Dat valt zeker niet te ontkennen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier en daar wat lenen is niet vreemd in de muziekwereld toch?
Heb deze nickname niet zomaar.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat valt zeker niet te ontkennen.
Hebben echt bestaan hoorquote:
Zo'n beetje 1e concert van New Order in NL was ik bij.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hebben echt bestaan hoorAlle leden van New Order gingen andere dingen doen. Peter Hook stortte zich op Monaco, Bernard Sumner begon Electronic, samen met Johnny Marr (The Smiths). De twee overgebleven New Order-leden begonnen toen maar The Other Two
quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:01 schreef Fogel het volgende:
Ik moet helaas afhaken Piet. Morgen moet ik weer eens doen alsof ik ergens verstand van heb voor een groep mensen
Bedankt voor de fabriek
Dacht dat je het over J&S had joh.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hebben echt bestaan hoorAlle leden van New Order gingen andere dingen doen. Peter Hook stortte zich op Monaco, Bernard Sumner begon Electronic, samen met Johnny Marr (The Smiths). De twee overgebleven New Order-leden begonnen toen maar The Other Two
Toen was ik nog Vierletterig, of zo.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n beetje 1e concert van New Order in NL was ik bij.
Ik heb het ook wel eens over andere muziek hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht dat je het over J&S had joh.![]()
Jah man. Ik ken ook meer dan alleen Reggaequote:Op donderdag 16 juni 2016 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens over andere muziek hoor
Nooit geweten, terwijl ik Joy Division prima ken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Warsaw was de voorloper van Joy Division. die later zonder zanger doorgingen als New Order.
Ja, dat blijkt wel weer.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens over andere muziek hoor
Lekker laten liggen, je hebt het toch niet nodig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met de huidige vinyl gekte schat ik mijn verzameling op 25k.
Denk dat je één van de weinige mensen bent die dat kunnen zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zowat alles wat ik draai nu heb ik ook op vinyl.
Dat is soms wel probleem, verzamel teveel spullenquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker laten liggen, je hebt het toch niet nodig.
Daar kom ik bij lange na niet aan. Mijn vinylcollectie bestaat uit ruim honderd lp's, maxi-singles en 7-inch singles, misschien richting de tweehonderd, maar meer zeker niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met de huidige vinyl gekte schat ik mijn verzameling op 25k.
Wacht maar tot ik jullie ga doodknuppelen met obscure Pet Shop Boys-b-kanten. Dan verandert mijn imago welquote:
CD's heb ik niet zoveel rond de 500, LP's en 12 inches bij elkaar zo'n 2000quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar kom ik bij lange na niet aan. Mijn vinylcollectie bestaat uit ruim honderd lp's, maxi-singles en 7-inch singles, misschien richting de tweehonderd, maar meer zeker niet.
Mijn cd-collectie zal in totaal rond de 1.200 cd's en cd-singles uitkomen.
Doet iedere handelaar.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is soms wel probleem, verzamel teveel spullen
Röyksopp heb ik ook dankzij jou leren kennen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik jullie ga doodknuppelen met obscure Pet Shop Boys-b-kanten. Dan verandert mijn imago wel
Andere bands die ik erg goed vind, zijn onder meer Röyksopp en Keane.
Succes.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
Over de akkoorden van dit refreintje kun je zo "More Than A Feeling" heen zingen.
Echt? Dan heb je tussen 2002 en 2015 toch echt wel iets gemist. Ik ga je nog veel meer leuke dingen van ze laten horen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Röyksopp heb ik ook dankzij jou leren kennen.
Relaxt nummerquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Naast Lee Perry zijn dit wel mijn grote helden.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt? Dan heb je tussen 2002 en 2015 toch echt wel iets gemist. Ik ga je nog veel meer leuke dingen van ze laten horen.
Zolang ze kloppen wel. Helaas kwam het vanavond weer eens voor dat een bepaalde track bij mij een foute tag had, maar daar zelf geen weet van had.quote:
Er zijn ook nog wel wat acts die qua stijl op Röyksopp lijken. Wellicht kan ik nog wel wat op de rol zetten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik kende het niet. Erg veel opgestoken van je verzoekjes, tips, wetenswaardigheden en zo. En ook door Piet zijn draaien, plus Boiler Room tip.
En mijn muis.
Gelukkig stond er nog wel Storm in de titelquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zolang ze kloppen wel. Helaas kwam het vanavond weer eens voor dat een bepaalde track bij mij een foute tag had, maar daar zelf geen weet van had.
Nee, ik luister naar de shows van andere DJ's hier en ga vervolgens op zoek naar die artiesten en krijg automatisch suggesties aangeboden van andere tracks via YouTube, wat ik dan weer converteer naar MP3. Als het wat mij betreft lekker klinkt dan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn ook nog wel wat acts die qua stijl op Röyksopp lijken. Wellicht kan ik nog wel wat op de rol zetten.
Gebruik je eigenlijk Spotify?
quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig stond er nog wel Storm in de titel
Hier ook wel, maar soms haal ik het weg, omdat 1823 zo gek overkomt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij mij staat er soms het jaartal achter.
Spotify kan toch ook een geweldige aanvulling zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik luister naar de shows van andere DJ's hier en ga vervolgens op zoek naar die artiesten en krijg automatisch suggesties aangeboden van andere tracks via YouTube, wat ik dan weer converteer naar MP3. Als het wat mij betreft lekker klinkt dan.Via Piet op Spin Spin Sugar gekomen, om maar een voorbeeld te noemen.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
03 gebeurt ook vaak en ben te lui om het te veranderen.
Tussen deze muziek gaan lullen als DJ vind ik totaal overbodig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het maakt me in jouw geval ook geen zak uit. Daar draai je te lekker voor.
Hier ben ik ook nog wel even bezig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spotify kan toch ook een geweldige aanvulling zijn.
Lekkere plaat van New Order trouwens.
Heeft geen enkele zin. Het kan je op z'n hoogst uit je ritme halen. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tussen deze muziek gaan lullen als DJ vind ik totaal overbodig.
Foeiquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[Hier[/url] ben ik ook nog wel even bezig.
Iedereen heeft z'n eigen voorkeur. Ik vind shows zoals die van Knokkels leuk, maar shows zonder DJ ook; mits er muziek wordt gedraaid die ik trek.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heeft geen enkele zin. Het kan je op z'n hoogst uit je ritme halen. Daar zit niemand op te wachten.
Dat heb ik net zo. Iedere DJ is weer anders en juist dat maakt Radio 49 zo leuk.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n eigen voorkeur. Ik vind shows zoals die van Knokkels leuk, maar shows zonder DJ ook; mits er muziek wordt gedraaid die ik trek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |