skatjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:54 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Wat ik zeg is ook waar, dus klaar!
Och, nu lul je echt een eind in de rondte.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:49 schreef matthias24 het volgende:
ik denk het niet, sterker nog ik ben zelfs vergeten wie jij ook alweer bent.
Blabla.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:54 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Onderling misschien niet, maar naar vrouwen toe wel toch?
ik zit hier al een half jaar en het bevalt mij prima hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:55 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Och, nu lul je echt een eind in de ronde.
Jij bent te gevoelig en te onzeker voor de harde forum life.
Beter ga je blowen
Das jammer!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik zit hier al een half jaar en het bevalt mij prima hier.
neeequote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:53 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ik denk dat we hier een klein hommotje gespot hebben
En wie ben jij nu weer?quote:
Uit onderzoek is gebleken dat 30% van de lesbiennes scheiden, 18% van de heterostellen en 15% van de homostellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:54 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Wie weet. Of misschien ligt de waarheid hier een beetje in het midden.
Maar ik hoor het vaker dat vrouwen liever met mannen omgaan, omdat gezeik onderling.
Beetje zonde wel.
komt omdat jezelf achterlijk bentquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee maar ik vind vrouwen een stuk leuker om mee om te gaan dan mannen. mannen zeiken altijd zo....en hebben rare humor.
Wat betekent het dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:56 schreef Drug het volgende:
[..]
denken dat dat gebaat 'ga maar' betekent
Nee, je zegt dat mannen zeiken en rare humor hebben. Dat moeten homo's zijn. Dat jij dat ook bent hoor je mij niet zeggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:54 schreef matthias24 het volgende:
[..]
het enige wat ik zeg is dat ik liever met vrouwen omga en nu ben ik opeens homo???!....oke het zal wel dan.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:59 schreef Swlabr het volgende:
Mannen zijn lamlullen en vrouwen zijn kutwijven.
Opgelost, slotje.
oowh oke, nee je begrijpt me verkeerd want ik had het over hetero mannen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat mannen zeiken en rare humor hebben. Dat moeten homo's zijn. Dat jij dat ook bent hoor je mij niet zeggen.
'hetero' dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
oowh oke, nee je begrijpt me verkeerd want ik had het over hetero mannen.
Oké, dit is gewoon openlijk toegeven van het feit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:54 schreef matthias24 het volgende:
[..]
het enige wat ik zeg is dat ik liever met vrouwen omga en nu ben ik opeens homo???!....oke het zal wel dan.
Dan is jouw humor stuk en weet je niet wat zeiken is. Of het zijn kasthomo's.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
"de ontkenningsfase"quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:08 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Oké, dit is gewoon openlijk toegeven van het feit.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |