quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:33 schreef Dven het volgende:
Nu strakblauw, 34 graden en een gevoelstemperatuur van 39 graden. Wat is dezen?!?
Het zal nog lang onrustig blijven in Transnistriëquote:
Wat ik al jaren roep, een kutklimaat om in te wonen, maar je snapt dat maar nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:33 schreef Dven het volgende:
Nu strakblauw, 34 graden en een gevoelstemperatuur van 39 graden. Wat is dezen?!?
Nou geweldig, 30 graden met een hoge luchtvochtigheid en onweer, joepiedepoepiequote:
Dit dus..quote:Op zondag 19 juni 2016 06:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nou geweldig, 30 graden met een hoge luchtvochtigheid en onweer, joepiedepoepie
quote:Op zondag 19 juni 2016 06:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nou geweldig, 30 graden met een hoge luchtvochtigheid en onweer, joepiedepoepie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al een aantal runs achter elkaar een vrij hoge cape, maar het kan nog veranderen natuurlijk
Die paar dagen per jaar dat het op een vervelende manier heet is overleef ik ook welquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat ik al jaren roep, een kutklimaat om in te wonen, maar je snapt dat maar niet
quote:Op zondag 19 juni 2016 08:26 schreef Houtenbeen het volgende:
Het lijkt dus prima weer te worden voor onweersliefhebbers. Ik hoop eigenlijk weer op een nachtelijk spectakel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al een aantal runs achter elkaar een vrij hoge cape, maar het kan nog veranderen natuurlijk![]()
Wat een verschil een dag later kan maken, niet dat het koel wordt die dagquote:
Nooit saai hier iddquote:Op zondag 19 juni 2016 15:25 schreef dick_laurent het volgende:
Lekker weer 15 uur non stop regen morgen. Prachtig klimaat hebben we toch
Wat een zielige foto bij dit artikel.quote:Op zondag 19 juni 2016 14:49 schreef zatoichi het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)regen-voorspeld.html
Beetje sneu musje iddquote:Op zondag 19 juni 2016 17:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat een zielige foto bij dit artikel.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |