Wat heb ik net gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:19 schreef Zaebos het volgende:
[ ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouw + asociaal = Bridget Everett
![]()
![]()
![]()
![]()
De opvolgster van Amy Schumer. Amy verliest aan populariteit, maar ik vrees dat dit gedrocht ervoor in de plaats gaat komen.quote:
Op dinsdag 14 juni 2016 20:36 schreef Tofuburger het volgende:
Het gaat dus allemaal om uiterlijk en onbewust om een kans op seks?quote:Op woensdag 15 juni 2016 03:35 schreef Janpietklaas het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 juni 2016 20:36 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Als je er goed uitzag is er wel de kans dat hij daarom stoptie. Kan die vriendelijk lachen en je ook nog eens beter bekijken.![]()
Mij valt wel op dat vrouwen die zeggen liever met mannen om te gaan vaak aantrekkelijke vrouwen zijn. Volgens mij komt die voorkeur doordat de mannen extra lief tegen hen zijn en ze vaak hun zin geven.
Andersom werkt dat ook voor mannen die aantrekkelijk zijn voor vrouwen.
Zijn we toch weer een beetje hetzelfde.
Ik weet niet of het de reden zal zijn, maar als ik wat doe voor een vrouw omdat ze er mooi uit ziet,, bijvoorbeeld laten oversteken, denk ik niet: die ga ik op deze manier in bed krijgen :p. Eerder: deze mooie dame wil ik wel eens langs zien lopen oid.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:36 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Zou dat echt de reden zijn?
Die man kom ik waarschijnlijk toch niet meer tegen, dus hoe groot is nou de kans dat hij me zijn bed in kan krijgen?
Ik heb bijna nooit meegemaakt dat mannen bitchy deden, dus waarschijnlijk had jij me ook voor laten gaan
Jij zat toch in een gesticht?quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:57 schreef -Phineas- het volgende:
Mannen kunnen net zo scheinheilig en bitchy doen anders.. en ik kan het weten want ik zit in een klas met alleen maar mannen. Het zijn stuk voor stuk allemaal wijven. En zogenaamd recht voor zijn raap maar ondertussen
Allemaal bezig met alleen hun eigen straatje schoonvegen en ontzettend egoïstisch maar ook jaloers.... die in mijn klas tenminste.
En ook van het vrouwelijk geslacht zitten er genoeg tussen.
Ligt aan de persoon zelf niet aan het geslacht
Komt vooral omdat Nederlandse mannen geen echte mannen meer zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:57 schreef -Phineas- het volgende:
Mannen kunnen net zo scheinheilig en bitchy doen anders.. en ik kan het weten want ik zit in een klas met alleen maar mannen. Het zijn stuk voor stuk allemaal wijven. En zogenaamd recht voor zijn raap maar ondertussen
Allemaal bezig met alleen hun eigen straatje schoonvegen en ontzettend egoïstisch maar ook jaloers.... die in mijn klas tenminste.
En ook van het vrouwelijk geslacht zitten er genoeg tussen.
Ligt aan de persoon zelf niet aan het geslacht
Dikke dikke onzin.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:29 schreef Anton91 het volgende:
Dat komt omdat die mannen met hun piemeltje denken. Ook FOK!ers met 30cm ++ lullen doen dat. Die laten vrouwen sneller voor of proberen aardig te zijn.
EDIT: Pics? Om te beoordelen of ik je voor zou hebben laten gaan...
Jij hebt geen ervaringen matthiasquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik heb hele andere ervaringen maar goed.
Vrouwen zeiken juist. Als een vrouw ruzie heeft met een andere vrouw is de reden daarvoor 90% van de keren lachwekkend. Ik moest serieus mijn lach inhouden als ik vrouwen hoor klagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee maar ik vind vrouwen een stuk leuker om mee om te gaan dan mannen. mannen zeiken altijd zo....en hebben rare humor.
Sws vrouwen serieus nemenquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:27 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Vrouwen zeiken juist. Als een vrouw ruzie heeft met een andere vrouw is de reden daarvoor 90% van de keren lachwekkend. Ik moest serieus mijn lach inhouden als ik vrouwen hoor klagen.
dat doen mannen ook. en mannen zijn vaak behoorlijk achterbaks....ik kan het weten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:27 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Vrouwen zeiken juist. Als een vrouw ruzie heeft met een andere vrouw is de reden daarvoor 90% van de keren lachwekkend. Ik moest serieus mijn lach inhouden als ik vrouwen hoor klagen.
En ik niet zeker. Vrouwen zijn juist achterbaks. Hoe vaak zeggen vrouwen tegen elkaar wat ze echt van elkaar vinden. Dat vertellen ze alleen middels roddels. En dan dat schijnheilig lachen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat doe mannen ook. en mannen zijn vaak behoorlijk achterbaks....ik kan het weten.
boeiend....NobodyKerz.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:33 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
En ik niet zeker. Vrouwen zijn juist achterbaks. Hoe vaak zeggen vrouwen tegen elkaar wat ze echt van elkaar vinden. Dat vertellen ze alleen middels roddels. En dan dat schijnheilig lachen.
Het valt me op dat mannen die bitches zijn vaak vrouwelijke trekjes hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:36 schreef Jenji het volgende:
Mannen kunnen net zulke grote bitches zijn.
Elke man heeft vrouwelijke trekjes en elke vrouw heeft mannelijke trekjes. De een wat meer als de ander.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:36 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Het valt me op dat mannen die bitches zijn vaak vrouwelijke trekjes hebben.
Ik zou ze doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:35 schreef berko13 het volgende:
[..]
Komt vooral omdat Nederlandse mannen geen echte mannen meer zijn.
[ afbeelding ]
Dit zijn mannen...
Nederlandse mannen zijn halve wijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |