Daar doet excel niet moeilijk over:quote:Op zondag 10 juli 2016 19:52 schreef mar456 het volgende:
Flipsen, heb je de uitslag voor de straf van Rosberg ook toevallig? Eventueel in spoilertje natuurlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Mij volgen heeft geholpen hequote:Op zondag 10 juli 2016 19:46 schreef flipsen het volgende:
En we hebben een uitslag:
[b]Individueel:
Flipsen Sauber 36
What was I thinkingquote:
Haha dank. Volgens mij is dit voor het eerst dat ik bovenaan eindig.quote:
Het Susie shock-effect begint te werken.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Haha dank. Volgens mij is dit voor het eerst dat ik bovenaan eindig.
En dat dankzij die lummel van een Rosberg. Om eerlijk te zijn vind ik 10 seconden straf te licht, had 20 seconden moeten zijn dan was hij fijn op plaats 4 geland en had ik nog meer punten gehad
zou verdorie eens tijd worden!quote:Op maandag 11 juli 2016 11:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het Susie shock-effect begint te werken.
Ik ga je deze race op eigen kracht verslaanquote:
Zonnesteek opgelopen?quote:
We deden toch altijd de top 3 van Q3? Of deden we altijd de winnaars van elke Q? Je zou er dus nu ook 3x hamilton in kunnen vullen?quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
We deden toch altijd de top 3 van Q3? Of deden we altijd de winnaars van elke Q? Je zou er dus nu ook 3x hamilton in kunnen vullen?
Klein beetje maarquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:59 schreef RingBewoner het volgende:
ik ben zeker te laat?
RingBewoner - Toro Rosso
VT1: Maldonado
VT2: Rosberg
VT3: Hamilton
Q1: Ricciardo
Q2: Hamilton
Q3: Verstappen
Q-time: 1:19.495
Hoogste top: Force India
R1: Ricciardo
R2: Verstappen
R3: Hamilton
R4: Vettel
R5: Sainz
R6: Raikonnen
R7: Rosberg
R8: Bottas
R9: Alonso
R10: Button
Snelste ronde: Hamilton
Snelste pitsstop: McLaren
Eerste uitvaller: Renault
quote:
Kom op, we zijn pas halverwege het seizoenquote:Op zondag 24 juli 2016 21:47 schreef 4-elements het volgende:
Ik richt met maar op het constructeurskampioenschap van Ferrari. Denk niet dat ik die 20 punten nog kan goedmaken op mijn teamgenoot en Max23
Haha gaat lekker, mijn nieuwe tactiek werktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |