Mijn muts heeft mijn 2 opa's nog meegemaakt beide, 1 was lastige lamlul en andere waren alle verzorgsters dol op.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken die verhalen gelukkig niet zo.Slaan? Einde oefening. Maar dát kon vroeger natuurlijk helemáál niet, want 'grote schande'.
Niets is toeval.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piet, deze track, dat doe je erom.
Vrouwen die mannen slaan schijnt nogal frequent voor te komen ja. En dan toch blijven plakken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Slaan is voor domme mensen, je slaat je echtgenoot niet of dat nou man of vrouw is, ja andersom schijnt ook voor te komen, en je slaat je kinderen ook niet, doe je dat wel dan ben je in mijn ogen een loser die zich blijkbaar verbaal niet kan redden.
Vrouwen, kinderen, dieren, je slaat gewoon niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen slaan schijnt nogal frequent voor te komen ja. En dan toch blijven plakken.![]()
Of vrouwen die geslagen worden en gewoon weer terugkeren naar zo'n drol3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Soms heb ik wel een zweep om paard te besturen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vrouwen, kinderen, dieren, je slaat gewoon niet.
Maar goed, zo denk ik erover...
Dat moet je met de teugels en je benen kunnen regelen vind ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms heb ik wel een zweep om paard te besturen.
Geen zweep voor de muts?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms heb ik wel een zweep om paard te besturen.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vrouwen, kinderen, dieren, je slaat gewoon niet.
Maar goed, zo denk ik erover...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuh, ik zou dat op een andere manier oplossen.
L2B's Mixcloud
Het is ook nog niet voorgekomen......quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Neuh, ik zou dat op een andere manier oplossen.
Kom langs en probeer het uit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet je met de teugels en je benen kunnen regelen vind ik.
SeeYa.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piet, kanjer, bedankt weer!![]()
Fijne dag, mensen.
Wat ga je allemaal doen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piet, kanjer, bedankt weer!![]()
Fijne dag, mensen.
In een bushokje zitten is dan wel weer helemaal Fok!quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen koptelefoon en zit buiten op 4g in een bushokje
het regend ga er niet op zitten zonder jasquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In een bushokje zitten is dan wel weer helemaal Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |