SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Tis niet zo heel moeilijk meer, af en toe nog zwaar. Maar nu weer gaan roken zie ik gewoon niet zitten, tis zonde van de tijd en moeite die erin zit om te stoppen.quote:
Ik had niet echt een keuze, ik heb t er letterlijk benauwd van, als ik doorrook lig ik over 10 of 15 jaar aan de zuurstof.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het heeft Symph, naast de andere voordelen, veel rust gegeven dat hij gestopt is. Niet meer steeds zorgen dat je genoeg sigaretten hebt, nog even langs het tankstation, activiteiten onderbreken om naar buiten te gaan om te roken... In het dagelijkse leven mist hij het roken na een jaar totaal niet en hij vindt het inmiddels ook smerig ruiken.
roken is voor mij ook een belemmering geworden nu je nergens meer mag roken een concert of restaurant bezoeken zonder dat ik kan roken is voor mij al een reden om niet te gaanquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het heeft Symph, naast de andere voordelen, veel rust gegeven dat hij gestopt is. Niet meer steeds zorgen dat je genoeg sigaretten hebt, nog even langs het tankstation, activiteiten onderbreken om naar buiten te gaan om te roken... In het dagelijkse leven mist hij het roken na een jaar totaal niet en hij vindt het inmiddels ook smerig ruiken.
Gup is leuk voor avondjes waarbij veel luisteraars aanwezig zijn maar er geen dj wilt/kan draaien.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:53 schreef Karzai het volgende:
gup kan je ook wel mee stoppen volgens mij is tot de enige die daar nog naar luistert
Ik blow alleen nog, en dat kan toch niet op die plekkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
roken is voor mij ook een belemmering geworden nu je nergens meer mag roken een concert of restaurant bezoeken zonder dat ik kan roken is voor mij al een reden om niet te gaan
En de andere pretpakketjes dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik blow alleen nog, en dat kan toch niet op die plekken
En ook in de weekenden, amper doordeweeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |