Ken je mij onderhand niet?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus vertel maar; hoe heet je, wat doe je hier, vind je cachet ook saai en wat zijn je hobby's
Heb nog eens teruggelezen. Ik had het alleen over het feit hij heel erg veel moeite lijkt te hebben met echte keuzes maken, dat is wel nodig als je echt voor een bepaald alternatief wilt gaan. Zoals die Monique (?) illustreert.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nja, in die zin dat je overal wel weerstand zal ondervinden, zeker in het begin. Mensen vinden je lui en zweverig, iemand die buiten de werkelijkheid leeft. Daarbij komen dan nog je eigen twijfels, die je veel minder hebt als je hetzelfde zou doen als je omgeving. Is allemaal lef voor nodig.
Er zijn vast gelijkgestemden, maar niet veel mensen die het daadwerkelijk uitvoeren, laat staan in je naaste omgeving.
Oh, dat is een stel. Ook nog anders dan in je uppie zomaar ergens induiken.
nee duits/nederlands maar mijn naam is spaansquote:
Ik wil dit ook testen !quote:
Nice!quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee duits/nederlands maar mijn naam is spaans
haha wat is ditquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nog eens teruggelezen. Ik had het alleen over het feit hij heel erg veel moeite lijkt te hebben met echte keuzes maken, dat is wel nodig als je echt voor een bepaald alternatief wilt gaan. Zoals die Monique (?) illustreert.Halfslachtigheid werk je jezelf mee tegen dan.
Oh en excuses voor het chargeren, wist niet dat dat zoveel los zou maken, geez.
Oh Facebook laat maarquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
go your gang
http://nl.nametests.com/t(...)ex_new/?t=1465917078
Ja vroeg me ineens af waar al die betogen over de struggles van een alternatieveling eigenlijk vandaan kwamen. Kennelijk omdat ik een beetje kort door de bocht was geweest.quote:
Jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ook meteen ff delen met al je Facebook vriendjes.
Buurmeisje, chillen, geen idee, kickboksen, series kijken en lowlandsquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus vertel maar; hoe heet je, wat doe je hier, vind je cachet ook saai en wat zijn je hobby's
whatappquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jakrijg je aldoor whatsapjes met 'hey Pegasus ga je nog wat doen van het weekend?'
no dank je.
Of smsjes of telegrammen of postduiven whatever.. mensen met sociale contacten in elk geval.quote:
u kickbokst?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Buurmeisje, chillen, geen idee, kickboksen, series kijken en lowlands
aah zoals ook op facebookquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of smsjes of telegrammen of postduiven whatever.. mensen met sociale contacten in elk geval.
Lekker met de mannen meedoen, lekker gek, lekker eigentijds en lekker zelfstandig.quote:
Dacht dat daar alleen mensen met babys zaten.quote:
die verwijder ik, baby zijn de as van het kwaad van onze samenlevingquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat daar alleen mensen met babys zaten.
Inloggen met fb en dan lekker je score op iedereen z'n tijdlijn. Heb echt diepe haat naar zulke mensen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
go your gang
http://nl.nametests.com/t(...)ex_new/?t=1465917078
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |