We kunnen elkaar wel beter leren kennenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahahahahhahaha. Dan niet joh
Idd, komt in het geding met fokquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Beter ook, goed ritme ipv maar te pas en te onpas even een dutje te doen.
Normaal persoon heeft daar ook geen tijd voor
Ik ben dan ook niet normaal.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Beter ook, goed ritme ipv maar te pas en te onpas even een dutje te doen.
Normaal persoon heeft daar ook geen tijd voor
Dat zou vervelend zijn, idd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Idd, komt in het geding met fok
Water is nat.quote:
Hoe kun je me leren kennen als je niet met vreemden wilt pratenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
We kunnen elkaar wel beter leren kennen
Gewoon chatten tochquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kun je me leren kennen als je niet met vreemden wilt praten
Ik weet niet of dit een compliment is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent juist meest random meisje hier
Neequote:Op woensdag 15 juni 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een compliment is.
Neequote:Op woensdag 15 juni 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een compliment is.
Ik bezorg de ochtend krant. Was van morgen om 4:45 al op en ging maandag al te laat slapen waardoor ik daar vandaag last van had. Laat me, ik moet nog tot en met zaterdag om 4:45 opstaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan als je dadelijk echt oud bent?
zielematen.quote:
Typen dan toch? en je kan in je donkere hoekje onder je bureau blijven zitten.quote:
Oh oke, dat wist ik niet. Mijn oprechte en welgemeende excuses.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik bezorg de ochtend krant. Was van morgen om 4:45 al op en ging maandag al te laat slapen waardoor ik daar vandaag last van had. Laat me, ik moet nog tot en met zaterdag om 4:45 opstaan.
Wat ik zeg, denk en doe komen niet altijd overeenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kun je me leren kennen als je niet met vreemden wilt praten
Oja. Dan is zijn opmerking in eerste instantie dus al poepquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Typen dan toch? en je kan in je donkere hoekje onder je bureau blijven zitten.
No problemoquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh oke, dat wist ik niet. Mijn oprechte en welgemeende excuses.
Oke danquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat ik zeg, denk en doe komen niet altijd overeen
Als persoon al hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Dan is zijn opmerking in eerste instantie dus al poep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |