Hmm... En m'n netflix is weer voor alle landen toch? Daar zouden ze toch een block op zetten?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een VPN is nooit weg. Sowieso makkelijk voor als je in de openbare wifi hangt, alle portblocks omzeil je ermee, je verkeer is versleuteld, en je openbare/ zichtbare IP kun je op wat voor land dan ook instellen dus geen last van Tim Kuik met zijn torrent ip sniffers...
En met Private Internetaccess heb je een jaarabbo voor een euro of 3 per maand. Dat is het mij ruimschoots waard.
De MIVD en AIVD zitten echt niet het IodL te monitoren, die hebben wel wat beters te doen... Maar nee, dat gaan ze niet fiksen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:13 schreef Kostertjuh het volgende:
Ah ik zie van wel..
Prikt de MIVD en de AIVD niet door zo'n VPN heen dan? Of is het niet meer te traceren naar de gebruiker?
Was vanmiddag beëdiging, medaille uitreiking en Libanon Nobelprijs uitreiking.quote:
Mooie ceremonie?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was vanmiddag beëdiging, medaille uitreiking en Libanon Nobelprijs uitreiking.
Ik was ook aanwezig als genodigde.
De min of plus? Of een Poolse brigade?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:35 schreef jitzzzze het volgende:
Wordt AchJa dan ook opgenomen in een Pool?
De plus natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
V
De min of plus? Of een Poolse brigade?
Nog gewoon met de FN Fal 7.62quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, had wel wat.
http://www.lc.nl/frieslan(...)enstad-21465469.html
Kijk maar op Google mapsquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:28 schreef WWolfy het volgende:
Iemand bekend met de lay-out van vlb Leeuwarden?
Was ik ook niet van plan, maar met een PB'tje zou ik al een heel eind komenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk maar op Google maps; andere details maar niet bespreken hier.
Ik weet niet of en hoe geschikt het PB systeem daarvoor is. Denk dat je beter kan bellen naar VLB Leeuwarden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:43 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan, maar met een PB'tje zou ik al een heel eind komen
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een VPN is nooit weg. Sowieso makkelijk voor als je in de openbare wifi hangt, alle portblocks omzeil je ermee, je verkeer is versleuteld, en je openbare/ zichtbare IP kun je op wat voor land dan ook instellen dus geen last van Tim Kuik met zijn torrent ip sniffers...
En met Private Internetaccess heb je een jaarabbo voor een euro of 3 per maand. Dat is het mij ruimschoots waard.
Niet dat ik weet... Bij ons gaan ze eind dit jaar ook over op wat anders... Lees: "nog langzamer"...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wijze woorden.
Zijn ze trouwens al verder gegaan met dat betaalde snellere iodl?
jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:35 schreef Thaboel het volgende:
Zijn er al mensen met smock/windstopper/combat shirt
neequote:van de baas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |