boeiend.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ontkenning is de eerste fase van acceptatie...
Heb jij je eigen OP al gelezen? Over 'veel kritiek en misgunnerij' gesproken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:39 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ik zit ook op het Viva, maar wat ik dus zei.. veel kritiek en misgunnerij om alles
Haha, jij bent ook gevoelig voor de reacties die je krijgt van mensen hier op jouw persoontjequote:
Vrouwen voelen dingen beter aan dan mannen en zien bepaalde blikken ook beter.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:40 schreef Villas__Rubin het volgende:
En toch hè, vraag ik mij af....... Zien vrouwen niet gewoon vieze blikken van andere vrouwen, terwijl die helemaal niet zo bedoeld zijn? M.a.w. is die 'vieze blik' eigenlijk niet gewoon een projectie vanuit de eigen onzekerheid?
Ik heb dit proces namelijk wel eens van dichtbij geobserveerd toen ik mij in een groep bevond van overwegend vrouwen. Toen meende ook sommige dames van 'die en die', 'echt zo'n vieze blik *je weet wel* te krijgen'.
'Jaaaa, en ik ken die vieze schijnheilige blik precies!', 'ik heb het echt door als mensen spelletjes spelen'. Terwijl wat zij dan beschreven ik zelf ook had zitten observeren, maar dat helemaal niet terug zag. De vrouw waar ze het dan over hadden had heel normaal gedaan, en er was helemaal geen sprake van een of andere rare blik. Maar daar waren ze dan heilig van overtuigd.
Mijn conclusie was dat vrouwen misschien eens massaal een lesje psychologie mochten hebben over projectie. Want dat was er naar mijn observatie eigenlijk écht aan de hand.
Zou toch een hoop onderling vrouwenleed kunnen schelen wellicht als ze eens van die mogelijkheid te horen krijgen?
ik denk het niet, sterker nog ik ben zelfs vergeten wie jij ook alweer bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Haha, jij bent ook gevoelig voor de reacties die je krijgt van mensen hier op jouw persoontje![]()
Ik ben dat een dag later alweer vergeten, maar jij bent nu ook nog steeds rancuneus naar mij toe, om iets van maanden geleden
Ja maar jij bent 14.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:32 schreef matthias24 het volgende:
ik vind vrouwen juist veel prettiger in de omgang dan mannen hoor.
ach...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het maakt inderdaad ook niet uit, maar het is fijner voor jezelf als je het gewoon accepteert
Waar doe jij je mannelijke contacten op? In de gaybar?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee maar ik vind vrouwen een stuk leuker om mee om te gaan dan mannen. mannen zeiken altijd zo....en hebben rare humor.
Betekent nog niet dat je er aanstoot aan hoeft te nemen. Reageer gewoon als een man dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:49 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Vrouwen voelen dingen beter aan dan mannen en zien bepaalde blikken ook beter.
Ik denk dat het jou niet opviel, maar zo'n vieze blik valt een vrouw gauw op.
Mannen denken een beetje simpel en tillen niet te zwaar aan de meeste dingen. Lekker rustig als je met mannen werkt.
Dit⤴denken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:38 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Mannen zijn over het algemeen niet zo sneaky, roddelen niet achter je rug om, doen gewoon aardig en lief en gunnen bepaalde dingen.
Maar wat ik zeg is gewoon waar.. dat is niet echt kritiek, maar meer de feiten benoemenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:46 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Heb jij je eigen OP al gelezen? Over 'veel kritiek en misgunnerij' gesproken.
Blabla, vrouwenpraat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik denk het niet, sterker nog ik ben zelfs vergeten wie jij ook alweer bent.
ik denk dat we hier een klein hommotje gespot hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee maar ik vind vrouwen een stuk leuker om mee om te gaan dan mannen. mannen zeiken altijd zo....en hebben rare humor.
Dat doe ik ook. Ik ben niet zo'n misgunner gelukkig en vriendelijk tegen zowel mannen als vrouwen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat je er aanstoot aan hoeft te nemen. Reageer gewoon als een man dan.
het enige wat ik zeg is dat ik liever met vrouwen omga en nu ben ik opeens homo???!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waar doe jij je mannelijke contacten op? In de gaybar?
Wat ik zeg is ook waar, dus klaar!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:51 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Maar wat ik zeg is gewoon waar.. dat is niet echt kritiek, maar meer de feiten benoemen
Wie weet. Of misschien ligt de waarheid hier een beetje in het midden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:49 schreef Tofuburger het volgende:
Vrouwen voelen dingen beter aan dan mannen en zien bepaalde blikken ook beter.
Ik denk dat het jou niet opviel, maar zo'n vieze blik valt een vrouw gauw op.
Mannen denken een beetje simpel en tillen niet te zwaar aan de meeste dingen. Lekker rustig als je met mannen werkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |