Klb is er speciaal voor jouquote:
Geen meerwaarde ten opzichte van de KLB SC behalve dat mensen minder emo.gif gebruiken en meer hartjes.quote:
Misschien wil ik wel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes makenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja terwijl er inmiddels genoeg users in dit topic hebben gepost waarbij dit topic elke keer omhoog moet komen in hun actieve topics.
Nodig al je vriendjes en vriendinnetjes uit dan.
dat geldt ook voor klb scquote:
Wellichtquote:
heb je hyves?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes maken
rtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wel gênant dat KLB sc POS sc moet redden.
Hmmquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geen meerwaarde ten opzichte van de KLB SC behalve dat mensen minder emo.gif gebruiken en meer hartjes.
En hier zit iemand die je potentieel een positieve usernote kan geven.
Als ik er maar ketchup bij kan doenquote:
ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hahaha trouwens ik heb positieve note gehad van Frank hah
Heb al positieve gehad in klbquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geen meerwaarde ten opzichte van de KLB SC behalve dat mensen minder emo.gif gebruiken en meer hartjes.
En hier zit iemand die je potentieel een positieve usernote kan geven.
Misschienquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Dus de meeste die hier posten komen uit klb?
hoe weet je dan dat ie positief is ;squote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Werd helemaal warm van binnen, maar kan niet lezen natuurlijk ;s
Waar dan? Ik zie hem er niet tussen staanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hahaha trouwens ik heb positieve note gehad van Frank hah
Dat zei die.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat ie positief is ;s
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie hem er niet tussen staan
Kom daar maar af en toequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
He bah, waar kan ik een klacht indienen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
ja die ouwe zegt wel meerquote:
Oooooh wat een bitchquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nu even wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een prankster is frankquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit gaat een note worden hoorquote:
quote:
Hahahaquote:
het is frank, wellicht is ie het gewoon vergetenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind echt gemeen want hij zei dat echt volgens mij ;s
Ja, klopt heeft ie gezegd. Ik was erbijquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind echt gemeen want hij zei dat echt volgens mij ;s
Ik zag daarna nog een heleboel notewaardige postsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan kan die mooi bij de rest op de stapel
Wat positief van je om hem het voordeel van de twijfel te geven. Zou je dit ook in KLB gedaan hebben?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is frank, wellicht is ie het gewoon vergeten
KLB / [KLB SC] Ik heb terechte positieve notequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, klopt heeft ie gezegd. Ik was erbij![]()
![]()
Nee, hzaw is keihard getrollt door hem.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is frank, wellicht is ie het gewoon vergeten
quote:Op zondag 19 juni 2016 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar je hebt wel je eerste postieve note
Ja, I knowquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Ik heb terechte positieve note
helemaal blij ik
Ja of die Racer trolt mijquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, hzaw is keihard getrollt door hem.
arme hzawquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, hzaw is keihard getrollt door hem.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag daarna nog een heleboel notewaardige posts![]()
Je bent verplicht hier met regenboogjes en zonnestraaltjes rond te strooien hoor.
Misschien heeft Frank een fysiek usernoteboekje waarin hij iets lief over jou geschreven heeft.quote:
Best welquote:
kom we zoeken hem op en stelen zijn rollatorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hij heeft het tegen mij zelf gezegd
quote:
Denk het nietquote:
ben geen dief, ben gewoon teleurgesteldquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom we zoeken hem op en stelen zijn rollator
ja maar jij bent van harte welkom ☺quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
mietjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben geen dief, ben gewoon teleurgesteld
Ik sla hem wel voor je hoor :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben geen dief, ben gewoon teleurgesteld
Frank vindt iedereen lief als ie een biertje op heeftquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dacht gewoon dat ie me wel lief vond maar is dan niet zo
slaan of stelen lost dat niet op
Altijd dus?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Frank vindt iedereen lief als ie een biertje op heeft
wow noem je hem nou alcoholistquote:
jaa maar blijkbaar zijn er zelfs bij dronken frank gradatiesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Frank vindt iedereen lief als ie een biertje op heeft
Wat impliceer jij?quote:
is niet erg positief hèquote:
Heb hem eigenlijk nog nooit iemand niet lief zien vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaa maar blijkbaar zijn er zelfs bij dronken frank gradaties
vogeltjesdansquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb hem eigenlijk nog nooit iemand niet lief zien vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |