Wauw wat een topgame!quote:Op zondag 19 juni 2016 03:37 schreef Jungle_Jim het volgende:
Dit kan weleens het beste spel ooit worden
Nee, TW3 heeft echte speeltijd bij de stats zelfquote:
geen idee, ik heb de game nietquote:Op zondag 19 juni 2016 10:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, TW3 heeft echte speeltijd bij de stats zelf
Hoe kun je nou bij FOK!Games werken en TW3 niet hebben?quote:Op zondag 19 juni 2016 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee, ik heb de game niet
Meestal zie ik het aantal uren van een willekeurige game bij een savegame.
Neequote:Op zondag 19 juni 2016 03:37 schreef Jungle_Jim het volgende:
quote:Op zondag 19 juni 2016 08:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar kun je dat eigenlijk zien bij TW3?
Als ik het goed heb moet je op R2/R3 drukken op het character scherm ofzoquote:Op zondag 19 juni 2016 09:28 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of ik de 100 heb aangetikt
R2quote:Op zondag 19 juni 2016 11:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
[..]
Als ik het goed heb moet je op R2/R3 drukken op het character scherm ofzo(staat een icoontje voor opt scherm op die pagina)..
jawel man, veranderende weereffecten en meer dan 8 uur gameplay. Revolutionaire shit.quote:
nu.nl bericht het nu ook. Toch maar effe wachten met het aanschaffen van een ps4.quote:
eentje die niet na 5 maanden uit elkaar valt?quote:Op zondag 19 juni 2016 21:37 schreef Drankster het volgende:
New DualShock 4 Controller Patented By Sony
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel teveel knoppen voor mij. De eenvoud van de huidige DS4 vind ik een pluspunt.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:37 schreef Drankster het volgende:
Ziet er supervet uit hoor. Maar ze gaan dit zo keihard downgraden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:08 schreef T_Fuff het volgende:
Damn, Days Gone lijkt mij echt zo gaaf, heeft ook echt veel weg van The Witcher 3 zeg.
Mwah, Bend is al heel lang bezig met de PS4 en dit ziet er niet ondenkbaar uit. Mensen denken om 1 of andere reden dat PS4 deze graphics niet aankanquote:Op zondag 19 juni 2016 22:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ziet er supervet uit hoor. Maar ze gaan dit zo keihard downgraden.
nu met xbone sticks er inquote:Op zondag 19 juni 2016 21:37 schreef Drankster het volgende:
Edit: oud nieuws, patent komt uit 2012..
Ja dat denk ik ook, maar dan nog wil ik het spelen.quote:Op zondag 19 juni 2016 22:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ziet er supervet uit hoor. Maar ze gaan dit zo keihard downgraden.
Wow een remake van een Vita game!quote:Op zondag 19 juni 2016 03:37 schreef Jungle_Jim het volgende:
Jawel. Dat gaat episch worden. Ook zonder de eerste delen gespeeld te hebben.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:25 schreef studentje7.1 het volgende:
Heb voor de PS4 nog nooit Playstation consoles gehad, maar door al die hype voor de nieuwe God of War toch maar even God of War 3 Remastered gehaald.
Ben benieuwd of het tof is als je de eerdere delen niet hebt gespeeld.
Maak eens aan met die gratis DLC..quote:Later dit jaar wordt Battlefield™ 1 uitgebracht, en we vieren dat door de vaart er bij Battlefield 4 en Battlefield Hardline goed in te houden. De komende paar maanden geven we eerder uitgebrachte uitbreidingspakketten voor beide games weg aan iedereen die op de Xbox One, de Xbox 360, Origin for PC, de PlayStation®4 en de PlayStation®3 speelt.* Daarnaast kun je uitkijken naar nieuwe community-missies en nog veel meer.
Of je koop battlefield 4 voor € 4,99 en krijgt de dlc gratis. Of is dat alweer afgelopen ?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:05 schreef ShevaJB het volgende:
Battlefield 4 premium kost 15 euro in de PS store
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |