SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
Is apart verhaal, hij zat op FXP forum waar ik mod was en maakte snoeiharde techno.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
TofIk wist niet dat je zulke dingen had gedaan.
Oh, hoeveel keer ik er niet op ben gewezen dat ik de lapo had.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zit zo relaxt te luisteren dat hij niet doorhad dat hij de lapo had
Maakt in dit topic helemaal niets uit da's wel relaxtquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zit zo relaxt te luisteren dat hij niet doorhad dat hij de lapo had
Moet je er ook voor betalen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet bij het horen van de woorden "Follow me" ergens aan denken....
Waarom? Het zijn maar 8 letters.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NeeHet zit al in mijn muziekcollectie. Meer dan één keer zelfs.
Electro voornamelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:55 schreef Fogel het volgende:
Hoe heet de stijl die je deze avond als set hebt? Ik kan het zeer waarderen!
Weet je wat het nare van Electro is?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je wat het nare van Electro is?
Het is verdomme niet op Spotify te vinden!
Heb geen idee? Gebruik zelf geen soptifyquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je wat het nare van Electro is?
Het is verdomme niet op Spotify te vinden!
Ik kan je zeker aanraden om het eens te proberen. Als je playlisten aanlegt met muziek van je voorkeur, gaat Spotify je ook allerlei suggesties doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee? Gebruik zelf geen soptify
Het wisselt. Ik heb een lijst van nieuwe muziek die ik niet in Spotify kan vinden, maar wel op YouTube. Maar er zijn ook zat nummers die op Spotify heb die ik op YouTube nergens kan vinden. Bovendien wisselt de geluidskwaliteit op YouTube nog wel eens.quote:
Welterustenquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het was en is verdomde lekkere muziek wat je aan het draaien bent, Piet. Nu toch meuren. Thanks!![]()
Fijne nacht mensen.
De mzzzls.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het was en is verdomde lekkere muziek wat je aan het draaien bent, Piet. Nu toch meuren. Thanks!![]()
Fijne nacht mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |