Ze doen maar wat inderdaad. Ze zijn hard op weg om het lachertje in de NBA te wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 03:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij kan alweer uit hè?
Vind de kritiek op Barnes vaak maar onterecht of in ieder geval overdreven. Maar dit is gewoon weer een shitstart.
Nja, dat vind ik niet eerlijk. Die gasten hebben fysiek en mentaal 82 wedstrijden gepiekt (met name de laatste 15 wedstrijden waren gewoon 15 playoff-finales op jacht naar dat record, terwijl de rest van de league op 80% cruisede), in Portland en OKC twee ijzersterke teams verslagen (waarbij ik betwijfel of dat de Cavs zou lukken) en nu is de intensiteit minder en de weerbaarheid al helemaal. Het team is onherkenbaar. Vorig jaar begon CLE ook met een 9-0 run thuis, toen wist je dat 't goed zou komen en dat geldt ook dit hele seizoen.. als GSW met dubbele cijfers achterstond in Q4 zette je hem juist aan omdat je wist dat ze terug zouden komen, maar de tank is nu zo goed als leeg. Die recordjacht heeft ze opgebroken. Maar toch, als ik over tien jaar terugkijk naar dit seizoen zal ik deze finals alweer zijn vergeten en denken aan al die memorabele spannende wedstrijden van GSW. Je krijgt er alleen niks voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 03:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze doen maar wat inderdaad. Ze zijn hard op weg om het lachertje in de NBA te worden
Ben het wel met je eens . Vooral met de woorden '' de tank is leeg'' Er zit echt niks meer in dit team en Iggy is nu ook al geblesseerdquote:Op vrijdag 17 juni 2016 04:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nja, dat vind ik niet eerlijk. Die gasten hebben fysiek en mentaal 82 wedstrijden gepiekt (met name de laatste 15 wedstrijden waren gewoon 15 playoff-finales op jacht naar dat record, terwijl de rest van de league op 80% cruisede), in Portland en OKC twee ijzersterke teams verslagen (waarbij ik betwijfel of dat de Cavs zou lukken) en nu is de intensiteit minder en de weerbaarheid al helemaal. Het team is onherkenbaar. Vorig jaar begon CLE ook met een 9-0 run thuis, toen wist je dat 't goed zou komen en dat geldt ook dit hele seizoen.. als GSW met dubbele cijfers achterstond in Q4 zette je hem juist aan omdat je wist dat ze terug zouden komen, maar de tank is nu zo goed als leeg. Die recordjacht heeft ze opgebroken. Maar toch, als ik over tien jaar terugkijk naar dit seizoen zal ik deze finals alweer zijn vergeten en denken aan al die memorabele spannende wedstrijden van GSW. Je krijgt er alleen niks voor.
Eigenlijk is het meer lachwekkend dat de Cavs voor dit kreupele team 7 wedstrijden nodig heeft. Maarja, het oosten is lachwekkend en ik mag 't woord lachwekkend gebruiken als Orlando-fan.![]()
Barnes gaat er 50 maken , ik voel het gewoon !!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 04:26 schreef D-Wade het volgende:
GState wint Game 7 gewoon hoor thuis. Book it!
Idd. Ik kijk het aan maar het is echt niets vergeleken met de OKC-GSW serie. Krijg onderhand ook een hekel aan elke speler van beide teams..quote:
Ja echt hoor.. wat doet Iguodala nog in deze gamequote:Op vrijdag 17 juni 2016 05:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Kerr laat moet zo Bogut maar weer gebruiken want geblesseerd of niet boeit hem blijkbaar niet
De beste man is de weg kwijt denk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2016 05:29 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ja echt hoor.. wat doet Iguodala nog in deze game
twitter:ayeshacurry twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 05:37:31I've lost all respect sorry this is absolutely rigged for money... Or ratings in not sure which. I won't be silent . Just saw it live sry. reageer retweet
Ja las het idd.. gewaagd wel hahaquote:Op vrijdag 17 juni 2016 05:40 schreef RipCity het volgende:
twitter:ayeshacurry twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 05:37:31I've lost all respect sorry this is absolutely rigged for money... Or ratings in not sure which. I won't be silent . Just saw it live sry. reageer retweet
Volgens nu.nl is het in Clevelandquote:Op vrijdag 17 juni 2016 04:26 schreef D-Wade het volgende:
GState wint Game 7 gewoon hoor thuis. Book it!
GameTime, sommige mensen moeten werken hehquote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:12 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Good morning, heb je gekeken? of ben je gewoon net wakker en kom je interessant doen?
Misschien moet die babyface het ook gewoon niet proberen danquote:Overigens LeBron taunting Curry.. knap hoor jongen.. een 6'3" speler blocken haha.. Queen James
Werken? Wat is datquote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
GameTime, sommige mensen moeten werken heh
[..]
Misschien moet die babyface het ook gewoon niet proberen dan![]()
Zuurpruimpje:
[ afbeelding ]![]()
Hahaha schitterendquote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:40 schreef RipCity het volgende:
Dochtertje van jr smith is wel een baas
http://m.bleacherreport.c(...)-kicked-off-the-team
Oh en Craig sager ook natuurlijk!!
"That's my brother".quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:40 schreef RipCity het volgende:
Dochtertje van jr smith is wel een baas
http://m.bleacherreport.c(...)-kicked-off-the-team
Oh en Craig sager ook natuurlijk!!
Haha alu-hoedje much? Het commentaar van Kerr is ook te triest voor worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 05:22 schreef Reanimation het volgende:
Lol waarom mag Scott Foster in GODSnaam een finals game fluiten? wat een ongelofelijk slechte ref is dat toch
Steal Currry, all ball.. boom foul nr 5 voor Curry
Curry wordt ondersteboven gelopen door RJ bij 3 punt attempt, geen whistle.
Gefeliciteerd NBA, game 7 is een feit. $$$
Op basis waarvan? Deze finals of die van vorig jaar? Beide redelijk onzichtbaar in verhouding met de rest van z'n seizoen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 05:34 schreef Reanimation het volgende:
Hahahaah tuurlijk flikker op
Dit is wel goed voor G7 overigens, Curry zal red-hot zijn.. spicy Curry is best Curry.
Waag het niet NBA om Tony Brothers aan te stellen voor game 7, gewoon een paar degelijke gasten graag.
Tristan Thompson maakt zijn contract meer dan waar. Vorig jaar in de play-offs ook al.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:54 schreef Justevo het volgende:
Om er nog even wat cijfers tegenaan te gooien voordat mensen het alleen maar over de refs gaan hebben.
Maar 3 vrije worpen minder dan de Cavs, en de Warriors schoten 69% vanaf de vrije worp lijn.
Warrios hebben 24 drietjes gemist.
Outrebounded met 11 en meer turnovers.
Daarmee verlies je de wedstrijd, niet door de refs.
Waren er serieus mensen die LBJ zo laag inschatte? Hij wordt wel erg ondergewaardeerd. Hopelijk zal nog een ring helpen critici de mond te snoeren.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tristan Thompson maakt zijn contract meer dan waar. Vorig jaar in de play-offs ook al.
LeBron maakt ook weinig subtiel duidelijk dat er maar één speler de beste van de wereld is (en die draagt niet nummer 30).
Curry unanimous MVP...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waren er serieus mensen die LBJ zo laag inschatte? Hij wordt wel erg ondergewaardeerd. Hopelijk zal nog een ring helpen critici de mond te snoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |