Ik had vanmiddag creatief idee, wil NL nog iets bereiken met voetballen moeten we volkslied veranderen in 2 emmertjes water halen.quote:
Ach ja...quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weinig overeenkomsten buiten zangeres en land.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Texas vinnik niks, Garbage daarentegen...toffe band
Halve koelbox?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank voor het draaien, Melt! PM de gegevens wel door voor de halve koelbox.
Ik ga niet vragen om de uitleg...quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag creatief idee, wil NL nog iets bereiken met voetballen moeten we volkslied veranderen in 2 emmertjes water halen.
Beide zangeressen zijn zeker niet de lelijkste.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en dat voor iemand die niet veel op heeft met zangeressen
Tranen genoeg?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag creatief idee, wil NL nog iets bereiken met voetballen moeten we volkslied veranderen in 2 emmertjes water halen.
Had ik totaal niet achter je gezocht joh.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en dat voor iemand die niet veel op heeft met zangeressen
Je kunt het wilhelums ook door een duitser laten zingen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had toch 3 nummers gedeeltelijk goed.
Kut, verlies je vanaf dat moment dus alles...quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een goed volkslied sta je al bijna met 1 - 0 voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |