Hässler is natuurlijk de Liechtensteinse zwemster bedenk ik me nu ineens, Vogt is de tennisster. Bedankt voor het opletten jongens.quote:
Haase toch in het enkelspel?quote:Tennis
Vrouwen
Kiki Bertens (enkelspel)
Mannen
Robin Haase (mannen dubbelspel, enkelspel)
Jean-Julien Rojer (mannen dubbelspel)
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:20 schreef heywoodu het volgende:
Geen Berdych, 'want zika'.
[ afbeelding ]
het gaat alleen maar om gecombineerde ranking punten toch? In 2012 was er ook geen Afrikaans duo. Daarnaast gaan er diverse landen nog een tweede duo opstellen dat betere ranking heeft dan bertens/Rojer (zie mijn eerdere lijst).quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:04 schreef Riofan83 het volgende:
Volgens mij zijn Bertens en Rojer dankzij alle afzeggingen van de laatste dagen inmiddels zeker.
12 teams
(continenten Noord-Amerika, Europa, Oceanië en Azië zijn al vertegenwoordigd)
1 thuisteam (Brazilië, dit team telt voor continent Zuid-Amerika)
1 team ontbrekend continent (Afrikaans team)
1 team dat 13e staat op de lijst
1 team dat 14e staat op de lijst, dat zouden dan Kiki en JJ zijn.
Het wordt echter anders als Spanje ook een dubbel team stuurt. Dan staan Kiki en JJ 15e en moeten ze hopen dat er nog 1 team afvalt, of dat het Afrikaanse team een gecombineerde ranking heeft van meer dan 300.
Alleen VS, Frankrijk en Spanje kunnen een tweede dubbel opstellen toch? VS en Frankrijk doen dat zeker en heb ik meegeteld. Spanje nog niet duidelijk, maar Navarro/Ferrer zou kunnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:14 schreef franklop het volgende:
[..]
het gaat alleen maar om gecombineerde ranking punten toch? In 2012 was er ook geen Afrikaans duo. Daarnaast gaan er diverse landen nog een tweede duo opstellen dat betere ranking heeft dan bertens/Rojer (zie mijn eerdere lijst).
Spanje zou bijvoorbeeld al met twee duo's meedoen, Nadal/Muguruza en Suarez-Navarro met ik dacht Ferrer
dat is dus wat ik in post 35 plaatstequote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:19 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Alleen VS, Frankrijk en Spanje kunnen een tweede dubbel opstellen toch? VS en Frankrijk doen dat zeker en heb ik meegeteld. Spanje nog niet duidelijk, maar Navarro/Ferrer zou kunnen.
Dan zouden er 14 teams voor Kiki en JJ staan. Als Afrika dan wegvalt, dan zijn Kiki en JJ alsnog zeker.
Oh, maar Zwitserland (Bencic/Wawrinka) kan nog roet in het eten gooien. Maar wil Wawrinka mixen???
NOC NSF laat ze wel mixdubbelen als het kan hoor! Ze voldoen op een andere manier (single, dubbel) al aan de eisen, dus als ze van de ITF mogen, mogen ze ook van NOC NSF.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:22 schreef franklop het volgende:
[..]
dat is dus wat ik in post 35 plaatsteze staan nu 14 of 15 en hebben dus nog minstens 2 afzeggers nodig. Want NOCNSF zou normaal gesproken enkel akkoord gaan met top 12 en niet met een ITF-plek
Als het zo doorgaat dan kan men beter die Olympische gouden medaille alvast voor Nederland reserveren want je kent het aloude gezegde: De 1 zijn dood (afwezigheid) is de ander zijn brood (winst)quote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:21 schreef franklop het volgende:
.....(zika smoes = geld kwestie dus)
Wel weer land minder voor Bertens/Rojer
Goed dat je het gezegde uitlegt.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat dan kan men beter die Olympische gouden medaille alvast voor Nederland reserveren want je kent het aloude gezegde: De 1 zijn dood (afwezigheid) is de ander zijn brood (winst)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |