BNW is een paar deuren verder knul.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:50 schreef berko13 het volgende:
[..]
Mij kan het niet schelen als mensen de genocide op de blanke Europeaan steunen of daar onverschillig voor zijn , maar je kan toch moeilijk ontkennen dat de elite dit niet nastreeft?
Hela,quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je praat alsof je me kent, en dat is dus niet zo, ik had beter moeten weten dan de discussie aangaan met een Belg.
En direct ook mijn punt gevalideerd!quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je praat alsof je me kent, en dat is dus niet zo, ik had beter moeten weten dan de discussie aangaan met een Belg.
Jee, ga juist jij nu nuance aanbrengen...quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe daarom? Als je het niet eens bent met die logica kun je het ook niet zelf gebruiken.
Dat hoop ik ook. Maar ik vrees dat dit echt gevolgen gaat hebben voor de uitslag van het referendum.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik schat de Britten slimmer in en denk en hoop dat ze stemmen op waar ze voor deze laffe daad ook al van plan waren om op te stemmen.
Geen idee, maar ik denk het niet. Er zal ook veel van het motief afhangen. Maar hoewel deze politica binnen labour volgens mij wel een rijzende ster was is ze niet vergelijkbaar met Pim Fortuyn. Dat zou eerder zijn als Boris Johnson werd neergeschoten denk ik.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:52 schreef MakkieR het volgende:
Hoe groot is de impact in Engeland? Kun je dit vergelijken met Pim Fortuyn? met zijn LPF voor de verkiezingen?
Ik ben de nuance zelf.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jee, ga juist jij nu nuance aanbrengen...
waarvoor verantwoordelijk en wat goedkeuren?quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is een waar te nemen feit dat 'linkse mensen' hiervoor verantwoordelijk zijn en het goedkeuren.
Nee, om meerdere redenen. Er zijn meer Britse parlementariërs en het VK kent een districtenstelsel, parlementsleden zijn veel meer bezig gericht op hun constituency dan op de landelijke achterban. Dit was ook geen partijleider. Maar überhaupt het feit dat een volksvertegenwoordiger uit het parlement omkomt (mogelijk vanwege haar standpunt) is natuurlijk al genoeg om een grote schok te veroorzaken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:52 schreef MakkieR het volgende:
Hoe groot is de impact in Engeland? Kun je dit vergelijken met Pim Fortuyn? met zijn LPF voor de verkiezingen?
Voor de mensen die twijfelen wellicht, ik zie de Engelsen die voor een Brexit zijn niet ineens 180 graden draaien vanwege een idioot die een politica vermoord.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:52 schreef fixatoman het volgende:
Mocht het echt een Britain First idioot zijn dan zal dit Remain wel helpen. Helaas.
Dat was te verwachten na zo een zware aanval.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:16 schreef Sylv3se het volgende:
Ze is overleden hoor ik net op het NOS journaal
Zeker, maarja, volgens mij is er nog altijd zo'n 8-10% die aangeeft te twijfelen, en leave staat maar 3% voor in de peilingen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:54 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Voor de mensen die twijfelen wellicht, ik zie de Engelsen die voor een Brexit zijn niet ineens 180 graden draaien vanwege een idioot die een politica vermoord.
Je zegt het precies goed: Je kan moeilijk ontkennen dat de elite dit niet nastreeft.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:50 schreef berko13 het volgende:
[..]
Mij kan het niet schelen als mensen de genocide op de blanke Europeaan steunen of daar onverschillig voor zijn , maar je kan toch moeilijk ontkennen dat de elite dit niet nastreeft?
Op welke wijze wil je dit vergelijken? Fortuyn was feitelijk de personificatie van een politieke partij. Volgens had zijn moord niet direct heel veel effect op de uitslag van de verkiezingen, al is het lastig om dat te bepalen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:52 schreef MakkieR het volgende:
Ik denk dat zeker 50% niet met verstand, maar met emotie stemt, dus dan zal dit toch wel invloed hebben, denk ik.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet veel invloed heeft op het referendum.
Ik bedoel dat de dader in zijn eentje er voor gezorgd heeft dat de Brexit nu kansloos is. Net als dat destijds de dader van Pim Fortuyn persoonlijk ervoor gezorgd heeft dat de LPF ver boven zichzelf uitsteeg tot de tweede partij van Nederland door het overlijden van Pim Fortuyn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:53 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk het niet. Er zal ook veel van het motief afhangen. Maar hoewel deze politica binnen labour volgens mij wel een rijzende ster was is ze niet vergelijkbaar met Pim Fortuyn. Dat zou eerder zijn als Boris Johnson werd neergeschoten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |