het is brooddag op woensdagquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:19 schreef sjampoeh het volgende:
waarom eet do brood en geen warme prak ?
Er was genoeg, dus jammerquote:
alleen zalm, die was eigenlijk voor gisteren, maar toen was het nog in de vriezer en toen hebben ze het toch uit de vriezer gehaald en moest het vandaag opgemaakt worden...de problemen die ze daar hebbenquote:
ik zie geen lekkere wijfenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:22 schreef Cir het volgende:
sfeer muziekje [youtube][ /youtube]
lkkere wijfeh
eej damoeje nie aan mij sjegguhquote:
Bas heeft vanmiddag zelf gekookt...quote:
Heb hem idd wel groenvoer klaar zien maken, of iig hakkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bas heeft vanmiddag zelf gekookt...
Goeie voor galgjequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:23 schreef Vinamp het volgende:
Met zijn vieze stinkharingkarkraamtweewieligvoertuigmetsoortvanluifels
Ze heeft wel een kind maar ik zou d'r doenquote:
die gaat dadelijk over z'n nekquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:23 schreef Vinamp het volgende:
Met zijn vieze stinkharingkarkraamtweewieligvoertuigmetsoortvanluifels
Het is net waar je het haalt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De laatste keer ging 'ie over zijn nek van haring zei die, nu vind het lekker..![]()
[ afbeelding ]
echniequote:
Ech wel, de ene winkel heeft lekkerdere haringen dan de andere, hier maar een paar echt goeie viswinkels.quote:
hij vvindt het niet lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:29 schreef Ranah het volgende:
[..]
kijkt in de camera...lijkt het lekker te vinden... moet toch kokken![]()
zo lijkt het tenminste
Neuh, haringen zijn jakkiebah waarvandaan dan ookquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ech wel, de ene winkel heeft lekkerdere haringen dan de andere, hier maar een paar echt goeie viswinkels.
vandaag hollandse nieuwequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:32 schreef oma-Nijn het volgende:
De haring is in plaats van het 15-maanden horloge?
ieeeeuuuwwwwwwquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Rob laat even een haring zwemmen in de korenwijn.
[ afbeelding ]
ok als jijquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Neuh, haringen zijn jakkiebah waarvandaan dan ook
koekhappen is okquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Kom Charmian koekhappenwaar zijn de koeken
zure bommetjes dan?quote:
op de cheapassstreams zijn ook haringen te zienquote:
ssstquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
op de cheapassstreams zijn ook haringen te zien
no no nonono Riane zit volgens mij nog in de zenderkamer die baard is wel steeds in beeldquote:
Die krijgt al scriptsquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
no no nonono Riane zit volgens mij nog in de zenderkamer die baard is wel steeds in beeld
Raar woord voor een penisquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
die ruud he.. die heeft best een grote gok
ow ze is in de keukenquote:
haringen...waar zie je bier?quote:
Waar zie je bierquote:
Ik hoop op de cirkelzaagquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh zo'n lievvv choet meiske.. is nog aan het landen, op wie weet ik nog niet
landen doen ze pas als het van vic mag, anders zijn ze nog zoekende in het universum en zo (ik beheers vic-taal niet zo goed)quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh zo'n lievvv choet meiske.. is nog aan het landen, op wie weet ik nog niet
idd jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:40 schreef Urb het volgende:
[..]
De weegschaal zal morgen wel weer stuk zijn volgens de dames.
Arjuna brengt er morgen een mee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:40 schreef Urb het volgende:
[..]
De weegschaal zal morgen wel weer stuk zijn volgens de dames.
Heeft zelf geen keukendienst zeker?quote:
is voor de boerenmarkt, maar dan zie ik nog steeds geen bierquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:43 schreef Charmian het volgende:
En dan lezen ze straks de AD haring-test en dan is die Ron ergens onderin geëindigd met groene snotterig haring die naar oude onderbroeken ruikt... en die kneusjes maar roepen dat het goed is.
Net als Hakim met zn naar kots smakende oliebollen._O-quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:43 schreef Charmian het volgende:
En dan lezen ze straks de AD haring-test en dan is die Ron ergens onderin geëindigd met groene snotterig haring die naar oude onderbroeken ruikt... en die kneusjes maar roepen dat het goed is.
Waarom denk je dat dan? Of verzin je dat ter plekkequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:43 schreef Charmian het volgende:
Er moet voor Mieke nog een astrale afspiegeling gemaakt worden om te kaderen binnen de perspectieven die binnen groep als geheel naar een hoger doel moet brengenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
landen doen ze pas als het van vic mag, anders zijn ze nog zoekende in het universum en zo (ik beheers vic-taal niet zo goed)
Stond een pul op de bar,staat een cap in het vorige topic...quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
is voor de boerenmarkt, maar dan zie ik nog steeds geen bier
Toen was ze normaal waarschijnlijk....quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:46 schreef beequeen het volgende:
Vic: ik ben nu 100% veel leuker dan ik was.
Voor Utopia was ze dus nog een groter kutwijf.
Ter plekke natuurlijk, weet ik veel of die gast met z'n haringkar in de AD-test voorkomt, je weet toch dat heel veel in Utopia op een sof uitdraait. De test is er overigens nog niet hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dan? Of verzin je dat ter plekke
Ok nicequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ter plekke natuurlijk, weet ik veel of die gast met z'n haringkar in de AD-test voorkomt, je weet toch dat heel veel in Utopia op een sof uitdraait. De test is er overigens nog niet hoor.
ow jah dan is het beerfestquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stond een pul op de bar,staat een cap in het vorige topic...
dus datquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er moet voor Mieke nog een astrale afspiegeling gemaakt worden om te kaderen binnen de perspectieven die binnen groep als geheel naar een hoger doel moet brengen
ja want onbereikbaar natuurlijk...wat moeje nou met een half jongetjequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:47 schreef sjampoeh het volgende:
dit heeft ze al zovaaaaak gehad... dat mannen verliefd op haar worden ?
100.000dende mannenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:47 schreef sjampoeh het volgende:
dit heeft ze al zovaaaaak gehad... dat mannen verliefd op haar worden ?
nee dat is kajinquote:
Ze stonden in de rij om mee te eten van wat Bas gemaakt had.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Heb hem idd wel groenvoer klaar zien maken, of iig hakken
Ze hebben elkaar zelfs nog niet gesproken...quote:
Het script moet nog in werking treden dus, hopelijk voordat Rob waarschijnlijk vertrekt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar zelfs nog niet gesproken...
ik vind het geweldig die haring en oliebollentest, en het commentaar van degenen die onderin eindigen. En er zijn mensen die hun smaak inderdaad laten leiden door die tests...stumperdjes.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef Birthmark het volgende:
wel grappig dat sommigen echt denken dat een AD krant iets kan bepalen wat goed is of niet
heeft hij nog gesport ?quote:
Maar hij moest shag roken,en dat vind hij vies.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Baard: je mag geen kauwgom hier, ik ben daar verslaafd aan
Nou ja, dan ga ik maar weer roken
Ik ben er net dus geen ideequote:
Maar dat koopt dan toch ook geen mens? zo'n tent moet dan toch allang over de kop zijn. Of is het zo slecht gesteld met de smaak van de nederlanderquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die onderaan de testen staan die zijn niet best ook hoor vaak
hij zegt het al morgen ochtend half 9quote:
quote:
het lijkt ook net of hij make-up opheeft, zo'n gezicht heeft zo'n rare ongezonde bleke kleur, vergeleken bij zijn armenquote:
precies ik zoek echt wel mn favo snackbarquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar dat koopt dan toch ook geen mens? zo'n tent moet dan toch allang over de kop zijn. Of is het zo slecht gesteld met de smaak van de nederlander
Hij transpireert ook zo vies, zijn harses is constant nat. Brrrrr, enge manquote:
Ik dacht vanmiddag even dat hij wel mooie ogen had, maar hij kijkt op een of andere manier niet in de camera, elke keer van opzij, zo weird.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ligt dat nu aan mij of heeft die nieuwe een blik in de ogen van...........I kill you..............Rare gast.....smerige baard...........gele tanden........wazig figuur.......
das categorie, slijmerig, ruikt niet fris, gek kleurtjequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Die visboer hier kreeg een 4nie fijn ook
Ze gaan veel besparen op bier als Rob weg isquote:
De perfecte vervanger voor Rob..quote:
Mja hoewel dat hebben er meer gezegd en ondertussen zitten ze allemaal aan de shag daar zo'n beetjequote:Op woensdag 15 juni 2016 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maar hij moest shag roken,en dat vind hij vies.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:01 schreef Raskolnikow het volgende:
Nog steeds zoveel streamlocks per uur?
daar houden ze zich ook weer steeds minder aan, dus kan makkelijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja hoewel dat hebben er meer gezegd en ondertussen zitten ze allemaal aan de shag daar zo'n beetje
Heb net van Do geleerd dat het ook ontzettend gezellig is om te beginnen met roken, hoe dan ze mogen niet eens praten en roken.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:02 schreef Birthmark het volgende:
drolmona nog gauw ff trainen want ja morgen Arjuna
yep as usualquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]krijgen we weer een toneelspel met huilen en drama
jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:01 schreef Raskolnikow het volgende:
Beetje creep.............quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik dacht vanmiddag even dat hij wel mooie ogen had, maar hij kijkt op een of andere manier niet in de camera, elke keer van opzij, zo weird.
Ja is ook weer zo, maar dan nog, roken omdat het gezellig isquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar houden ze zich ook weer steeds minder aan, dus kan makkelijk
Jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
das categorie, slijmerig, ruikt niet fris, gek kleurtje
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:01 schreef Raskolnikow het volgende:
Nee hoor, denk het niet. Ze gooien er te pas en te onpas een SL in.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom zoveel locks? Maken die nieuwe veel fouten, door het benoemen van merken ofzo?
a okequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Op het haring moment alleen, man man man
Centenbak...........quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft hij nou een centenbak of groeit die baard verticaal?
Vragen vragen
Het ultieme rokers excuus, zo gezellig, een sigaretje.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja hoewel dat hebben er meer gezegd en ondertussen zitten ze allemaal aan de shag daar zo'n beetje
Heb net van Do geleerd dat het ook ontzettend gezellig is om te beginnen met roken, hoe dan ze mogen niet eens praten en roken.
Ik denk qua kop dat die baard er niet af kanquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:09 schreef Birthmark het volgende:
[..]
stel je niet aan! als de baard er af gaat is het jopie?(joey)
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:09 schreef Birthmark het volgende:
[..]
Die had dezelfde ogen, nu weet ik het, leeg, kil.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:09 schreef Birthmark het volgende:
[..]
hm hm ja zit wat in maar ja we weten t nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik denk qua kop dat die baard er niet af kan
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Als hij blijft gaat die baard er af met een of andere actie of weddenschap
Die moest ik ook niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:09 schreef Birthmark het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die moest ik ook niet.![]()
Dat slappe geouwehoer van die gozer.......bijna net zo dom al Cemal.
Het is een gratenzak dat mens daar wordt je toch niet warm van.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja want onbereikbaar natuurlijk...wat moeje nou met een half jongetje
Hoe komen ze er op.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:11 schreef Ghostbuster het volgende:
En die hipsters maar denken dat vrouwen gek worden van een baard
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:08 schreef MacDeMarco het volgende:
eerst darts, daarna karin gewauwel, fitness gesprek, vele streamlocks![]()
![]()
this is utopiaaaaaaaaaa
![]()
Als je e hele dag op je nest ligt en dan effe sporten, ben je idd naar de kloten.............lui wijfquote:
vechten tegen de bierkaai als je vaker op bed ligt en je eetpatroon niet veranderd.quote:
nee, echt nietquote:
Zometeen heeft ze een flatliner ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je e hele dag op je nest ligt en dan effe sporten, ben je idd naar de kloten.............lui wijf
Volgens mij viel ze flauw.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
vechten tegen de bierkaai als je vaker op bed ligt en je eetpatroon niet veranderd.
Eindelijk een echt medisch noodgeval voor de ZK.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Zometeen heeft ze een flatliner ofzo
quote:
Dat is een behoorlijke klap voor het lichaam, en het is daar ook bloedheet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hele week niets gedaan en dan de laatste avond moet het gebeuren, dat gaat niet goed.
Als ze een defibrillator net zo bedienen als de streamlocksquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eindelijk een echt medisch noodgeval voor de ZK.
de baard is erg gewild bij de cosvrouwenquote:
Dan ben ik geen vrouw.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
de baard is erg gewild bij de cosvrouwen
ze is deze week wel vaker wezen sporten en ook meer uit bed voor haar doen, dat mag wel gezegd worden, alleen met dat eten heeft ze moeitequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hele week niets gedaan en dan de laatste avond moet het gebeuren, dat gaat niet goed.
Dan krijgt Moon veel schokken te voorduren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als ze een defibrillator net zo bedienen als de streamlocks
En flink wat haring gegeten. Ik weet uit ervaring dat die raar kunnen gaan zwemmen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke klap voor het lichaam, en het is daar ook bloedheet.
Tenminste, dat hoor ik ze wel eens zeggen.
fixedquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
de baard is niet erg gewild bij de cosvrouwen
Het is sowieso de schuld van de FEBO. Ze kwam niet binnen om af te vallen maar om aandacht te schenken aan de volle vrouw en natuurlijk toneel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ze een defibrillator net zo bedienen als de streamlocks
fixedquote:
Je moet er ook geen slagroom op doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En flink wat haring gegeten. Ik weet uit ervaring dat die raar kunnen gaan zwemmen.
Je moet ze ook in je mond doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En flink wat haring gegeten. Ik weet uit ervaring dat die raar kunnen gaan zwemmen.
daar zou het dan weer wel aan kunnen liggen, te vet eten en dan gaan sport lijkt me niet slimquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:
Ik las hier vanavond korenwijn. Ik had witte wijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je moet er ook geen slagroom op doen.
Met een nieuwe weegschaal? Want zelluf hebben ze daar geen centjus voor.quote:
+1.quote:
Oef. Dat lijkt me wel zwaar vallen ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik las hier vanavond korenwijn. Ik had witte wijn.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Daar is echt iets aan de hand..............SL duurt te lang
Moontje is flauwgevallen denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Daar is echt iets aan de hand..............SL duurt te lang
Oh, moet ik ver teruglezen om erachter te komen wat er speelt?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Is echt iets met Ramoontje denk ik.
Denk het ook.................quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Is echt iets met Ramoontje denk ik.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, moet ik ver teruglezen om erachter te komen wat er speelt?
moontje sporten, moontje niet lekker of doet raar... een lange SLquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zat naar de creep te kijken, had mijn stream niet op Ramoon..........Maar dit is serieus denk ik.......quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moontje is flauwgevallen denk ik.
Geen grap, het zag er eng uit.
Tsja, en je sws zo uitsloven na hele dag niksen en net schransen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:20 schreef Charmian het volgende:
eigenlijk ook niet handig als mensen daar alleen gaan sporten, je zou toch op z'n minst met z'n 2-en moeten gaan
Ze was aan het trainen op de roeimachine en werd niet lekker. Zelf niet gezien maar dat beweren ze hier.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Moontje was aan het sporten, zat, en begon te tollen, raar te kijken, leunde ineens extreem naar voren en SL.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat dus............quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja, en je sws zo uitsloven na hele dag niksen en net schransen.
nee, de gif van Gizmo kun je het zien aankomen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |