fork and mines the transaction. 1 million ether + 100 btc will be shared with miners.
0.00065 is minimaal de helft.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Betwijfel of het zoveel waard gaat worden, ik denk eerder minimaal de helft.
Je hebt gelijk. Kak, ik hoop dat ik dan nog wat kan doen qua sellorder zetten....quote:Op maandag 20 juni 2016 08:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
CEST is toch gewoon "onze" timezone?
Is er een mogelijkheid dat we zelf een miner draaien en hier op mee kunnen surfen?quote:Op zondag 19 juni 2016 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
https://www.cryptocoinsne(...)lleged-dao-attacker/
Daoattacker (DA): (1) i'm not a hacker, nothing was hacked.
(2) i'm not "the attacker", I'm intermediary, this is a team project
(3) the point of this pastebin is open dialog; soon we will have a smart contract to reward miners who oppose the soft fork and mines the transaction. 1 million ether + 100 btc will be shared with miners.
Wat was de ICO prijs per Wave?quote:Op maandag 20 juni 2016 09:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
250 BTC volume op trex voor Waves, maar de koers is saai.
Volgens mij 18 dollarcent.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Volgens mij ongeveer de prijs op trex nu.
Prijs op trex is ongeveer 0.00033200 BTC. Dat is tegen een BTC koers van $760 gelijk aan 25 dollarcent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |