Had ik al in de tuin voordat Doe Maar er over ging zingen. Was daar niet zo blij mee eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Neem nog een hijs...
12 Minuten uit de losse pols filmen is pittig...
wowquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Neem nog een hijs...
steady hand ze doen het nog goed die oudjesquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Neem nog een hijs...
Was ineens de handleiding zo maar openbaar gemaakt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had ik al in de tuin voordat Doe Maar er over ging zingen. Was daar niet zo blij mee eerlijk gezegd.
daar moet je nu niet mee aankomenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was ineens de handleiding zo maar openbaar gemaakt.
In die tijd was Nederwiet overigens vaak niet te hachelen...
Wiet vind ik niet fijn, doe mij het hardere bijproduct maar...quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:20 schreef Karzai het volgende:
beetje te sterk naar mijn smaak maar gelukkig zijn er nog milde wietjes op de markt
Vooral de hasj zelf.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:24 schreef Karzai het volgende:
hasjolie? 15 jaar gerookt toen werd ik het zat nu een jaartje of drie drugsvrij
er is veel veranderd in die tijd laatst wat wiet gekregen van een toerist denk dat ik binnenkort weer een jointje rook muziekje erbij lekker spacenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooral de hasj zelf.
Hoewel ik al een kleine 30 jaar dat spul niet meer gerookt heb...
Ik heb nog een paar ons uitgedroogde zelf geteelde toppen liggenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
er is veel veranderd in die tijd laatst wat wiet gekregen van een toerist denk dat ik binnenkort weer een jointje rook muziekje erbij lekker spacen
misselijk ben ik er nooit van geworden maar ik vind de wiet van tegenwoordig te sterkquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werd kotsmisselijk van de smaak in je mond er van...
Van mijn eigen geteelde wiet ging ik bij de éénmalige test ook aardig onderuit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
misselijk ben ik er nooit van geworden maar ik vind de wiet van tegenwoordig te sterk
ik denk als ik twee of drie trekjes neem nu dat ik ook 2 uur van de kaart benquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mijn eigen geteelde wiet ging ik bij de éénmalige test ook aardig onderuit.
Had toen al 24 jaar niks meer gerookt qua soft drugs...
Daarom maar niet meer doen, nergens voor nodig ook...quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk als ik twee of drie trekjes neem nu dat ik ook 2 uur van de kaart ben
Ik vind er geen reet aan en dat scheelt meer dan de helft...quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:53 schreef Karzai het volgende:
Hasj wiet mdma coke ik vind het allemaal wel lekker het vervelende is dat het nogal verslavend is
gaat een hoop geld in zitten inderdaad maar geld is om uitgegeven te wordenquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan en dat scheelt meer dan de helft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |