dus voor ideeën over hoe je van placenta ragout kan maken voor bitterballen ipv bschuit met muisjes kan ik jou overslaan?quote:
quote:
Dit klassiekertjequote:Op woensdag 15 juni 2016 14:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee doe gewoon een lievezonder bloed
Ondertussen maar even op fok kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Staan we dan met een bende onder een afdak te wachten tot de stortbui voorbij is
quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
Of misschien is dit meer intellectueel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard. Sta hier al 10 minuten.quote:
En dan zijn nu al je dildos kaputtquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:06 schreef FrauMilena het volgende:
Meneer buiten staat letterlijk met kracht handbaggagekoffers op een kar te smijten.Dat ze er mee gooien is niks nieuws maar dit gaat te fur yo.
Vanaf 10 minuten mag het, dan doe ik het ook altijd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteraard. Sta hier al 10 minuten.
ooit kerst in het buitenland gevierd. Kadotje's in de koffer. Ze waren allemaal open gemaakt en de duurste gejatquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:06 schreef FrauMilena het volgende:
Meneer buiten staat letterlijk met kracht handbaggagekoffers op een kar te smijten.Dat ze er mee gooien is niks nieuws maar dit gaat te fur yo.
Ik ga op reis en ik neem mee iets dat begint met de letter d?quote:
Wat een schoften.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:10 schreef Allures het volgende:
[..]
ooit kerst in het buitenland gevierd. Kadotje's in de koffer. Ze waren allemaal open gemaakt en de duurste gejat
Damn dat is triest.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:10 schreef Allures het volgende:
[..]
ooit kerst in het buitenland gevierd. Kadotje's in de koffer. Ze waren allemaal open gemaakt en de duurste gejat
Wat een kutstreek. Met kerst ookquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:10 schreef Allures het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Oke.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vanaf 10 minuten mag het, dan doe ik het ook altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |