quote:
Nohquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.
Denk niet dat dat gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.
quote:
Genoeg eenzame kindjes die je gezelschap kunnen houdenquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.
Ja maar dan heb ik binnen twee weken ;squote:Op donderdag 16 juni 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan klopt het ook toch :s ;s
Ik ook niet. Koop wat je leuk vindt en hartstikke leuk als een ander tevreden is met het product van zijn/haar keuze.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap nooit waarom mensen zo'n hekel hebben aan merken en mensen die dat andere merk beter of leuker vinden van alles toewensen enzo.
En dan vooral Hilversum ontwijken hequote:Op donderdag 16 juni 2016 12:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik binnen twee weken ;s
PS4quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
PS4 mensen verdienen het ondertussen, mannetjes zoals die Hermann, om te kotsen.
Hey leuk dat je er weer bent met je positieve bijdrages.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:12 schreef Stimorol- het volgende:
Dqod is toch die lesbi die veel dronk en kut relaties aanging?
Hoop dat je een bocht neemt en een 180 doet en nooit meer durft te autorijden.quote:
Ik waardeer eerlijkheid welquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey leuk dat je er weer bent met je positieve bijdrages.
why?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik waardeer eerlijkheid wel
Betekent niet dat ik niet keihard in haar oor zou gillen wanneer ik haar eens zou ontmoeten
Gewoon :$ :$quote:
Alleen als er een klik is, ondanks de oorbloedingen :$quote:
Mag ik kijken?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen als er een klik is, ondanks de oorbloedingen :$
Mits je je muil houdt en buiten zicht blijft. En ik wil geen rare kwakjes vindenquote:
Als je schaar snel dicht doet dan hoor je vast een klikquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen als er een klik is, ondanks de oorbloedingen :$
Ja meesteres.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mits je je muil houdt en buiten zicht blijft. En ik wil geen rare kwakjes vinden
quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mits je je muil houdt en buiten zicht blijft. En ik wil geen rare kwakjes vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |