Inderdaad, zeker aangezien het jongerenklassement dit jaar vrij zwak bezet is. Je kunt prima 8e worden in het jongerenklassement zonder op te vallen. Top 5 is genoeg.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:52 schreef franklop het volgende:
Ik zou er in ieder geval top 5 van jongeren klassement van maken.
Zure man doet zuur.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hopen dat Tankink niet meedoet anders wint ie zeker, en dan is er niks meer aan om dit topic te volgen![]()
Maar inderdaad, altijd leuk om na 2 weken iemand een renner te zien posten die in de 1e etappe in de vlucht vd dag zat
Nou ja, we kunnen moeilijk alle omroepen ter wereld die de Tour uitzenden gaan zitten kijken. De meeste mensen kijken naar NOS of Sporza en een enkeling naar Eurosport. Maar we houden wel rekening met namen die ten onrechte genoemd worden of namen die alleen uit chauvinisme langskomen ofzo, want die vallen inderdaad niet specifiek op.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zure man doet zuur.
Leuk topic altijd, alleen benieuwd of de NOS nog altijd leidend is. Dat iemand daar benoemd wordt (bijvoorbeeld door onkunde van Herbert) wil nog niet zeggen dat een renner daadwerkelijk opviel.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Altijd een van mijn favoriete topics. Wie gaan er dit jaar weer zo goed mogelijk verstoppertje spelen?
(en wanneer passen we regel 3 nu eindelijk eens aan)
quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:52 schreef franklop het volgende:
Ik zou er in ieder geval top 5 van jongeren klassement van maken.
Aangepast naar top 5quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker aangezien het jongerenklassement dit jaar vrij zwak bezet is. Je kunt prima 8e worden in het jongerenklassement zonder op te vallen. Top 5 is genoeg.
Ik zag het inderdaad toen ik het topic aanmaakte en de posts van vorige jaren als referentie gebruiktequote:Op woensdag 15 juni 2016 17:12 schreef DecoAoreste het volgende:
BeterIk zeur daar al jaren om haha.
Dat!quote:
.... wint de etappe, oh nee het was toch .....quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zure man doet zuur.
Leuk topic altijd, alleen benieuwd of de NOS nog altijd leidend is. Dat iemand daar benoemd wordt (bijvoorbeeld door onkunde van Herbert) wil nog niet zeggen dat een renner daadwerkelijk opviel.
Eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zetten een streep door Barta, Howard, Howes, Delaplace en Voss.
Rosa is de eerste die valt, kan wat mij betreft er ook uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:10 schreef tdrone het volgende:
Start is gemaakt, aanvullen indien nodig!Doorstrepen inclusief reden toch? Zodat er makkelijker over gediscussieerd kan wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morabito dan ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:45 schreef noodgang het volgende:
197 LEMOINE, Cyril zou ik zeggen, een beetje met een camera rond gaan fietsen
Zo'n trui helpt ook niet echtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:45 schreef wimderon het volgende:
Tulik stond naast Roosen bij die late valpartij.
Vichot is al een aantal keer close in beeld genomen, ook een keer met naamsvermelding. Na de etappe ook aanwezig bij die ceremonie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.
Gougeardquote:Op zondag 3 juli 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alaphilippe, Valverde, D Martin, Matthews, Kelderman, Froome, Mollema, Van Avermaet, Gallopin eruit. Tony Martin was met naam in beeld aan het lossen nadat hij wegviel. Richie Porte reed lek en Caruso hielp hem duidelijk nadat hij eerder al op kop had gereden (maar zonder officiele vermelding)
Verder waren er 1 of 2 lossers met vermelding maar ik weet niet meer wie.
Chavanel werd ook in beeld genomen met allemaal zooi weet ik nog wel
twitter:Eurosport_UK twitterde op zondag 03-07-2016 om 15:24:23Voeckler performs magic trick with team rain jackets - watch #tdf2016 on Eurosport Player https://t.co/sP0qQBPQCX https://t.co/WXAjb6BP8M reageer retweet
Denk dat deze regel daarop van toepassing is;quote:Op zondag 3 juli 2016 20:05 schreef Szura het volgende:
Ten Dam kwam heel duidelijk samen met Bertje binnen, zowel op Sporza als NOS ook benoemd
quote:8. Hij mag niet op een andere manier opvallen, vb. bij een valpartij, spelen met de camera of een ander incident. (bij nederlandse renners gelden hier verzachtende omstandigheden.)
Aha. Tony Martin ben je vergeten iig.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat deze regel daarop van toepassing is;
[..]
Bij het binnenkomen zie je wel meer renners als je er toevallig op let, maar vind ik nog niet voldoende voor een aantekening.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:05 schreef Szura het volgende:
Ten Dam kwam heel duidelijk samen met Bertje binnen, zowel op Sporza als NOS ook benoemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Cummings heeft gister zowat de hele etappe op kop gereden, dus wel een flinke aantekening danquote:Op maandag 4 juli 2016 16:33 schreef wimderon het volgende:
Bak, Vermote en Bodnar zijn al kilometers lang de vlucht aan het controleren op kop van het peloton. De Gendt (en Vermote) deed dat in de eerste etappe ook al.
Cummings hele kleine aantekening omdat hij al drie etappes in het laatste wiel zit.
Lijkt me niet, aktie werd ondergesneeuwd door het echte Sprinters geweld.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:04 schreef tdrone het volgende:
Geven we Cancellara en Vanmarcke nog een kleine aantekening omdat ze hun sprinter zo opzichtig naar voren brachten?
Zaterdag reed Vanmarcke ook opzichtig op kop 2km voor de finish.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:04 schreef tdrone het volgende:
Geven we Cancellara en Vanmarcke nog een kleine aantekening omdat ze hun sprinter zo opzichtig naar voren brachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door tdrone op 05-07-2016 22:47:26 ]Wat doe ik hier?
Al 3x, mag van mij ook wel weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Majka loste vandaag duidelijk in beeld. Benoemd bij Sporza iig.
Dan is hij onterecht geschrapt. Er rijden er veel meer met een camera rond, dan kan je het halve peloton wel schrappen daarom.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:58 schreef McGrath het volgende:
Lemoine is doorgestreept omdat hij met een camera fietst, maar de eerste etappe kwam Morabito ook al in beeld omdat hij met een cameratje fietste
Waren er 2 de eerste etappe (Lemoine en Morabito) , en werd duidelijk best vaak met naam in beeld gebracht. Maar inderdaad als Lemoine doorgestreept is dan Morabito ook (of allebei niet)quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan is hij onterecht geschrapt. Er rijden er veel meer met een camera rond, dan kan je het halve peloton wel schrappen daarom.
Elke etappe rijden er vele renners rond met zo'n ding.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waren er 2 de eerste etappe (Lemoine en Morabito) , en werd duidelijk best vaak met naam in beeld gebracht. Maar inderdaad als Lemoine doorgestreept is dan Morabito ook (of allebei niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Elke etappe rijden er vele renners rond met zo'n ding.
Het enige 'opvallende' aan Morabito en Lemoine was dat de regie aangaf dat die camera op hun fiets zat.
Grote zoektocht houden en al die tientallen renners, tot nu toe al, maar schrappen dan?
Als dat de enige reden was dat Lemoine geschrapt is, dan mag dat wel ongedaan worden.Van mij mag die geschrapt worden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er ging de eerste etappe best veel aandacht naar uit, maar het gaat idd ver alle renners te schrappen die hieraan meedoen
Gisteren niet gezien, zojuist wel bij die opstopping.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:03 schreef Szura het volgende:
Was Wagner met z'n lekke band toevallig in beeld? Hoorde Gio er over schreeuwen vanmiddag.
En Pozzovivo was achterop op het klimmetje zondag en fietste er in beeld een hele trits voorbij. Aantekening?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:05 schreef BlaZ het volgende:
Update
FDJ gaat in ieder geval aan de leiding in het ploegenklassement.Nieve doorstrepen maar alle renners van Movistar niet eens een aantekening geven is wel een beetje krom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou Anacona, Erviti en Herrada ook zeker een aantekening geven en misschien Nieve juist verminderen naar een aantekening, Rowe heeft vandaag minstens net zo veel kopwerk in beeld gedaan.
Aangepast:quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nieve doorstrepen maar alle renners van Movistar niet eens een aantekening geven is wel een beetje krom.
Ik zou Anacona, Erviti en Herrada ook zeker een aantekening geven en misschien Nieve juist verminderen naar een aantekening, Rowe heeft vandaag minstens net zo veel kopwerk in beeld gedaan.
En Morabito die m helptquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:17 schreef wimderon het volgende:
Thomas, Poels: top 10.
Pinot, opvallend lossen.
Wat was de reden van doorstrepen van Pantano?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door tdrone op 09-07-2016 00:00:18 ]Wat doe ik hier?
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:50 schreef tdrone het volgende:
Zo die is weer bijgewerkt.
[..]
Wat was de reden van doorstrepen van Pantano?Ging op de Aspin in de aanval, vrij merkwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:veloropa twitterde op vrijdag 08-07-2016 om 16:58:04Don't know why Pozzovivo and Pantano have attacked. No chance of stage win, not GC-riders. #TDF2016 reageer retweet
Alleen zijn die beide al geschraptquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:40 schreef tdrone het volgende:
Frank en Teklahaimanot lossen heel opvallend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is wat er tot nu toe nog overblijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door tdrone op 10-07-2016 21:34:45 ]Wat doe ik hier?
ja, zet ik erbij, was net toen ik het lijstje maakte ook al aan het twijfelen over hansen en sieberg die ook veel in beeld waren bij sprintvoorberedingen.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:22 schreef franklop het volgende:
Stannard verdient minstens een aantekening na vandaag. Reed toch kilometers lang op kop? Of verwar ik hem nu?
is gestreept!quote:Op zondag 10 juli 2016 21:25 schreef franklop het volgende:
Van Baarle was toch ook mee vandaag in de initiële kopgroep?
We zijn duidelijk niet streng genoeg. Heb een aantal namen deze Tour wel al voorbij horen komen, oa Valgren, Cherel, Hansen, Zakarin, Stannard, Sepulveda en Guarnieriquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:49 schreef franklop het volgende:
Gatto was toch gevallen + Naamsvermelding?
namen noemen is niet gelijk aan in beeld rijden tochquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zijn duidelijk niet streng genoeg. Heb een aantal namen deze Tour wel al voorbij horen komen, oa Valgren, Cherel, Hansen, Zakarin, Stannard, Sepulveda en Guarnieri
Klopt, maar ik ben wel bang dat we er aan het eind zeker 5 a 10 over gaan houdenquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:37 schreef franklop het volgende:
[..]
namen noemen is niet gelijk aan in beeld rijden toch
Op zich niet heel erg toch? Dan kunnen we daarna wel een poll houden wie hem mag winnen. Of je kunt er dan waarschijnlijk meteen al een aantal wegstrepen die stiekem toch al regelmatig genoemd zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben wel bang dat we er aan het eind zeker 5 a 10 over gaan houden
Valgren viel gisteren ook op door als één van de eersten van het peloton over de streep te komen (ook steeds in beeld bij die slomo waar hij een duim opsteekt naar achteren) en ik heb hem ook een aantal keer duidelijk in beeld gezien. Zakarin, Hansen en Stannard zijn ook zeker niet meer totaal onopvallend.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zijn duidelijk niet streng genoeg. Heb een aantal namen deze Tour wel al voorbij horen komen, oa Valgren, Cherel, Hansen, Zakarin, Stannard, Sepulveda en Guarnieri
Zakarin en Stannard zijn al zo vaak in beeld geweest en genoemd, dat die echt niet meer onopvallend zijn. Hansen kun je nog over twisten.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Valgren viel gisteren ook op door als één van de eersten van het peloton over de streep te komen (ook steeds in beeld bij die slomo waar hij een duim opsteekt naar achteren) en ik heb hem ook een aantal keer duidelijk in beeld gezien. Zakarin, Hansen en Stannard zijn ook zeker niet meer totaal onopvallend.
In de laatste week gaan we wel kopgroepen van 30 man zien, dan kan het rap gaanquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:51 schreef franklop het volgende:
Enorme groep trouwens nog over zo trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst voor het eerst sinds de rustdag bijgewerkt. Voor een aantal mannen nog coulant geweest en het bij een waarschuwing gehouden, graag aangeven waar het strenger had gemoeten.
Sky en AG2R zijn de eerste ploegen die geen onopvallende renners meer hebben
Renners die nog kans maken (47)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne staat er ook nog in. Moet ook zeggen dat ik hem de hele Tour nog niet heb gezien (Marco Haller)quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:26 schreef franklop het volgende:
Mijn adoptierenner nog 1 van de grote kanshebbers
Heb hem al wel gezien, maar vrij onopvallend gelost (lette er natuurlijk als adoptievader wel op)quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijne staat er ook nog in. Moet ook zeggen dat ik hem de hele Tour nog niet heb gezien (Marco Haller)
Hij staat ook top 30 in het klassement, hij is niet meer in beeld geweest dan mannen als Kelderman en Zakarin.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:15 schreef wimderon het volgende:
Zubeldia uitgebreid, met naam en alles, in beeld bij een tussenpunt.
maar die waren al geschraptquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij staat ook top 30 in het klassement, hij is niet meer in beeld geweest dan mannen als Kelderman en Zakarin.
In de tijdrit moet je toch echt bovengemiddeld veel aandacht krijgen wil je weggestreept worden. Dat kreeg Zubeldia toch niet?quote:
Hij werd iets van een minuut, met naamsaanduiding, in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de tijdrit moet je toch echt bovengemiddeld veel aandacht krijgen wil je weggestreept worden. Dat kreeg Zubeldia toch niet?
Zeker genoeg voor een aantekening, dat beeld is zoveel herhaald.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moinard werd voorbijgetuft door Dumoulin, niet genoeg om te schrappen, evt aantekening?
Jammer, hij was één van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 15:28 schreef kibo het volgende:
Waarschuwing voor Koren, zat achterin met etenszakken te kloten en was daarbij uitgebreid in beeld
Cimolai ookquote:
Werd ook gesignaleerd door D&Dquote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:33 schreef Szura het volgende:
Debusschere zit al een tijdje achterin, hoor de Belgen nu ook uitgebreid over een val van hem praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een update met een paar renners die afvallen. Ook Movistar is nu volledig weg. Een unicum (dit jaar tenminste volgens mij) met het wegvallen alleen door niet meer mee te doen: Debusschere. Sabatini verdient inmiddels wel uitsluiting met al die lead-outs, ook vandaag weer besproken.
Morgen gaan er vast weer een aantal mee in de vlucht, we hebben nog 38 renners over.
[ Bericht 0% gewijzigd door hhh38 op 17-07-2016 00:47:04 ]
Sabatini is wel steeds de laatste van de lead-out mannen die er nog rijdt. Sieberg kan ik inkomen, maar ik heb Soupe echt nog niet gezien in sprints.quote:Op zondag 17 juli 2016 00:26 schreef Szura het volgende:
Als Sabatini eruit is vanwege lead-outs, dan heeft een Sieberg of Soupe ook wel een aantekening verdiend voor de voorbereidingen in de sprint. Op de Belg alleen al vandaag bij naam genoemd in de finale.
kloptquote:
Jammer, dit was wel een serieuze kanshebber. Lollerlampre.quote:
Mja das niet echt een graadmeter natuurlijk 'even genoemd worden' in het voorbij gaan.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, dit was wel een serieuze kanshebber. Lollerlampre.
Stetina en Albasini werden genoemd door de heren van de NOS.
Klopt, maar het is wel voldoende om even een melding van te maken nu dat we met het ingaan van de laatste week nog 35 man over hebben.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Mja das niet echt een graadmeter natuurlijk 'even genoemd worden' in het voorbij gaan.
Albasini werd genoemd ja, dat ie achterin zatquote:Op zondag 17 juli 2016 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel voldoende om even een melding van te maken nu dat we met het ingaan van de laatste week nog 35 man over hebben.
Weet ook niet of 1 van beiden ook op de Belg werd benoemd.
Tsja, dan moeten we ook Sporza en Eurosport volledig bijhouden natuurlijkquote:Op zondag 17 juli 2016 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel voldoende om even een melding van te maken nu dat we met het ingaan van de laatste week nog 35 man over hebben.
Weet ook niet of 1 van beiden ook op de Belg werd benoemd.
Ik zeg niet dat het voldoende is voor een waarschuwing.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja, dan moeten we ook Sporza en Eurosport volledig bijhouden natuurlijk
De hele kopgroep is al geschraptquote:Op zondag 17 juli 2016 14:09 schreef silverhill het volgende:
Als Vuillermoz er nog niet uit was, kan die er ook uit. Wegens duidelijk vooraan rijden met Majka en Zakarin bij het vormen van de kopgroep
Albasini kwam ook uitgebreid in beeld tijdens het lossen op de Colonbier. Toen werd ook één van de topfavorieten Gene genoemd overigensquote:Op zondag 17 juli 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, dit was wel een serieuze kanshebber. Lollerlampre.
Stetina en Albasini werden genoemd door de heren van de NOS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de mannen in de kopgroep weggehaald en Albasini een waarschuwing gegeven. Heb vandaag verder niet kunnen kijken, dus graag aanvullen. 35 over.
Ja, werd ook al eens genoemd toen D&D dachten dat hij in de ontsnapping zat (bleek toen pauwels te zijn)quote:Op maandag 18 juli 2016 00:27 schreef wimderon het volgende:
Eisel is in bergetappes al enkele malen in beeld geweest omdat hij op Cavendish wacht en hem op sleeptouw neemt.
In dat geval mag ook Marcel Sieberg worden geschrapt. Toen Greipel loste uitgebreid in beeld en ook genoemd dat hij bij hem blijft als zijn luitenant.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:27 schreef wimderon het volgende:
Eisel is in bergetappes al enkele malen in beeld geweest omdat hij op Cavendish wacht en hem op sleeptouw neemt.
Ze hebben nog een heel verhaal over hem gehouden, dat hij een nier zou afstaan aan Greipel enzo.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:54 schreef franklop het volgende:
[..]
In dat geval mag ook Marcel Sieberg worden geschrapt. Toen Greipel loste uitgebreid in beeld en ook genoemd dat hij bij hem blijft als zijn luitenant.
169 SIEBERG, Marcel - waarschuwing opvallende lead-outs
jaquote:Op maandag 18 juli 2016 17:48 schreef Szura het volgende:
Navardauskas was het toch die met Sep in de aanval ging? Die mag dan ook weg.
Petit heeft in etappe 10 heel lang op kop gereden. Toen Coquard niet mee zat maar wel wilde winnen.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favorieten zijn voorlopig Pibernik, Rast en Petit. Wie zijn dat?
Haal Richeze er dan ook echt uitquote:Op maandag 18 juli 2016 18:37 schreef franklop het volgende:
Geschrapt uit het laatste lijstje van hhh38
83 CRADDOCK, Lawson - waarschuwing val + kopgroep
87 NAVARDAUSKAS, Ramunas - waarschuwing, veel aan kop peloton + aanval slotfase
105 EISEL, Bernhard - veelvuldig genoemd en in beeld bij Cavendish
169 SIEBERG, Marcel - waarschuwing opvallende lead-outs + opvallend lossen met Greipel
186 RICHEZE, Ariel Maximiliano - waarschuwing opvallende leadout + top 10
Nog over zijn;
29 TIRALONGO, Paolo
34 GATTO, Oscar - waarschuwing val + naam in beeld
39 VALGREN, Michael - waarschuwing meerdere malen opvallend in beeld
59 WYNANTS, Maarten
64 RAST, Gregory
66 STETINA, Peter
76 HOLLENSTEIN, Reto - waarschuwing langdurig kopwerk in het peloton
85 KOREN, Kristijan - waarschuwing voor aanklooien met etenszakken, lang in beeld
92 BOOKWALTER, Brent
96 MOINARD, Amaël - waarschwuwing: ingehaald door Tom, vaak herhaald
106 JANSE VAN RENSBURG, Reinardt
112 CURVERS, Roy
117 SINKELDAM, Ramon
119 TIMMER, Albert
122 BONNET, William
127 ROUX, Anthony - waarschuwing: langdurig in beeld tijdens ITT
137 KONRAD, Patrick
142 GUARNIERI, Jacopo
143 HALLER, Marco
153 BONO, Matteo
158 PIBERNIK, Luka
166 HANSEN, Adam - waarschuwing veelvuldig op kop rijden en genoemd worden
174 GENE, Yohann
175 JEANDESBOZ, Fabrice
176 PETIT, Adrien - waarschuwing langdurig werken op kop van het peloton
186 RICHEZE, Ariel Maximiliano - waarschuwing opvallende leadout
199 SOUPE, Geoffrey
202 ALBASINI, Michael - waarschuwing opvallend lossen
204 HAYMAN, Mathew
206 JUUL-JENSEN, Christopher
211 SEPÚLVEDA, Eduardo
Heb Hansen en Moinard nog op waarschuwing staan
Mag toch aannemen dat dit een grap is? Pibernik en Petit zijn onbekend inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favorieten zijn voorlopig Pibernik, Rast en Petit. Wie zijn dat?
Je snapt het concept niet of wel?quote:Op maandag 18 juli 2016 19:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat dit een grap is? Pibernik en Petit zijn onbekend inderdaad.
Maar Gregory Rast? Niet dat het een grote renner is ofzo maar wel een bekende.
Ik zie hem best vaak in laatste wiel meepeddelen, niet genoeg voor zelfs maar een aantekening maar op het einde kan dat voor mij wel net effe meetellenquote:Op maandag 18 juli 2016 20:00 schreef Szura het volgende:
Sepulveda staat nu 6e in het jongerenklassement trouwens, wie weet zien we hem de hele Tour niet maar kost een topvijfklassering hem daar nog de kop.
Zou wel terecht zijn wat met een top 5 in een jongerenklassement komt je naam toch nog in best wat lijstjes terecht.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:00 schreef Szura het volgende:
Sepulveda staat nu 6e in het jongerenklassement trouwens, wie weet zien we hem de hele Tour niet maar kost een topvijfklassering hem daar nog de kop.
En jij ziet toch wel dat ik reageer op een reactie?quote:
Valt onder artikel 8 van Burgerlijk Wetboek van de Onopvallende Renner (BWOR):quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:42 schreef kibo het volgende:
Telt opvallend gedrag tijdens de rustdag ook mee?
Ik heb die vent gewoon in mijn pooltje.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:00 schreef Szura het volgende:
mag er inderdaad uitquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:01 schreef Szura het volgende:
Stetina regelmatig in beeld en benoemd als laatste knecht die voor Mollema rijdt
Klopt, werden in 1 adem genoemd, maar laten we nog even afwachten met waarschuwing.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:21 schreef Szura het volgende:
Curvers in close-up op de voorste rij en tweemaal genoemd door D. En die andere is Sinkeldam?
Nou voor Curvers mogen we hem wel noteren hoor. Sinkeldam komt minder vaak in beeld omdat ie aan de buitenkant zit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Klopt, werden in 1 adem genoemd, maar laten we nog even afwachten met waarschuwing.
Guarnieri is ook steeds de laatste man voor Kristoff sinds Morkov gevallen is, maar die wordt amper benoemdquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
In die etappe dat Katusha op kop reed werden Guarnieri en Haller wel kort genoemd, dat hou ik ook in mijn achterhoofd.
Als we Guarnieri opgeteld op een waarschuwing zetten, dan hebben we nog 14 renners zonder aantekening overquote:
Ik heb Rast en Soupe wel enkele keren kort in beeld gezien. Soupe met z'n herkenbare baard vooral in de Laporte-trein.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:51 schreef hhh38 het volgende:
Nog maar twee dagen en ik heb Wynants, Rast, Bookwalter, Janse van Rensburg, Timmer, Bonnet, Bono, Pibernik, Soupe en Juul-Jensen echt gewoon nog geen seconde duidelijk in beeld gezien. Wordt bijna onmogelijk om straks iemand te kiezen inderdaad.
Rast is meerdere keren (kort) in beeld geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:51 schreef hhh38 het volgende:
Nog maar twee dagen en ik heb Wynants, Rast, Bookwalter, Janse van Rensburg, Timmer, Bonnet, Bono, Pibernik, Soupe en Juul-Jensen echt gewoon nog geen seconde duidelijk in beeld gezien. Wordt bijna onmogelijk om straks iemand te kiezen inderdaad.
Ik ga voor Pibernik, maar Bono staat bij mij wel op 2.quote:
Zie een paar posts hiervoor van mij, ik heb m gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn we er zeker van dat Wynants meereed in deze Tour? Zelfs Wuyts heeft hem niet vermeld, volgens mij.
In dat geval heb ik Gene ook eens vol in beeld zien lossen, waarbij hij werd vermeld door de commentator (weet niet meer welke zender dat was).quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Zie een paar posts hiervoor van mij, ik heb m gezien
Ik ook. Was in de etappe naar Culoz.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In dat geval heb ik Gene ook eens vol in beeld zien lossen, waarbij hij werd vermeld door de commentator (weet niet meer welke zender dat was).
Sterren toegevoegd. Soupe had ze al.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:41 schreef wimderon het volgende:
Janse van Rensburg, top 10
Rast reed nog een gaatje dicht in de laatste kilometers.
De baard van Soupe kwam close-up voorbij bij het ingaan van de laatste ronde vanaf de rijdende camera in de laatste rechte lijn
Heb hem meermaals vol in beeld achterin gezien/zien lossen samen met de bekende sprinters.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:43 schreef wimderon het volgende:
Waar heeft Wynants z'n sterretjes aan verdiend
Volgens mij heb ik ze wel een keer over Hayman horen praten in relatie tot P-R.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zeg Hayman.
Wegens bekender, dus herkenbaarder, dus leuker voor een commentator om een verhaaltje over te vertellen als ze hem zien. Als ze toevallig Pibernik zien, dan weten ze daar toch niets over te zeggen en negeren ze die. Dus Hayman moet wel heel erg anoniem hebben gereden.
quote:Op zondag 24 juli 2016 21:34 schreef Servicemonster het volgende:
Froome. Geen fuck gedaan en toch winnaar worden.
omdat Pibernikquote:Op zondag 24 juli 2016 22:34 schreef hhh38 het volgende:
Wat voor argumenten zijn er om Bonnet of Bookwalter niet te kiezen?
Mooie ploeg voor de Tour 2017quote:Op zondag 24 juli 2016 19:40 schreef Szura het volgende:
Nog over zijn;
59 WYNANTS, Maarten **
64 RAST, Gregory **
92 BOOKWALTER, Brent
119 TIMMER, Albert **
122 BONNET, William
153 BONO, Matteo
158 PIBERNIK, Luka
174 GENE, Yohann **
199 SOUPE, Geoffrey **
204 HAYMAN, Mathew
Alle renners met een waarschuwing eruit gegooid en Van Rensburg (10e) en Haller ook, die werd in Parijs weer in beeld genomen en Wuyts benoemde hem ook weer.
Bovenstaande zijn nog over, waarbij de renners met sterren zijn gezien door users.
Ditquote:Op zondag 24 juli 2016 19:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zeg Hayman.
Wegens bekender, dus herkenbaarder, dus leuker voor een commentator om een verhaaltje over te vertellen als ze hem zien. Als ze toevallig Pibernik zien, dan weten ze daar toch niets over te zeggen en negeren ze die. Dus Hayman moet wel heel erg anoniem hebben gereden.
Poll: Wie was het meest onopvallend.quote:
Omdat hij de winnaar van Parijs-Roubaix is. Niet omdat ie in beeld reed. Zo zijn Pinot en Contador ook lang nadat ze waren uitgevallen nog veelvuldig genoemd.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Pibernik
De naam Hayman is toch wel een paar keer gevallen.
Fair enough, dat was ik vergeten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:24 schreef wimderon het volgende:
Pibernik, Hayman, Bono en Bonnet zouden wat mij betreft allemaal waardige winnaars zijn.
Bookwalter heeft bij nader inzien toch wel aardig in de aandacht gestaan omdat hij een paar uur lang verantwoordelijk werd gehouden voor de val van Contador zoals hierboven opgemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |