In 1765 had je nog geen andere symbols.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom is dit -->een angry demon
Ik ken een zekere user die dat wel had kunnen waarderen
Corrie heeft de smiley uitgevonden, die is de eerste die dat ding in een kleitablet gehouwen heeftquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
In 1765 had je nog geen andere symbols.
Corrie weet dit soort dingen.
Tnx voor de link!quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Prince of Persia?
https://archive.org/details/msdos_Prince_of_Persia_1990
Dit is trouwens een leuke site, kan je gratis allemaal oldskool DOS games spelen in je browser.
Dit klinkt veel spannender als je niet weet waar het een reactie op isquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tnx voor de link!
Ga ik van het weekend met mijn vriendin spelen.
Ja, foutje.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit klinkt veel spannender als je niet weet waar het een reactie op is
https://archive.org/details/softwarelibrary_msdos_gamesquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tnx voor de link!
Ga ik van het weekend met mijn vriendin spelen.
Dit zei ik gisteravond ook tegen de moeder van d4v1d.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, foutje.
Ik was een beetje enthousiast.
Nice, bro!quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://archive.org/details/softwarelibrary_msdos_games
Nostalgie op je beeldscherm. Ze hebben vrijwel alle oude games.
Wat heb je daar nou aan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon 1 staan, moet ik nog aansluiten.
Eigenlijk totaal geen klote, behalve dat het een stukje geschiedenis is en wellicht ooit nog heel veel waard gaat worden.quote:
Waarschijnlijk nukes hacken die nog met floppy's werken.quote:
Aan mijn benen te voelen is het de ventilator die webschip is gaan vergezellenquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Mijn laptop tikte net heel hard en nu maakt hij rare geluiden.
Nu heb ik er een paar keer mee tegen de muur getikt en blaast hij heel erg hard. Spennende avonturen ditquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aan mijn benen te voelen is het de ventilator die webschip is gaan vergezellen
Even overheen plassen voor koeling.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu heb ik er een paar keer mee tegen de muur getikt en blaast hij heel erg hard. Spennende avonturen dit
Doet Yoki ook altijd als de hond het warm heeftquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even overheen plassen voor koeling.
Gewoon terug blazen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu heb ik er een paar keer mee tegen de muur getikt en blaast hij heel erg hard. Spennende avonturen dit
Dat mag naar frontpage@fok.nl Ze zijn niet voor mij heh, maar voor DJMO, die schrijft elke dag het weerbericht.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:50 schreef anonymoussie het volgende:
Yoki, als ik weerpics voor je heb, waar moet ik ze heen sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |