Ja, nog wel, maar eenmaal uit die kast..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
weetje wat het is......ik sta tenminste nog geregistreerd als man hier. jij niet haaaaaa!
ik twijfel dan ook niet over mijn geaardheidquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
weetje wat het is......ik sta tenminste nog geregistreerd als man hier. jij niet haaaaaa!
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:16 schreef Drug het volgende:
[..]
geil als je zo hard to get doet. dm nog eens dikpik![]()
maar waarom sta je niet geregistreerd als man of vrouw dan? daar ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:16 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ik twijfel dan ook niet over mijn geaardheid
Ik weet echt niet wie dit is hoor mensen, niet geloven wat hij zegt hoor!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:16 schreef Drug het volgende:
[..]
geil als je zo hard to get doet. dm nog eens dikpik![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:18 schreef Drug het volgende:
[..]
dat we je bil willen voelen, de hand glijdt als het ware over de kont, dat betekent het
principesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:18 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar waarom sta je niet geregistreerd als man of vrouw dan? daar ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar.
je reageert nu als een vrouwquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:22 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
En dit is humor volgens jou? Duidelijk!
Oh kijk, dit herkent ie wel, weer een doorbraak folks!quote:
Doen ze anders noooooitquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws grappig al dat gebitch tussen die mannen hier.
Vandaar dus dat ik het onbewust alleen bij mooie vrouwen doe. Het oerinstinct bestaat dus nogquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:18 schreef Drug het volgende:
[..]
dat we je bil willen voelen, de hand glijdt als het ware over de kont, dat betekent het
Die zijn sws alleen voor de sexquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:30 schreef Sander166 het volgende:
Ik werk sowieso niet graag met vrouwen samen. Zeker niet als het negerinnen/Marokkanen zijn. Die zijn 1000x erger dan een Nederlandse meid.
Haha nee juist niet, ben best girly girl met mijn lievelingskleur rozequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |