En eigenlijk zeg jij altijd wel zinnige dingen, derhalve eens.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:27 schreef Typisch het volgende:
Ik zeg dat echt al sinds Guidetti weg ging. Gelukkig luistert Mr Yellow eindelijk.
Prima transfer
[17-6 09:08] Hmf: Ik ben niet per se tegen Wolfswinkelquote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:32 schreef onlogisch het volgende:
Afgelopen 3 jaar slechts in 53 wedstrijden in actie gekomen. Waarin ie 6 keer heeft gescoord.
Deze man gaat Kramer wel doen vergeten
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:32 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Lul niet.
Doe nu niet alsof die paar goals in Portugal zo indrukwekkend is. Daar zijn drie goede ploegen, de rest is van niveau Helmond. Bovendien waren de helft van zijn goals pingels.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
haha een vrouw die denkt dat ze recht heeft op een mening
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
haha een vrouw die denkt dat ze recht heeft op een mening
Hij wil graag dat zijn retoriek hier nogmaals gelezen wordt natuurlijk, niet dat het ondersneeuwt in post 298 die dan toch door niemand meer wordt gelezen.quote:
Hier dan even op terugkomend: in Portugal voetballen ongeveer vijf clubs die in de Eredivisie mee zouden draaien in de top. Drie clubs daarvan zouden met regelmaat kampioen worden of twee ervan bijna elk jaar kampioen worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:32 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Lul niet.
Doe nu niet alsof die paar goals in Portugal zo indrukwekkend is. Daar zijn drie goede ploegen, de rest is van niveau Helmond. Bovendien waren de helft van zijn goals pingels.
Onlogischgod snapthetgenotquote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij wil graag dat zijn retoriek hier nogmaals gelezen wordt natuurlijk, niet dat het ondersneeuwt in post 298 die dan toch door niemand meer wordt gelezen.
HMFGOD.
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hier dan even op terugkomend: in Portugal voetballen ongeveer vijf clubs die in de Eredivisie mee zouden draaien in de top. Drie clubs daarvan zouden met regelmaat kampioen worden of twee ervan bijna elk jaar kampioen worden.
In Spanje voetballen ook teams die in de Eredivisie alle hoeken van de kamer te zien zouden krijgen van de top van de eredivisie. Zeker een clubje of 10. Desondanks is de Spaanse competitie by far de sterkste competitie die er is.
Je moet ook niet kijken naar de clubs die op grasplaggen in de Algarve voetballen. Ricky presteerde bij de top, en dát is waar het om gaat.
Dan, je penaltyargument. Het klassieke Guidetti-argument. Guidetti was top-3 spitsen die we de afgelopen 10 jaar gehad hebben. Had 20 goals, waarvan 9 penalties.
TOen heb je ook niet staan janken of wel? Tellen penalties minder dan? Oh, en wat zegt een penalty nou eigenlijk? Hoe vaak forceert een spits zelf de penalty, door dat éne slimme balletje waardoor zijn collega onderuit gehaald wordt of door zelf goed gepositioneerd te staan. ERgo: hoeveel penalties waren anders alsnog 100% goals geweest?
Nou, wieberen nou weer. Ga lekker de keuken schoonmaken gek
hmfposts, altijd vermakelijk, doch altijd gespeend van enig realismequote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hier dan even op terugkomend: in Portugal voetballen ongeveer vijf clubs die in de Eredivisie mee zouden draaien in de top. Drie clubs daarvan zouden met regelmaat kampioen worden of twee ervan bijna elk jaar kampioen worden.
In Spanje voetballen ook teams die in de Eredivisie alle hoeken van de kamer te zien zouden krijgen van de top van de eredivisie. Zeker een clubje of 10. Desondanks is de Spaanse competitie by far de sterkste competitie die er is.
Je moet ook niet kijken naar de clubs die op grasplaggen in de Algarve voetballen. Ricky presteerde bij de top, en dát is waar het om gaat.
Dan, je penaltyargument. Het klassieke Guidetti-argument. Guidetti was top-3 spitsen die we de afgelopen 10 jaar gehad hebben. Had 20 goals, waarvan 9 penalties.
TOen heb je ook niet staan janken of wel? Tellen penalties minder dan? Oh, en wat zegt een penalty nou eigenlijk? Hoe vaak forceert een spits zelf de penalty, door dat éne slimme balletje waardoor zijn collega onderuit gehaald wordt of door zelf goed gepositioneerd te staan. ERgo: hoeveel penalties waren anders alsnog 100% goals geweest?
Nou, wieberen nou weer. Ga lekker de keuken schoonmaken gek
100% eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:54 schreef Caland het volgende:
Als Kramer op de tribune komt ben ik al dik tevreden eigenlijk.
Desnoods gaan we gewoon met 10 man spelen.
Quote for truth. Hear, hear, etc.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:54 schreef Caland het volgende:
Kramer is wel een echte Feyenoorderquote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:54 schreef Caland het volgende:
Schijnt dat die gozer die het melde (Twitter) de transfers van Vejinovic, Kuyt, en nog 1 ook goed had.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:00 schreef onlogisch het volgende:
Maar hoe zeker is dat van Wolfswinkel verhaal eigenlijk?
Zijn er een beetje betrouwbare bronnen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan in Nederland: daar beginnen er altijd 18 aan de competitie. NA 2 wedstrijden zijn er 3 clubs die kampioenskandidaat zijn. Na de winterstop is een van die 3 op 14 punten achterstand gezet, ineens, alles mad daar.
Een van de andere 2 overgebleven clubs wordt kampioen. Repeat.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kramer is wel een echte Feyenoorder
En dat heb je van iemand van Fok?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schijnt dat die gozer die het melde (Twitter) de transfers van Vejinovic, Kuyt, en nog 1 ook goed had.
Doe is linkje danquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Neu, dat staat in dezelfde berichten als waarin gemeld word dat hij mogelijk komt. Lezen HMF.
Hij had ook Kuyt goed!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:00 schreef onlogisch het volgende:
Maar hoe zeker is dat van Wolfswinkel verhaal eigenlijk?
Zijn er een beetje betrouwbare bronnen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had ook Kuyt goed!!!!
Zoals iedereen zonder een mentale aandoening.
http://www.fr-fans.nl/nie(...)-met-van-wolfswinkelquote:
Samen met Danny Buijs en Pascal Bosschaart. Echte Feyenoorders dus moet je ze altijd opstellen!!!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kramer is wel een echte Feyenoorder
Pelle zit inmiddels dicht tegen Europese top aan, dat zal van Wolfswinkel nooit redden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:41 schreef satecl het volgende:
Ohja ik zie Ricky graag komen. Die jongen is fit, 27 jaar, vroeger zeer talentvol maar heeft een paar verkeerde beslissingen gekozen. In de Mickey Mouse competitie zie ik een nieuw Pelle verhaal aankomen.
Is ie nog steeds eigendom van Norwich? Want die zijn net gedegradeerd en hebben dus niet die excessieve TV-geldenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:46 schreef Hamilcar het volgende:
Van Wolfswinkel zou een geweldige aanwinst zijn. De Engelsen hebben dankzij de nieuwe televisiegelden zoveel te spenderen deze transferperiode dat al dit soort doodgewicht gedumpt gaat worden. Hopelijk kan Feyenoord wat leuke spelers oppikken.
.. en minder 90 minuten Kramer moeten aanzien is altijd mooi meegenomen.
Pelle tegen Europese top aan? Nou boef, geloof me, ik spoot het hele plafond weer wit bij die 2-0 van Italië, maar die jongen gaat natuurlijk nooit de Europese top (nog) bereiken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pelle zit inmiddels dicht tegen Europese top aan, dat zal van Wolfswinkel nooit redden.
Desalniettemin zou het een prima spits voor ons zijn.
Championship heeft ook enorm veel meer knaken te spenderen door gelden van de PL die naar beneden stromen (transfers) én een betere TV-deal geloof ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is ie nog steeds eigendom van Norwich? Want die zijn net gedegradeerd en hebben dus niet die excessieve TV-gelden
Dat zeiden ze over Pelle ook 4 jaar terug. Vergeet niet dat ie op de bank zat in de Serie B hequote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pelle zit inmiddels dicht tegen Europese top aan, dat zal van Wolfswinkel nooit redden.
Desalniettemin zou het een prima spits voor ons zijn.
Sateclgod maakt 'm gewoonquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zeiden ze over Pelle ook 4 jaar terug. Vergeet niet dat ie op de bank zat in de Serie B he
Ach, van de zomer een transfer naar Juve, volgend jaar schitteren in de CL en dan is ie gewoon Europese topquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle tegen Europese top aan? Nou boef, geloof me, ik spoot het hele plafond weer wit bij die 2-0 van Italië, maar die jongen gaat natuurlijk nooit de Europese top (nog) bereiken.
Ik denk niet dat hij naar Juventus gaat en ik denk niet dat hij daar een basisspeler zou zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, van de zomer een transfer naar Juve, volgend jaar schitteren in de CL en dan is ie gewoon Europese top.
Ik krijg er nog steeds zo nu en dan een half stijfie van.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
En toch, Pelle. Wat heeft die man harten veroverd zeg.
Voor Caland & Happel het tuig hier onder ons.quote:
Advocaat: ''Ga niet naar verhoor protestmars Feyenoord''
Vereeniging De Feijenoorder roept alle arrestanten bij de protestmars afgelopen februari op geen gehoor te geven aan de uitnodiging voor een verhoor. Dit op advies van advocaat Dirk Timmermans, die een groot aantal van de supporters bijstaat in deze zaak.
Het verhoor is niet verplicht. ,,En het kan vaak negatieve gevolgen hebben voor je zaak,'' aldus het supportersorgaan. Timmermans licht toe: ,,Als het nodig is, kun je altijd nog bij de rechter je verhaal doen. Maar waarom nu al vragen beantwoorden van de politie, als het overduidelijk is dat het merendeel van de supporters onterecht lange tijd is vastgehouden.''
Het Openbaar Ministerie meldde gisteren de eerste 172 verdachten, die in Rotterdam of in de regio Rotterdam wonen, op te roepen voor een verhoor de komende week. De andere verdachten worden waarschijnlijk vanaf begin september opgeroepen. Omdat zij verder weg wonen, worden zij zo veel mogelijk via telehoren verhoord.
Vrijuit
Van de 326 arrestanten gaan er voorlopig vier vrijuit. Van hen is volgens het OM vast komen te staan dat zij onterecht zijn opgepakt. Van de anderen 322 wil het OM 'individueel vaststellen wat hun rol die dag is geweest'. Eerder kregen alle verdachten te horen dat ze een boete van 220 euro zouden krijgen. Deze boete heeft tot op heden nog niemand ontvangen.
Volgens Timmermans is de groep die vrijuit moet gaan veel groter. ,,Blijkbaar wil het OM uitzoeken wie wat heeft gedaan, maar dat is duidelijk. Ze hebben niets verkeerds gedaan.''
Brief
Vele verdachten melden overigens nog geen uitnodiging te hebben gekregen voor het verhoor. Afgelopen weekeinde kregen ze wel een brief van het OM met de boodschap dat ze op korte termijn een bericht zouden krijgen over wat er verder met hun zaak gebeurt.
De massale arrestatie bij de protestmars leidde tot veel kritiek. In de Rotterdamse gemeenteraad zijn tientallen vragen gesteld aan burgemeester Ahmed Aboutaleb. Ook is de Nationale Ombudsman een onderzoek gestart, dat nog voor de zomer klaar is.
Dat ja. Die goal bij Italië ook, goeie genade. Wat een god.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg er nog steeds zo nu en dan een half stijfie van.
Volgens mij waren de enige boefjes die daar in de verdrukking kwamen Tomasso en jij, boefje.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor Caland & Happel het tuig hier onder ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |