quote:Op zondag 31 juli 2016 16:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zullen we dan deze ronde maar gewoon negeren?
Meeste stemmen gelden en ik stem ook voor deze race schrappenquote:Op zondag 31 juli 2016 17:16 schreef Wolve000 het volgende:
Dan zie ik liever die van vorige week geschrapt...
Prima 1-2tje.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:04 schreef caspervc het volgende:
In tegenstelling tot de echte Toro RossoLekker weekendje hier!
Dat is misschien wel een discussiepuntje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
toch vreemd dat bijna iedereen Hamilton op 1 had in de kwali, wetende dat de motorwissel er aan zat te komen
Gaat het ook, maar als Hamilton richting de 20 plaatsen gridstraf gaat, dan gaat hij in de kwali niet al die setjes banden oproken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een discussiepuntje.
Ik ging er vanuit dat de kwali echt om de tijd gaat en niet om de startgrid.
Daar heb je wel een punt jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaat het ook, maar als Hamilton richting de 20 plaatsen gridstraf gaat, dan gaat hij in de kwali niet al die setjes banden oproken.
Gewoon totaal niet aan gedachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
toch vreemd dat bijna iedereen Hamilton op 1 had in de kwali, wetende dat de motorwissel er aan zat te komen
Hem onder Rosberg gooien was sowieso wel een stuk logischer geweest, ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaat het ook, maar als Hamilton richting de 20 plaatsen gridstraf gaat, dan gaat hij in de kwali niet al die setjes banden oproken.
Ik dacht die gaat gewoon laten zien dat ie de snelste is. Beetje naïef misschienquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
Dat dit kán in Argentiniëquote:
Nog 14 uur voor Italiëquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hem onder Rosberg gooien was sowieso wel een stuk logischer geweest, ja.
Dat ie uiteindelijk voor zoveel plaatsen straf ging kwam ik toch te laat achter, overigens.
tl;dr... Als zelfs je teammaatje niet de beknopte voorspellingen plaatst...quote:
Aangepast! Wil natuurlijk niet de organisator en teammaat tegen me hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2016 02:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
tl;dr... Als zelfs je teammaatje niet de beknopte voorspellingen plaatst...
quote:Op vrijdag 2 september 2016 06:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aangepast! Wil natuurlijk niet de organisator en teammaat tegen me hebben![]()
Had gewoon de versie van Peterselieman gekopieerd
Die geef ik daarom stiekem al iedere race 5 strafpuntenquote:Op vrijdag 2 september 2016 06:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aangepast! Wil natuurlijk niet de organisator en teammaat tegen me hebben![]()
Had gewoon de versie van Peterselieman gekopieerd
quote:GP Singapore
VT1: Hamilton
VT2: Hamilton
VT3: Hamilton
Q1: Hamilton
Q2: Rosberg
Q3: Ricciardo
Q-time: 1:41.994
Hoogste top: Mercedes
R1: Hamilton
R2: Rosberg
R3: Verstappen
R4: Ricciardo
R5: Vettel
R6: Perez
R7: Hülkenberg
R8: Raikonen
R9: Bottas
R10: Massa
Snelste ronde: Hamilton
Snelste pitsstop: Williams
Eerste uitvaller: Sauber
quote:GP Maleisie
Q2: Rosberg
Q-time: 1:48.994
R1: Hamilton
R4: Ricciardo
R5: Vettel
R8: Raikonen
Snelste ronde: Hamilton
#teamSusieIsLekkerMetVakantiequote:GP Japan
Q2: Verstappen
Q-time: 1:31.994
R1: Ricciardo
R4: Hamilton
R5: Raikonen
R8: Alonso
Snelste ronde: Ricciardo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is trouwens ook fan van Taylor Swift
quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:58 schreef caspervc het volgende:
FACK helemaal vergeten
Caspervc - Toro Rosso
VT1: ====
VT2: ====
VT3: Ricciardo
Q1: Raikonnen
Q2: Verstappen
Q3: Vettel
Q-time: 1:42.538
Hoogste top: Williams
R1: Verstappen