Dat maakt het nog geen zonde.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb empathie voor hun struggle. Maar neemt niet weg dat ik 2 (ruwe) mannen die met elkaar boetseren een smerige gedachte vindt.²
Dat snapt ie dus niet, daarom vroeg ik hem voorheen over welke zonden hij spreekt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De absolute vraag is: WAAROM... dit geldt overigens ook voor mijn christelijke medegelovigen.
Moorden, roven, verkrachten... dat zijn zonden. Ik heb nooit begrepen waarom het een zonde zou zijn als twee mensen van elkaar houden.
quote:
Ja precies, dat zeggen die zwangere vrouwen die 10.000 euro willen ook.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie heeft het over oordelen. Ik heb het over empathie.²
Idd... niks mis met ware liefdequote:Op donderdag 16 juni 2016 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat snapt ie dus niet, daarom vroeg ik hem voorheen over welke zonden hij spreekt.
Volgens de wet mag je niemand vermoorden, maar je mag wel homo zijn, en dat is prima.
Tegen wie heb je hetquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Ja precies, dat zeggen die zwangere vrouwen die 10.000 euro willen ook.
Of je zegt dat ik niet empatisch bent als ik mij in hun situatie indenk en bij dezelfde conclusie blijf, het is een beetje een dood pad waar je heen gaat waar ik het sowieso niet mee eens ben.
Nou, heb je nog een groep die er het zelfde over denkt als ik. Mooi toch.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Ja precies, dat zeggen die zwangere vrouwen die 10.000 euro willen ook.
Wanneer omschrijf JIJ iets als een zonde. Ik ben benieuwd naar JOUW criteria.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen zonde.
Ik snap niet hoe BB daar last van kan hebben, mijn buurman is homo en een prima buurman verder, ik heb geen last van die man.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Idd... niks mis met ware liefde
Wat is er mis met twee mensen, ongeacht sekse, die van elkaar houden???quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, heb je nog een groep die er het zelfde over denkt als ik. Mooi toch.²
Ik moet nu mijn buurman gaan jennen, want wat hij doet is een 'gruwel' mijn god, hoe middeleeuws klinkt dat.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat is er mis met twee mensen, ongeacht sekse, die van elkaar houden???
Simpel... de woorden van Christus: "Heb God boven alles lief en uw naaste als uzelf".quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wanneer omschrijf JIJ iets als een zonde. Ik ben benieuwd naar JOUW criteria.
Jeux de boule²
Hallo hallo, spreek ik met Mo_Muffin?quote:
Ok, maar wanneer omschrijf JIJ iets als een zonde. Ik ben benieuwd naar JOUW criteria.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wanneer omschrijf JIJ iets als een zonde. Ik ben benieuwd naar JOUW criteria
Nouja, zo kan ik ook nog wel een paar dingen bedenken waar het knaapje vermeend niet over gepraat heeft maar die waarschijnlijk toch niet bepaald geapprecieerd wordt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het zo'n zware zonde was, had Hij er wel wat over gezegd.
Zonde? Een ander schepsel Gods willens en wetens laten lijden. Dat beschrijf ik als zonde.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, maar wanneer omschrijf JIJ iets als een zonde. Ik ben benieuwd naar JOUW criteria.²
quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rare wereld, waarin men mensen mag onthoofden of verbranden (islam en christendom zijn daarin een)... fysiek mag laten lijden als geen ander, en er nog een hemelse goedkeuring bij krijgt ook, maar het een GRUWELE DER GRUWELEN is wanneer twee mannen of twee vrouwen elkaar liefhebben...
Als een hel echt bestaat gaan alle religieuzen daar naartoe.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rare wereld, waarin men mensen mag onthoofden of verbranden (islam en christendom zijn daarin een)... fysiek mag laten lijden als geen ander, en er nog een hemelse goedkeuring bij krijgt ook, maar het een GRUWELE DER GRUWELEN is wanneer twee mannen of twee vrouwen elkaar liefhebben...
Nou, liever niet... ik beschouw mijzelf als zeer religieus.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als een hel echt bestaat gaan alle religieuzen daar naartoe.
En dat zouden we moeten accepteren en toejuichen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben gelovig, en ik geloof dat niet. Integendeel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat zouden we moeten accepteren en toejuichen.![]()
Tja, het staat geschreven, dat is geloof, tja, uh, pleurt lekker een eindje op.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, liever niet... ik beschouw mijzelf als zeer religieus.
Van mij mag je gelovig zijn, zoveel je wilt, ik merk toch aan je dat jij niet van die waanideeën hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben gelovig, en ik geloof dat niet. Integendeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |