Wat jammer.quote:
De originele versie is wat meer richting disco. Ik kan 'm wel op de rol zetten voor mijn uitzending.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kende het nummer niet, maar het klinkt inderdaad wat ouder én erg lekker.
Denk niet eens dat ik het origineel ken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De originele versie is wat meer richting disco. Ik kan 'm wel op de rol zetten voor mijn uitzending.
Jah Wobble ken ik nog wel, maar die track ook al niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jaki Liebezeit, Holger Czukay en Jah Wobble.
Begin jaren 80.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jah Wobble ken ik nog wel, maar die track ook al niet.
Het was de eerste single van hun comeback-album uit 2001 of 2002. Ik heb 'm op de rol gezet voor mijn eerste show. Daar past -ie op zich ook prima in.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet eens dat ik het origineel ken.Terwijl het toch Soft Cell is.
De allereerste 12" is ook erg vet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was de eerste single van hun comeback-album uit 2001 of 2002. Ik heb 'm op de rol gezet voor mijn eerste show. Daar past -ie op zich ook prima in.
Mooi hè, come back album en het dan alweer over 2001 hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was de eerste single van hun comeback-album uit 2001 of 2002. Ik heb 'm op de rol gezet voor mijn eerste show. Daar past -ie op zich ook prima in.
Geweldige tune dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Maddkatt Courtship weerHeeft onder die naam trouwens ook een Pet Shop Boys-track geremixt in 1999.
Morgen ga ik me toch een partij op zoek naar tracks.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Maddkatt Courtship weerHeeft onder die naam trouwens ook een Pet Shop Boys-track geremixt in 1999.
Klinkt ook een beetje alsof het van The Art Of Noise komt, in samenwerking met Yello.quote:
lolquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen ga ik me toch een partij op zoek naar tracks.
Die heb ik beide uiteraard ook in een map.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt ook een beetje alsof het van The Art Of Noise komt, in samenwerking met Yello.
Deze? Legowelt is NL electro bandje.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Grappig, dat toontje omlaag is iets dat Jam & Spoon in hun remixes ook veel deden.
Ik had alleen heel vaag van de naam gehoord. Wist ook niet dat ze uit Nederland komen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze? Legowelt is NL electro bandje.
Het is eik 1 producer uit Den Haag.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had alleen heel vaag van de naam gehoord. Wist ook niet dat ze uit Nederland komen.
Piet draaide er wel vaker muziek van. Dat het Nederlanders waren had ik geen idee van. Dat verwacht je ook niet met zo'n naam.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had alleen heel vaag van de naam gehoord. Wist ook niet dat ze uit Nederland komen.
Leukquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Draai nu veel muziek die live op Electrofest waren 2005 -2009 waar ik zelf Dub DJ was.
Deze Kalson is Servische Inet vriend die ik nog steeds regelmatig ontmoet.
Tof zeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Draai nu veel muziek die live op Electrofest waren 2005 -2009 waar ik zelf Dub DJ was.
Deze Kalson is Servische Inet vriend die ik nog steeds regelmatig ontmoet.
of naar mij, ik heb de giuden tip en ben er een haar vanaf nuquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stoppen met roken? Luister naar Piet.
Verhuizen en er een jaar over doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of naar mij, ik heb de giuden tip en ben er een haar vanaf nu
Vele malen beter dan ik verwacht had.quote:
Ik rook alleen met kruiden dat scheelt al een boel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of naar mij, ik heb de giuden tip en ben er een haar vanaf nu
Oh, dat klinkt weer niet onaardig. Wat is Joost een oude zak geworden om te zien hè. Kolere! Als het in de buurt was had ik graag gegaan, maar helaas.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vele malen beter dan ik verwacht had.
Het was echt een spetterend concert, met uiteraard tuinkabouter Joost Belinfante en zelfs de in een vroeg stadium uit de band geknikkerde drummer Carel Copier.
Absoluut de moeite waard was het, zelfs nog nooit live gespeelde songs kwamen voorbij...
Als er iemand morgen nog wil, ik heb 2 kaarten beschikbaar daarvoor van vrienden die onverwacht niet kunnen...
Het past wel de taal en het ritme.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even wat anders dan Neder reggae/ska...
Rond 1980, in een buurthuis in Betondorp, Amsterdam voor 30 man, was Joost er ook al bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt weer niet onaardig. Wat is Joost een oude zak geworden om te zien hè. Kolere! Als het in de buurt was had ik graag gegaan, maar helaas.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verhuizen en er een jaar over doen?
Het was dan ook zeer goed, met een lekker blazersensemble er bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het past wel de taal en het ritme.
Surinamers moet gewoon bij de Kaseko blijven.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was dan ook zeer goed, met een lekker blazersensemble er bij.
Alleen gast Kenny B. had voor mij niet gehoeven...
Ja, Nederwiet blijft altijdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond 1980, in een buurthuis in Betondorp, Amsterdam voor 30 man, was Joost er ook al bij.
Hij zat met z'n krullenbol en rond ziekenfondsbrilletje maar een beetje aan de bar en wij hadden zoiets van 'Wat mot die vreemde vogel hier?'.
Totdat hij bij de eerste klanken van Nederwiet het podium op klom en z'n tekst in de microfoon gooide.
De man was meteen een held...
Nu lijkt hij op August van Ome Willem...
Ook wel leuk om te draaien.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Surinamers moet gewoon bij de Kaseko blijven.
Verder dan Trafassi kom ik niet, wel veel Cubaans.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook wel leuk om te draaien.
Heb jij dat in huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |