Wat ik mij afvraag waarom zit Lucas niet gewoon ondergedoken bij Stefano in Amerika ?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:25 schreef Frey het volgende:
Nog heftiger? Bij de verhaallijnen van GTST val je al vaak in slaap, dus dan zouden we hierbij zeker in een coma belanden.
Amerika heeft het niet zo op moordenaars he.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag waarom zit Lucas niet gewoon ondergedoken bij Stefano in Amerika ?
hoeven wij er tenminste niet naar te kijken.
CARLIJNquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:58 schreef Gruj0 het volgende:
Die nieuwe serie valt best mee.
Lekkere chickies hebben ze daar joch, vooral die zus van die sportschool gozer.
Vind het een beetje jammer dat het hier en daar soms te snel gaat, de ene scene verdwijnt in een flits naar de andere.
Buddy regel jij eens dat jij met Stijn een klein rolletje krijgt in nieuwe tijden ipv van Ferry.quote:
Stijn liefhebber begrijp ik?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Buddy regel jij eens dat jij met Stijn een klein rolletje krijgt in nieuwe tijden ipv van Ferry.
Jij bent ook wel een toffe gast.quote:
Hoge hakkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
als je 1.80 bent en er staat een meissie van 1.65 naast je, dan staat dat zo raar.
Ik ben 1m90 en mijn ex 1m65. Vind je dat dan raar?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Buddy_Vedder het volgende:
als je 1.80 bent en er staat een meissie van 1.65 naast je, dan staat dat zo raar.
Als dat al raar is...quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Ja ziet toch uit als de kabouter en de giraffe, als hij jouw wilt zoenen heeft hij een ladder nodig.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:16 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Ik ben 1m90 en mijn ex 1m65. Vind je dat dan raar?
Dan heeft ZIJ een ladder nodig.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:18 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Ja ziet toch uit als de kabouter en de giraffe, als hij jouw wilt zoenen heeft hij een ladder nodig.
Nikkiefan.... fan van Nikkie Plessen. Vandaar.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:21 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Whut sinds wanneer is nikkie een jongensnaam?
Dat tmf dinggetje dat fraude en plagiaat heeft gepleegd? is ze tegenwoordig nog optv?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:22 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Nikkiefan.... fan van Nikkie Plessen. Vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |