Omdat Sony iets verwijten wat Microsoft ook doet hypocriet is. Ik snap niet dat ik je dat nog uit moet leggen. Ongeacht of er eventueel een klein jaar tussen zit, de handeling en de gevolgen zijn exact hetzelfde.quote:
Hoezo ik betrek het toch op mijn persoonlijke situatie? Zelf heb ik net 2 maand een PS4 en iemand anders koopt er nu nog een. Als nou volgende maand die PS NEO uit komt dan voel ik me inderdaad genaaid omdat ik vind dat je minstens een jaar van tevoren zoiets moet aankondigen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Omdat Sony iets verwijten wat Microsoft ook doet hypocriet is. Ik snap niet dat ik je dat nog uit moet leggen. Ongeacht of er eventueel een klein jaar tussen zit, de handeling en de gevolgen zijn exact hetzelfde.
Daar kan ik op zich nog wel in komen, maar roepen dat je jezelf genaaid voelt en vervolgens over te stappen op een Scorpio ipv een Neo gaat me de pet te bovenquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen hier zo moeilijk over doen
Hoezo op die Scorpie kan ik me toch voorbereiden? Dan koop ik nu geen Xbox meer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Daar kan ik op zich nog wel in komen, maar roepen dat je jezelf genaaid voelt en vervolgens over te stappen op een Scorpio ipv een Neo gaat me de pet te bovenAangezien dat gewoon exact hetzelfde is.
God, wat hebben wij toch een problemen hier in Nederland zegquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het meer kut dat als consoles straks 4k games kunnen voortbrengen, dat ik naast een nieuwe console ook direct een nieuwe TV wil hebben dan
Zo'n dure investering ineens
Jij voelt gewoon genaaid omdat je net zelf een ps4 gekocht had. Als dat een xbox was geweest dan was je nu ook aan het janken omdat er over een jaar al een nieuwe console komt en dat microsoft je genaaid had. En het mooie is dat je zowel de neo als de scorpio helemaal niet nodig hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:29 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoezo op die Scorpie kan ik me toch voorbereiden? Dan koop ik nu geen Xbox meer.
Jij trekt wel snel twee zaken op gelijke hoogte zeg, dat is dus absoluut niet het geval in deze.
Geld boeit me geen ene flikker ik wil gewoon een goed gevoel hebben bij iets wat ik koop. Daarom ga ik toch ook geen boodschappen doen bij de lajdel. Maar als een ander advies vraagt en ik adviseer om die PS4 te kopen maar over 2 maanden heb je een verouderd model dan vind ik dat rot voor die ander.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
God, wat hebben wij toch een problemen hier in Nederland zeg
Ik niet, eerst huilt iedereen dat ze geen 60fps/1080p krijgen in games, komt er een oplossing.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Daar kan ik op zich nog wel in komen, maar roepen dat je jezelf genaaid voelt en vervolgens over te stappen op een Scorpio ipv een Neo gaat me de pet te bovenAangezien dat gewoon exact hetzelfde is.
Dat ga jij als middelmatige gebruiker merken ?quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk een verschil in beleving op 30fps of 60fps.
Verder moet je gewoon wel naar de NEO als je multiplayer wilt blijven gebruiken. Als de ander op 60fps loopt dan leg je het af als 30fps'er.
Ik ben er ook blij mee, moet er niet aan denken dat ik het nog 4/5 jaar met deze specs uit moet zingen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik niet, eerst huilt iedereen dat ze geen 60fps/1080p krijgen in games, komt er een oplossing.
gaan ze nog huilen
Zou ik niet kopen hoor. Als de games nou zo mooi waren, maar kom op zeg. Zelfs op 1080p draait die troep amper 60fps en dan ziet het er nog niet uit. Je kan nog wel tien jaar wachten voordat je nuttig 4K kan gebruiken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het meer kut dat als consoles straks 4k games kunnen voortbrengen, dat ik naast een nieuwe console ook direct een nieuwe TV wil hebben dan
Zo'n dure investering ineens
I knowquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
God, wat hebben wij toch een problemen hier in Nederland zeg
Bij The Last of Us merk ik het ook ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik niet, eerst huilt iedereen dat ze geen 60fps/1080p krijgen in games, komt er een oplossing.
gaan ze nog huilen
[..]
Dat ga jij als middelmatige gebruiker merken ?
Eeeeh.... SoT zit erbij bij elke fysieke release.... Is niet pre-order exclusiefquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan zit SoT er dus niet meer bij als je te lang wacht. Ik haal hem mooi in de US store voor 45 euro, prima prijs. Te meer omdat ik SoT nooit gespeeld heb, er gelijk mee aan de slag kan en ik dan de uncensored versie heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:03 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Eeeeh.... SoT zit erbij bij elke fysieke release.... Is niet pre-order exclusief.
Zie edities op de ubi store:Actie geldt idd tot 31 maart 2017SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:03 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Eeeeh.... SoT zit erbij bij elke fysieke release.... Is niet pre-order exclusief.
Zie edities op de ubi store:Als je hem voor 31 maart koopt wel, maar als je wacht op een aanbieding dan is er een grote kans dat hij buiten die window valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:We have exciting news! If you pre-purchase South Park: The Fractured But Whole today, you can download and start playing South Park: The Stick of Truth right now for free!
You can pre-purchase the game at the following retailers:
All customers who pre-order the game will get South Park: The Stick of Truth upon launch of South Park: The Fractured But Whole. After December 6, 2016, all customers who buy the game during the offer window will get a free copy of South Park: The Stick of Truth.
*Offer expires March 31, 2017.
[ Bericht 22% gewijzigd door Miauw_Zedong op 15-06-2016 15:32:43 ]American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Gelukkig is die Media Markt vaak wel schappelijk in die dingen.quote:
In dit geval heb je het zowieso als je de game binnen 3 maanden na release koopt, heeft eigenlijk niks met pre-orders te makenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig is die Media Markt vaak wel schappelijk in die dingen.
Vaak genoeg dingen met pre-order content bij de media markt kunnen krijgen ver na de release twee weken geleden nog met Uncharted 4.
De game is 6 december uit, je hebt dus wel evenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig is die Media Markt vaak wel schappelijk in die dingen.
Vaak genoeg dingen met pre-order content bij de media markt kunnen krijgen ver na de release twee weken geleden nog met Uncharted 4.
Uhm nee. South park games haal je als ze 10 euro zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Southpark game moet je een lekker een keer halen als die 30 euro is ofzo.
Daarme wel jammer als Stick of Truth er maar tijdelijk bij zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |