Ja, graag, Piet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Yo man hij was weer tof.
Zal ik nog wat verzinnen?
Gup takelt alweer hard af.
De overgang van Gup naar PP was goed waar te nemen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
23:40 - 02:00
DJ PP duikt de fabriek in.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:46 schreef Fogel het volgende:
Mogen er tegenwoordig honden in een studio?
1 grote overeenkomst in deze set, alles komt van Factory records.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Monaco. één van de afsplitsingen van New Order
Ah, de fabriek die je indook.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 grote overeenkomst in deze set, alles komt van Factory records.
Mécano, de Nederlandse band dan weer niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Monaco. één van de afsplitsingen van New Order
Die heb ik alleen op vinylquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mécano, de Nederlandse band dan weer niet.
Paar tonen omhoog en je hebt het.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Deze akkoordjes doen me denken aan het intro van dat Tears For Fears-nummer.
Leuk. Ben benieuwd wat daar zoal is uitgebracht. Het had natuurlijk ook richting Electronic en The Other Two kunnen gaanquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 grote overeenkomst in deze set, alles komt van Factory records.
Hier en daar wat lenen is niet vreemd in de muziekwereld toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Deze akkoordjes doen me denken aan het intro van dat Tears For Fears-nummer.
Een laid-back versie van dat nummer (Everybody Want To Rule The World) zou best mooi zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Paar tonen omhoog en je hebt het.
Gaat werkelijk alle kanten op.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk. Ben benieuwd wat daar zoal is uitgebracht. Het had natuurlijk ook richting Electronic en The Other Two kunnen gaan
Sja, daar typ je weer wat. Dat hoor ik zo 'voor me'.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een laid-back versie van dat nummer (Everybody Want To Rule The World) zou best mooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |