Naar pure kleurstof denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:23 schreef Moira. het volgende:
Ik wil altijd nog eens weten hoe die roze teletubbie-vla smaakt.
Misschien toch maar een FOK!interview met die stofzuiger regelen, dan kunnen we het haar vragen.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien toch maar een FOK!interview met die stofzuiger regelen, dan kunnen we het haar vragen.
Ik ook niet meer. Spaar jij dinoplaatjes overigens? Kreeg er net weer een aantal.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Stofzuiger
Zal alleen bij God niet meer weten hoe die heet
quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Spaar jij dinoplaatjes overigens? Kreeg er net weer een aantal.
Mijn neefje wel....quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Spaar jij dinoplaatjes overigens? Kreeg er net weer een aantal.
Is hij ook zo'n die-hard die uren voor de winkel gaat staan en al het winkelend publiek vraagt om hun dinoplaatjes?quote:
daar vind zijn moeder hem nog te jong voor met zn 3 jaar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is hij ook zo'n die-hard die uren voor de winkel gaat staan en al het winkelend publiek vraagt om hun dinoplaatjes?
quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar vind zijn moeder hem nog te jong voor met zn 3 jaar.
noo-nooquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Stofzuiger
Zal alleen bij God niet meer weten hoe die heet
goed plan!quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kunnen we sylvana uitnodigen
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kunnen we sylvana uitnodigen
deze 😊😊😊😊quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Deze dan maar? [ afbeelding ]
Danny is ons zonnetje.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:41 schreef RacerDKB het volgende:
Danny zou overigens een prima teletubbie kunnen spelen denk ik.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Danny is ons zonnetje.
[ afbeelding ]
HIVquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een positieve klacht?
In het kader van de positiviteit staat hij er allang inquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]![]()
Dat wordt de OP van het volgende sc-topic
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]![]()
Dat wordt de OP van het volgende sc-topic
Buikpijn van het lachen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een positieve klacht?
quote:
quote:
quote:
Hyves?quote:
quote:
Het wordt vast zonnig. Laten we van het positieve uitgaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:27 schreef RacerDKB het volgende:
Vrijdag als het doorgaat bij een bierbrouwerij barbecuenZon zal een grote factor spelen.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:34 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie het meteen, hier hoor ik thuis.
Be careful what you wish for..quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
de hemel! Waar zijn mijn 40 man-virgins?
20 dagen plezier en vertier?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Be careful what you wish for..
Je zou van gekkigheid niet weten wat je er mee aan moet als ze allemaal voor je stonden.
euh, ho es evenquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En een stoma, omdat je sluitspier het begeeft.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:51 schreef isax het volgende:
[..]
als je heel lang blijft kijken zwaait deze ook:
[ afbeelding ]
Zie je nou. Nu krabbel je alweer terug. Je had je wens ook duidelijker moeten afbakenen.quote:
Wel cute.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:51 schreef isax het volgende:
[..]
als je heel lang blijft kijken zwaait deze ook:
[ afbeelding ]
neeeheee!quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:52 schreef isax het volgende:
[..]
buttplug er in en gaan met die banaan.
fuck stoma's
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zie je nou. Nu krabbel je alweer terug. Je had je wens ook duidelijker moeten afbakenen.
#rookiemistake
Of... Later wordt het je beste vriendin, beter geef je haar nu haar zin.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:55 schreef pinman het volgende:
Mijn positiviteit word verpest door m'n zusje.
Regel gelijk even een topic met positieve spreuken of quotes!?quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:00 schreef isax het volgende:
oeh ga vragen of dat topic een schop hier na toe kan krijgen.
Positief, je naamgenoot is vanmiddag losgelaten en zit als een stuk kauwgom aan Keesje geplakt.quote:
ga ik doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Regel gelijk even een topic met positieve spreuken of quotes!?
Aw, en ze leefden nog lang...quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Positief, je naamgenoot is vanmiddag losgelaten en zit als een stuk kauwgom aan Keesje geplakt.
Keesje vindt het nog wel raar. Wie is die idioot die achter me aan zwemt. Ze had net besloten dat ze een eend was en zich bij een groep woerden aangesloten.quote:
PoP / Spreukenboek!quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Regel gelijk even een topic met positieve spreuken of quotes!?
Lichte identiteitscrisis. Komt vast goed in de komende dagen. Heb er alle vertrouwen in.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Keesje vindt het nog wel raar. Wie is die idioot die achter me aan zwemt. Ze had net besloten dat ze een eend was en zich bij een groep woerden aangesloten.
pics van je zusjequote:Op woensdag 15 juni 2016 22:55 schreef pinman het volgende:
Mijn positiviteit word verpest door m'n zusje.
Ben je nog niet buiten geweest soms? Hier is het sjitterend.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:26 schreef Janetje het volgende:
Ik ben beduidend minder positief vanochtend.
Vanmiddag gaat weer regenenquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:55 schreef sneakydesert het volgende:
Wakker worden, de zonwering omhoog tyfen en zonnestralen op je mik krijgen waar je u tegen zegt![]()
Ben een realistquote:
Gefeliciteerd! Voor studie psychologie?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:20 schreef Lothiriel het volgende:
Ik deel even mee dat ik m'n examen psychologie zonet flitsend heb afgelegdIk wist zo goed als alles
Kan je zelf de antwoorden controleren of is het nu weken wachten op het resultaat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:20 schreef Lothiriel het volgende:
Ik deel even mee dat ik m'n examen psychologie zonet flitsend heb afgelegdIk wist zo goed als alles
Dat maakt mij nu niet meer uit, ben zo blij dat ik mijn assessment heb gehaald en dat mijn aanbevelingen ook daadwerkelijk naar een bedrijf worden gestuurd dat mijn dag niet meer stuk kanquote:
Netjesquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:20 schreef Lothiriel het volgende:
Hoi TARDIS.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
Oh joepie! De PoP SC! Wat leuk! Hoi allemaalIk ben TARDIS..
Is dit niet onze oprichter?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:07 schreef RacerDKB het volgende:
Zoals Snakey zei, WOW (Weest Optimistisch Weken) was er al maar dat faalde redelijk dacht ik.
Helemaal niet, ik vind het juist hartstikke leuk te zien dat het vijf jaar later blijkbaar toch gelukt is. Het heeft even tijd nodig maar uiteindelijk krijgen alle goede ideeën wel z'n plek. Fijn hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Probeer je iets te impliceren? Hoi Tardis.
Er bleek wel vraag naar te zijn vanuit FB en Yvonne zag het ook zittenquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik vind het juist hartstikke leuk te zien dat het vijf jaar later blijkbaar toch gelukt is. Het heeft even tijd nodig maar uiteindelijk krijgen alle goede ideeën wel z'n plek. Fijn hoor.
Lekker bezigquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:00 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat maakt mij nu niet meer uit, ben zo blij dat ik mijn assessment heb gehaald en dat mijn aanbevelingen ook daadwerkelijk naar een bedrijf worden gestuurd dat mijn dag niet meer stuk kan![]()
Zag wel dat bet weg was.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er bleek wel vraag naar te zijn vanuit FB en Yvonne zag het ook zitten
krap 18 uur online nu, dus het komt nog een beetje op gang.
Het vrijmidagmiddag lesbische tienertopic is behouden gebleven gelukkig. En het speciaalbiertopic staat ook weer op zijn oorspronkelijke plekje.quote:
2 weekjes wachtenquote:Op donderdag 16 juni 2016 12:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan je zelf de antwoorden controleren of is het nu weken wachten op het resultaat?
Flitsend afgelegd klinkt erg positief in ieder geval.
Nee, ik studeer Handelswetenschappen, psychologie bij mij is meer "inleiding tot", dus een soort van bijvakquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Voor studie psychologie?
ik ook .. bijslapenquote:
Kan je er Sims op spelen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:31 schreef KaBuf het volgende:
Morgen nieuwe laptop. Dus nog sneller kunnen werken![]()
Als dat niet positief is (voor m'n baas).
Vast welquote:
Ja, toen ik dat schreef, zat ik in de trein.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ben je nog niet buiten geweest soms? Hier is het sjitterend.
Je kon zitten in de trein rond dat tijdstip? Wat hemels.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, toen ik dat schreef, zat ik in de trein.
Och, als je met je benen in je nek in zo'n vierzittertje creperen, hemels noemt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kon zitten in de trein rond dat tijdstip? Wat hemels.
Naar welk adres kan ik je oorkonde sturen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik post hier alleen zodat ik kan zeggen dat ik in het eerste deel heb gepost.
Ik heb de post al, kan geen oorkonde tegenopquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Naar welk adres kan ik je oorkonde sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |