quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag daarna nog een heleboel notewaardige posts![]()
Je bent verplicht hier met regenboogjes en zonnestraaltjes rond te strooien hoor.
Misschien heeft Frank een fysiek usernoteboekje waarin hij iets lief over jou geschreven heeft.quote:
Best welquote:
kom we zoeken hem op en stelen zijn rollatorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hij heeft het tegen mij zelf gezegd
quote:
Denk het nietquote:
ben geen dief, ben gewoon teleurgesteldquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom we zoeken hem op en stelen zijn rollator
ja maar jij bent van harte welkom ☺quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Dus de meeste die hier posten komen uit klb?
mietjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben geen dief, ben gewoon teleurgesteld
Ik sla hem wel voor je hoor :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben geen dief, ben gewoon teleurgesteld
Frank vindt iedereen lief als ie een biertje op heeftquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dacht gewoon dat ie me wel lief vond maar is dan niet zo
slaan of stelen lost dat niet op
Altijd dus?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Frank vindt iedereen lief als ie een biertje op heeft
wow noem je hem nou alcoholistquote:
jaa maar blijkbaar zijn er zelfs bij dronken frank gradatiesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Frank vindt iedereen lief als ie een biertje op heeft
Wat impliceer jij?quote:
is niet erg positief hèquote:
Heb hem eigenlijk nog nooit iemand niet lief zien vindenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaa maar blijkbaar zijn er zelfs bij dronken frank gradaties
vogeltjesdansquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb hem eigenlijk nog nooit iemand niet lief zien vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |