abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 januari 2017 @ 11:07:11 #126
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_167824830
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 00:24 schreef Slobeend het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je opgelet :+ ?

Norbury was de fly on the wall, onzichtbaar als secretaresse. Ze verkocht staatsgeheimen maar werd gesnapt/verdacht door de ambassadeur in Tbilisi. Dus regisseerde ze het verraad van de taskforce en deed dat op een manier die 'Love' eerde verdacht zou maken.

Ik denk overigens dat de affaire van Watson idd ook geregisseerd is, of dat er een addertje onder het gras zit.

En ik denk ook dat we misschien nog niet van 'Mary' af zijn (wie weet is alleen de alias Mary nu retired?)
Kwak
pi_167825006
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 06:49 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Nee. Ik vond het een nogal zwalkende aflevering met een kuteinde. Norbury zat duidelijk in haar handtas te graaien, dat een getrainde agente als Mary daar niet op anticipeerde is ongeloofwaardig. En Watson die vreemd gaat is ook out of character.
Ging Watson vreemd?
pi_167825549
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:14 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ging Watson vreemd?
Ligt eraan wat je onder vreemd gaan verstaat :+
Maar nee, het bleef bij berichtjes over en weer geloof ik.
  maandag 2 januari 2017 @ 11:59:32 #129
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_167825832
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Heb je opgelet :+ ?

Norbury was de fly on the wall, onzichtbaar als secretaresse. Ze verkocht staatsgeheimen maar werd gesnapt/verdacht door de ambassadeur in Tbilisi. Dus regisseerde ze het verraad van de taskforce en deed dat op een manier die 'Love' eerde verdacht zou maken.

Ik denk overigens dat de affaire van Watson idd ook geregisseerd is, of dat er een addertje onder het gras zit.

En ik denk ook dat we misschien nog niet van 'Mary' af zijn (wie weet is alleen de alias Mary nu retired?)
Dat gevoel bij Watson heb ik ook, dat het een val is. Dat ze er zo 2x stond was te toevallig. Deze verhaallijn loopt door.

Mary is bij mijn inschatting "dood" zodat ze juist verder kan gaan. Maar dat zullen we zien.

Ik hoop alleen dat de boosheid van Watson snel voorbij is...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_167826607
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:44 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je onder vreemd gaan verstaat :+
Maar nee, het bleef bij berichtjes over en weer geloof ik.
Als mijn man flirterige berichtjes uitwisselde met een andere vrouw terwijl ik ons kind 's nachts zat te troosten zou ik dat in elk geval grensoverschrijdend vinden.
  maandag 2 januari 2017 @ 12:51:17 #131
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_167826842
Misschien was Mary weldegelijk de verraadster en speelt ze onder één hoedje met Norbury. Iedereen neemt maar aan dat het op een misverstand berust dat zij de boel verraden heeft, maar waarom zou zij 'the English lady' níet zijn? Zoals Ajay al zei (die uitspraak kwam tweemaal nadrukkelijk voorbij) tegen Sherlock: Je weet nog niet de helft. (vrij vertaald).

Dit zou het thema 'verraad' van dit seizoen wel compleet maken. Mary de gewoon al die tijd al op missie is en de hele kluit, inclusief ons, bedondert.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 2 januari 2017 @ 13:41:45 #132
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_167827817
Die dame van de bus, daar kreeg ik zo'n gek gevoel bij. Er ís iets met haar. Ik denk inderdaad zeker dat we haar nog wel een keer gaan zien.

Voor mijn gevoel is haar haar ook niet helemaal echt. En ik vind de actrice een beetje op Zooey Deschanel lijken maar ik kan nergens vinden wie ze nou echt is :P
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 13:43:10 #133
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_167827847
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 10:27 schreef Breuls het volgende:
Oh, wat goed dat dat kan. Die optie werd al half aangeboden op de eerste digitale tv-boxen, zo'n tien jaar geleden, maar heeft nooit ergens gewerkt.

We komen er wel. :)
Zeker, als je op de informatiepagina staat kun je met de pijltjestoetsen op de afstandsbediening van de digitale box de ondertiteling wijzigen. Bijvoorbeeld ook voor slechthorenden bij Nederlandstalige programma's. De kwaliteit daarvan is overigens niet altijd even goed.

Maar ook met ondertiteling was het af en toe lastig te volgen. Zeker met de tekstjes in beeld.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 2 januari 2017 @ 13:43:37 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_167827855
quote:
11s.gif Op maandag 2 januari 2017 13:41 schreef Yesse het volgende:
Die dame van de bus, daar kreeg ik zo'n gek gevoel bij. Er ís iets met haar. Ik denk inderdaad zeker dat we haar nog wel een keer gaan zien.

Voor mijn gevoel is haar haar ook niet helemaal echt. En ik vind de actrice een beetje op Zooey Deschanel lijken maar ik kan nergens vinden wie ze nou echt is :P
Ja dat lijkt een pruik!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 13:44:35 #135
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_167827878
quote:
11s.gif Op maandag 2 januari 2017 13:41 schreef Yesse het volgende:
Die dame van de bus, daar kreeg ik zo'n gek gevoel bij. Er ís iets met haar. Ik denk inderdaad zeker dat we haar nog wel een keer gaan zien.

Voor mijn gevoel is haar haar ook niet helemaal echt. En ik vind de actrice een beetje op Zooey Deschanel lijken maar ik kan nergens vinden wie ze nou echt is :P
Ik dacht dat ze doofstom of iets dergelijks was. En dat ze een pruik op had.

En daar leek ze inderdaad op. Zei ik ook nog tegen mijn verloofde. Die zag het echter niet.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 13:45:09 #136
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_167827890
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 13:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat lijkt een pruik!
En dat dus.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_167828387
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:37 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Als mijn man flirterige berichtjes uitwisselde met een andere vrouw terwijl ik ons kind 's nachts zat te troosten zou ik dat in elk geval grensoverschrijdend vinden.
Gelukkig maar dat Mary dood is nu en we ons met dat potentiële drama niet ook nog eens bezig hoeven te houden. Tenzij ze weer terugkomt natuurlijk, de schrijvers staan niet bekend om hun vermogen karakters dood te laten.
  maandag 2 januari 2017 @ 14:30:14 #138
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_167828804
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2017 13:44 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze doofstom of iets dergelijks was. En dat ze een pruik op had.

En daar leek ze inderdaad op. Zei ik ook nog tegen mijn verloofde. Die zag het echter niet.
Ben ik gelukkig niet de enige. Ze heeft ook geen woord gezegd, alleen maar wat gek gelachen.. Ik heb echt het gevoel dat er meer achter zit.. En inderdaad, een pruik ofzo..

Zouden we trouwens dit seizoen nog iets van Moriarty horen? Ik denk zelf dat ze het heel zal zullen uitrekken en hooguit in de laatste aflevering er mee zullen eindigen ofzo. Een teaser voor een eventueel volgend seizoen. Eigenlijk ook omdat ik denk dat Moriarty zelf Sherlock enorm zou teasen..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_167829075
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2017 14:30 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ben ik gelukkig niet de enige. Ze heeft ook geen woord gezegd, alleen maar wat gek gelachen.. Ik heb echt het gevoel dat er meer achter zit.. En inderdaad, een pruik ofzo..
Ze zei wel "I don't normally do this" oid toen ze Watson haar nummer gaf.
  maandag 2 januari 2017 @ 14:57:13 #140
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_167829302
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 14:45 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ze zei wel "I don't normally do this" oid toen ze Watson haar nummer gaf.
Oja! Dat was ik alweer vergeten. Ik ga hem deze week maar weer opnieuw kijken..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_167829957
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien was Mary weldegelijk de verraadster en speelt ze onder één hoedje met Norbury. Iedereen neemt maar aan dat het op een misverstand berust dat zij de boel verraden heeft, maar waarom zou zij 'the English lady' níet zijn? Zoals Ajay al zei (die uitspraak kwam tweemaal nadrukkelijk voorbij) tegen Sherlock: Je weet nog niet de helft. (vrij vertaald).

Dit zou het thema 'verraad' van dit seizoen wel compleet maken. Mary de gewoon al die tijd al op missie is en de hele kluit, inclusief ons, bedondert.
Daar dacht ik ook aan ja. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_167829988
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:44 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je onder vreemd gaan verstaat :+
Maar nee, het bleef bij berichtjes over en weer geloof ik.
Ja, die indruk kreeg ik ook. Dat -ie het wel overwoog en wat 's nachts met haar heen-en-weer heeft zitten texten maar er uiteindelijk toch vanaf zag. :Y
Helemaal niet zo out-of-character wat mij betreft als hier gezegd werd - het maakte hem juist een beetje gewoner dan het karikaturale personage dat hij tot nu toe toch wel vaak was. Prima juist.
Let me see you stripped down to the bone
pi_167830097
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2017 14:30 schreef Yesse het volgende:

[..]
Eigenlijk ook omdat ik denk dat Moriarty zelf Sherlock enorm zou teasen..
:9
*wiebel*
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 2 januari 2017 @ 15:52:12 #144
192683 AMDB
Visionair.
pi_167830384
Geen zin om een volledige review te posten, dus maar wat punten waar ik me aan heb geergerd:
- Mary die een half essay opratelt en dan plotsklaps dood is - weet niet of dit slecht schrijfwerk was of slecht acteerwerk.
- Visuals, wat een overload aan shit en gekke beelden die in elkaar overliepen. In het eerste seizoen was het gaaf en functioneel, nu leek het alsof iemand net alsof een brugklasser net de "sheet-overgangen"-functionaliteit in PowerPoint had ontdekt.
- Snelheid: Sherlock was altijd een goede afwisseling tussen snel en langzaam, heb hier op een gegeven moment gechecked of ik de episode niet een factor 2 sneller aan het afspelen was. Dat bleek niet zo te zijn. Alles was snel.
- Lestrade: jammer dat hij van een sceptische agent in een huisvriend is veranderd, die ook probleemloos bij MI6 issues komt opdraven (wtf deed hij in het aquarium??).
- Humor. Sherlock was grappig omdat hij niet grappig was en licht beledigend. De show lijkt nu veranderd te zijn in een comedy af en toe - onsuccesvol. De openingsscene was niet grappig. Sherlock bij het dopen was niet grappig, en er waren nog meerdere andere momenten die zeker niet grappig waren en eerder simpele basisschool humor.
- Mary (slecht geschreven en/of geacteerd karakter, totaal ongeloofwaardig).

Dit was slechts een klein overzicht van de ergernissen. Ben benieuwd of ze dit nog recht kunnen zetten dit seizoen.
  maandag 2 januari 2017 @ 16:04:48 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167830661
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 15:52 schreef AMDB het volgende:
Geen zin om een volledige review te posten, dus maar wat punten waar ik me aan heb geergerd:
- Mary die een half essay opratelt en dan plotsklaps dood is - weet niet of dit slecht schrijfwerk was of slecht acteerwerk.
- Visuals, wat een overload aan shit en gekke beelden die in elkaar overliepen. In het eerste seizoen was het gaaf en functioneel, nu leek het alsof iemand net alsof een brugklasser net de "sheet-overgangen"-functionaliteit in PowerPoint had ontdekt.
- Snelheid: Sherlock was altijd een goede afwisseling tussen snel en langzaam, heb hier op een gegeven moment gechecked of ik de episode niet een factor 2 sneller aan het afspelen was. Dat bleek niet zo te zijn. Alles was snel.
- Lestrade: jammer dat hij van een sceptische agent in een huisvriend is veranderd, die ook probleemloos bij MI6 issues komt opdraven (wtf deed hij in het aquarium??).
- Humor. Sherlock was grappig omdat hij niet grappig was en licht beledigend. De show lijkt nu veranderd te zijn in een comedy af en toe - onsuccesvol. De openingsscene was niet grappig. Sherlock bij het dopen was niet grappig, en er waren nog meerdere andere momenten die zeker niet grappig waren en eerder simpele basisschool humor.
- Mary (slecht geschreven en/of geacteerd karakter, totaal ongeloofwaardig).

Dit was slechts een klein overzicht van de ergernissen. Ben benieuwd of ze dit nog recht kunnen zetten dit seizoen.
Jij haakt dus af met kijken, neem ik aan? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_167830812
quote:
11s.gif Op maandag 2 januari 2017 16:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Jij haakt dus af met kijken, neem ik aan? :')
Waarom is dat :') ?

Ik denk oprecht dat ik afhaak. Het niveau van de eerste twee seizoenen hebben ze al zo lang niet meer gehaald, en ik betwijfel ook sterk of ze dat nog gaan doen.
  maandag 2 januari 2017 @ 16:14:45 #147
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_167830896
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 15:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, die indruk kreeg ik ook. Dat -ie het wel overwoog en wat 's nachts met haar heen-en-weer heeft zitten texten maar er uiteindelijk toch vanaf zag. :Y
Helemaal niet zo out-of-character wat mij betreft als hier gezegd werd - het maakte hem juist een beetje gewoner dan het karikaturale personage dat hij tot nu toe toch wel vaak was. Prima juist.
Maar ze schreef wel aan hem: It has been too long.

En toen dacht ik... Dat zal toch wel niet over alleen maar over en weer texten gaan. Dan denk je toch eerder aan ontmoetingen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 2 januari 2017 @ 16:14:48 #148
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_167830898
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 16:11 schreef lunapuella het volgende:
Ik denk oprecht dat ik afhaak. Het niveau van de eerste twee seizoenen hebben ze al zo lang niet meer gehaald, en ik betwijfel ook sterk of ze dat nog gaan doen.
Maar vind je het zo erg dat je daarom afhaakt? Dat ze misschien niet meer zo sterk zijn als in seizoen 1 en 2 betekent niet direct dat ze slecht zijn. Ik vind het nog steeds een betere serie dan vele anderen die ik ook kijk.. Misschien ben ik niet zo kritisch maar ik vermaak me nog steeds zeer met Sherlock.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_167830961
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 16:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar ze schreef wel aan hem: It has been too long.

En toen dacht ik... Dat zal toch wel niet op alleen maar over en weer texten gaan. Dan denk je toch eerder aan ontmoetingen.
Mja, da's waar.. Nou ja, hij hield er in elk geval mee op. :7 Brave Watson. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_167830984
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2017 16:14 schreef Yesse het volgende:

[..]

Maar vind je het zo erg dat je daarom afhaakt? Dat ze misschien niet meer zo sterk zijn als in seizoen 1 en 2 betekent niet direct dat ze slecht zijn. Ik vind het nog steeds een betere serie dan vele anderen die ik ook kijk.. Misschien ben ik niet zo kritisch maar ik vermaak me nog steeds zeer met Sherlock.
Ik vind het nu wel echt slecht geworden. Rommelig schrijfwerk dat vooral slim wil lijken, ipv dat het daadwerkelijk slim is. Dan heb ik eerlijk gezegd wel betere dingen om mijn tijd aan te besteden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')