Geld voor gaan vragen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er 3, baardaap zat gisteravond/vannacht nog hier, mijn bier op te zuipen.
Mijn peuken rookt ie ook op, maar dat mag ie.quote:
Stoer doen en ondertussen koelkast leeg en alle rookwaren op.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn peuken rookt ie ook op, maar dat mag ie.
Het is wel mijn zoon, ik zorg ook dat er voor hem bier in huis is, zelf drink ik niet meer veel. (heb mijn leven gebeterdquote:Op woensdag 15 juni 2016 09:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stoer doen en ondertussen koelkast leeg en alle rookwaren op.
Ik wissel dan eerst tuutsenbord en daarna de PC.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
eee-pc zit weer in elkaar, maar het toetsenbord zegt doe het zelf maar.
Is een mini laptop.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wissel dan eerst tuutsenbord en daarna de PC.
Daarom heb ik op jouw aanraden die SSD eruit gepulkt en in die trage laptop gezet waar ik mee draai. Dat gaat nu prima.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dingen zijn te traag gewoon.
Je lijkt muis wel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als echte nerd heb ik aantal dikke Pc's staan en voor onderweg een HTC tablet en Dell 11Z laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |