Er zijn nog geen specs bekend van Neo, dikke.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als de cijfers de ik heb gezien kloppen dus niet.
Wel iets, genoeg om te weten dat die Xbox betere prestaties kan gaan leveren vergeleken met die Neo zoals hij nu is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er zijn nog geen specs bekend van Neo, dikke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:55 schreef Dqod het volgende:
Vieze klefbekken hierKom maar hier bbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:55 schreef Dqod het volgende:
Vieze klefbekken hierdoe dat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohmyquote:
Bemoei je er niet tegen. Kan ik prima zelfquote:
quote:
Je kan beste als laatste de videokaart er in doen en niet er uit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke luister, mijn computer gaat wel aan, de beide beeldschermen staand ook aan (knipperen standby lampje) maar er is geen verbinding tussen beide apparaten. De videokaart er al in en uit gehaald maar ook geen effect. Wat nu?
ik bemoei me overal tegen, dat moet je zo onderhand wel wetenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bemoei je er niet tegen. Kan ik prima zelf
Snap nooit waarom mensen zo'n hekel hebben aan merken en mensen die dat andere merk beter of leuker vinden van alles toewensen enzo.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:57 schreef Catkiller het volgende:
Hmm Neo ook allemaal roddels zie ik, nou en komt toch wel uit, wil Playstation kindjes zien huilen gvd consolekneuzen
Wel aardig. Voer ff geen flikker uit en zit theoretisch gezien ff met 2 vingers in m'n neus en ik weet niet of dat wel mag nu, maar ik heb het even nodigquote:
Ik probeer het na al die jaren nog steeds te verdringen en hoop te koesteren dat je t ooit laatquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bemoei me overal tegen, dat moet je zo onderhand wel weten
PS4 mensen verdienen het ondertussen, mannetjes zoals die Hermann, om te kotsen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap nooit waarom mensen zo'n hekel hebben aan merken en mensen die dat andere merk beter of leuker vinden van alles toewensen enzo.
never gonna happenquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik probeer het na al die jaren nog steeds te verdringen en hoop te koesteren dat je t ooit laat
Daarom bewaar ik lege flessen en andere potentiele wapensquote:
aan lege flessen geen gebrek zeker he?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom bewaar ik lege flessen en andere potentiele wapens
Ah dus gewoon een hele groep mensen die een product mooi vinden maar zo schofferen omdat je hermann niet mag, wat ook terecht is overigens.... walgelijk!quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
PS4 mensen verdienen het ondertussen, mannetjes zoals die Hermann, om te kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |