abonnement Unibet Coolblue
pi_183526741
Ik was bij de laatste show van de tour vanavond O+
Vond het jammer dat ze veel van "Klaar" speelde, en dan net NIET bewoners van het pand ;(
Oh en het was kut weer dus had "regen" ook wel verwacht, maar helaas.
Weinig van hun eerste LP, had eigenlijk Anita en Wees Niet Bang Voor M'n Lul wel willen horen :')

Heren hadden er enorm veel zin in, met als hoogtepunt, volgens mij, tijdens een.... Trompetsolo? Een dansende Ernst Jansz _O_ O+ Godverdomme als ik 70 ben wil ik ook die energie O+

Had twee kaartjes gekocht als kenner, alleen de hits, docu gezien, en wilde eigenlijk de zanger van de band een plezier doen die is érg fan van Doe Maar, maar ik heb geloof ik meer staan springen en zingen dan hij :@ Hoop dat dit niet het einde is en dat ze er in 2019 nog wat tegen aan plakken :D Had niet verwacht dat het zó gaaf zou zijn.

2 Kleine irritaties..
Waarom moeten mensen altijd zo hard praten achter je dat ze woord voor woord te verstaan zijn ?
En, ik snap best dat je foto's/filmpjes maakt, heb ik ook gedaan een paar keer maar SELFIES?!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2018 04:55:21 ]
  zondag 1 januari 2023 @ 14:23:25 #27
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207375549
Eerder gepost in MUZ / Doe Maar cancelt afscheidstournee wegens ziekte Vrienten, aangezien de topicreeks hier (automatisch) gesloten was…

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 01:29 schreef Aisumasen het volgende:
MUZ / Doe Maar #2 Is dit alles? Originele topic dicht, verplaats maar als 't kan.

Terugkijkend op 2022 denk ik toch wederom aan het overlijden van Henny Vrienten.


Moeilijk te beseffen dat dit een video uit september 2021 is. Dat is eind vorig jaar, dat is zo recent. Doe Maar gewoon nog op het podium in de jaren ’20 in optima forma. Niets aan de hand, nog even goed als in de 80's. De enige show van ze post-crisis, hun eerste show in 3 jaar. Diezelfde maand extra data clubtour aangekondigd voor herfst 2021. Dag later het nieuws dat ze nooit meer zouden optreden. En Henny Vrienten is alweer 8 maanden dood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')