Lul niet zo slap. Deze aanslag van deze rechts-extremist is een gevolg van de extreem-rechtse politiek en het haatzaaien door extreem rechts.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hier werd aanvankelijk gezegd dat-ie Britain first riep, maar dat is later weer ingetrokken. Ik denk dat je gewoon nog even moet wachten totdat de recherche nadere informatie heeft kunnen vinden omtrent de aanslagpleger.
Dat is vooralsnog enkel speculatie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Lul niet zo slap. Deze aanslag van deze rechts-extremist is een gevolg van de extreem-rechtse politiek en het haatzaaien door extreem rechts.
Daar hebben we weer een goedprater.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog enkel speculatie.
Ik heb geen woordenboek nodig, dank u.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=Haat&lang=nn#.V2L64MuxVnE
Om hier nog even op terug te komen: Brendan Cox is blijkbaar zelf activist met een track record die er niet misselijk uit ziet. Ondanks dat dit soort gebeurtenissen er enorm in moeten hakken geloof ik wel dat dit soort personen onder deze omstandigheden de tegenwoordigheid van geest hebben om zoiets te kunnen schrijven. Van zijn website:quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad, dit lijkt volstrekt niet op iets dat de echtgenoot van een zojuist vermoorde vrouw zou zeggen. WF Hermans krijgt weer eens gelijk.
Zijn blog: http://brendancoxblog.tumblr.com/quote:About Brendan
Brendan Cox is an international campaigner and activist. Most recently he played a major role in civil society campaigning for the Sustainable Development Goals as the Director of the Policy and Advocacy at Save the Children. Prior to this he ran a global research project and published a series of reports analysing global development campaigns and looking at future trends and opportunities. The reports were based on numerous interviews with heads of state, civil society leaders, campaigners and academics. Between 2008 and 2010, Cox served as Special Advisor for Africa and International Development to the Prime Minister of the United Kingdom. Before that, he was Chief Executive of Crisis Action, a charity that works behind the scenes to address armed conflict and recently won the Skoll Award for Social Entrepreneurship. He started his career in the aftermath of the civil war in the former Yugoslavia working with children affected by the conflict and has a long standing interest in refugee policy. In 2011 he was appointed a Young Global Leader by the World Economic Forum and in 2012 was selected as one of the top forty young leaders in international development by Devex.
Zit je nu gewoon die moord die misbruiken....triest.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
AL DIE BOEKEN ZIJN DE OORZAAK VAN ALLE ELLENDE. weg ermee! Wie gelooft er nou in die verhaaltjes.
Wat doet zo'n aardige man met een vuurwapen en mes daar ?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:02 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Fight against the hate that killed Jo. Welke hate? Er is nog niks bevestigd over een motief, terwijl al wel bekend is dat de moordenaar bekend staat als een loner en een psychische patiënt was.
Ik denk dat we nog even moeten afwachten. Het kan uiteraard ogv dit geval, ik sluit niet uit dat het een "nutter" was.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Lul niet zo slap. Deze aanslag van deze rechts-extremist is een gevolg van de extreem-rechtse politiek en het haatzaaien door extreem rechts.
Klopt, ik heb een duofunctie als linksche policor gutmensch en rechtse goedprater hier in NWS.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Daar hebben we weer een goedprater.
Diep triest...quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Daar hebben we weer een goedprater.
Welke haat? Het stelselmatige haatzaaien en zwartmaken door extreem-rechts. En ik geloof best dat mensen daarvan psychische problemen krijgen of dat mensen met psychische problemen daar eerder vatbaar voor zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:02 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Fight against the hate that killed Jo. Welke hate? Er is nog niks bevestigd over een motief, terwijl al wel bekend is dat de moordenaar bekend staat als een loner en een psychische patiënt was.
Ik zie de relevantie van dit verhaal niet zo. Mijn claim was dat de reactie niet afwijkt van die van een gemiddelde nabestaande van een slachtoffer van zinloos geweld. Aan dat argument doet de vermeende achtergrond van de echtgenoot niets af natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen: Brendan Cox is blijkbaar zelf activist met een track record die er niet misselijk uit ziet. Ondanks dat dit soort gebeurtenissen er enorm in moeten hakken geloof ik wel dat dit soort personen onder deze omstandigheden de tegenwoordigheid van geest hebben om zoiets te kunnen schrijven. Van zijn website:
[..]
Zijn blog: http://brendancoxblog.tumblr.com/
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:19 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zit je nu gewoon die moord die misbruiken....triest.
Ahum.... wie wordt er momenteel beveiligd en wie zijn er ook al weer vermoord? Wel bij de feiten blijven hèquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:21 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Welke haat? Het stelselmatige haatzaaien en zwartmaken door extreem-rechts. En ik geloof best dat mensen daarvan psychische problemen krijgen of dat mensen met psychische problemen daar eerder vatbaar voor zijn.
Britain First is niet een hele frisse club nee, dat zul jij mij niet horen ontkennen. Als deze man daadwerkelijk deze MP heeft vermoord vanwege bijv. haar vluchtelingen standpunt dan is het gewoon een terroristische actie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:21 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Welke haat? Het stelselmatige haatzaaien en zwartmaken door extreem-rechts. En ik geloof best dat mensen daarvan psychische problemen krijgen of dat mensen met psychische problemen daar eerder vatbaar voor zijn.
Dat was geen serieuze opmerking natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een duofunctie als linksche policor gutmensch en rechtse goedprater hier in NWS.
Pakweg 70 PvdA'ers uit Noorwegen, deze mevrouw, Fortuyn, mis ik er nog wat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ahum.... wie wordt er momenteel beveiligd en wie zijn er ook al weer vermoord? Wel bij de feiten blijven hè
Vooralsnog wijst alles er inderdaad op dat er sprake is van een terroristische aanslag.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:24 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Britain First is niet een hele frisse club nee, dat zul jij mij niet horen ontkennen. Als deze man daadwerkelijk deze MP heeft vermoord vanwege bijv. haar vluchtelingen standpunt dan is het gewoon een terroristische actie.
Er komen echter nogal wat elkaar tegensprekende verslagen naar buiten.
Ik noem maar een feit:quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ahum.... wie wordt er momenteel beveiligd en wie zijn er ook al weer vermoord? Wel bij de feiten blijven hè
Stel je voor!quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:24 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat was geen serieuze opmerking natuurlijk.
Haha, wat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:19 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zit je nu gewoon die moord die misbruiken....triest.
Alleen lijkt dit niet op de misdaad van Breivik dan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik noem maar een feit:
http://nos.nl/artikel/2063597-aanslag-op-politica-in-keulen.html
Ik noem nog eens tientallen feiten: Breivik
Neuh. Hoogstens humor met een vleugje walging om een stel josti's die bij Orlando riepen om halve fakkels voor de islam en nu oproepen om vooral niet te snel te oordelen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:24 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik proef toch een licht zweem van haat bij jou.
Lekker hypocriet inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuh. Hoogstens humor met een vleugje walging om een stel josti's die bij Orlando riepen om halve fakkels voor de islam en nu oproepen om vooral niet te snel te oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |