abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:33:14 #151
171422 LadyBlack
paint it black
pi_163442806
Ik droeg in mijn kraamweek idd de hemdjes van H&M; had ik bij kolven mijn borst goed vrij en knelde er niks. Nadeel, 's nachts in bed bleven de zoogkompressen niet goed zitten omdat er steeds een borst bijna uitviel als ik op mijn zij lag :D

Daarna overgestapt op de voedingsbh's van Hunkemoller. Die zitten aardig goed/stevig. En er zit nog een bandje over je borst wat 1. het voeden discreter maakt en 2. zorgt dat die borst er 's nachts niet uitvalt :D

Voorgevormd lijkt mij idd een nadeel als je t openmaakt. Want waar zit die flap dan? Met een pasgeboren baby kan dat alleen maar lastig zijn. En met een oudere baby te verleidelijk voor grijpgrage handjes :D
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:33:47 #152
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_163442823
Ja +1 op van die hemdjes met cup b/c :Y. Ik vond het ook fijn om iets om m'n buik te hebben, qua warmte (en ja, ik heb 2 zomerkindjes :+) en ook qua flubbergevoel.
pi_163442876
Beha in de eerste week? :o
Hemdjes, met lekpads vast geplakt aan de binnenkant vond ik prima!!
(Wel even opletten als iemand foto's van je maakt :') )

Daarna verschillende gepast en gedaan en de gewone, redelijk goedkope tshirtbeha versie van noppies heb ik er aardig mee vermaakt.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:46:54 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_163443196
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik droeg in mijn kraamweek idd de hemdjes van H&M; had ik bij kolven mijn borst goed vrij en knelde er niks. Nadeel, 's nachts in bed bleven de zoogkompressen niet goed zitten omdat er steeds een borst bijna uitviel als ik op mijn zij lag :D

Daarna overgestapt op de voedingsbh's van Hunkemoller. Die zitten aardig goed/stevig. En er zit nog een bandje over je borst wat 1. het voeden discreter maakt en 2. zorgt dat die borst er 's nachts niet uitvalt :D

Voorgevormd lijkt mij idd een nadeel als je t openmaakt. Want waar zit die flap dan? Met een pasgeboren baby kan dat alleen maar lastig zijn. En met een oudere baby te verleidelijk voor grijpgrage handjes :D
die vouw je dubbel en steek je naar binnen (langs je borst af). Ik zweer (zwoor?) er bij :Y
disclaimer
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:55:29 #155
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163443478
Het was oktober/november maar ik sliep naakt (nou ja met oma onderbroek en kraamverbanden :') ) bedenk ik me nu. Handdoeken in bed tegen melklekken en gaan :+ hallo kraamzweet!
Kwak
pi_163443555
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die vouw je dubbel en steek je naar binnen (langs je borst af). Ik zweer (zwoor?) er bij :Y
:o Ik ga dit proberen!
pi_163443830
Bedankt voor alle berichten en adviezen op m'n vraag. Morgen komt er een hele winkel aan bh's binnen dus dan ga ik eens testen, en pik ik er een uit of stuur ik alles terug.
pi_163444417
quote:

[..]

Zwoer ;)
pi_163445156
quote:

[..]

Mijn tetten zijn niet groot genoeg om voorbij die dubbelgevouwen bult te komen :')
  vrijdag 1 juli 2016 @ 21:39:26 #160
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_163445212
Ik heb voedingsbeha's van Cariwell, vind ik erg fijn zitten. Geen cupmaat; gewoon S, M, L. Ik mis trouwens enorm voedingstops; geen enkele gekocht dus ik sta me zo'n 8/10 x per dag half uit te kleden en weer aan :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  vrijdag 1 juli 2016 @ 21:46:51 #161
344469 Amsel
zonder t
pi_163445435
Ik heb de vorige keer in deze gelééfd. Overdag en 's nachts:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Noppies. Met inderdaad zo'n extra bandje waardoor je nog wel redelijk bedekt bent als je die voorflap loshaalt. Vond ik zelf wel prettig.

Toen ik weer ging werken een voorgevormde van Mammae die ik ook heel handig vond met kolven. Maar zodra ik thuis was ging die zo snel mogelijk uit en ging dat Noppies-ding weer aan.

Nu heb ik van Bonprix hetzelfde model als die Noppies-beha, maar dan met wat kant hier en daar. Stukken goedkoper en ziet er net wat leuker uit. En toen wilde ik nog wat extra bestellen en nu hebben ze ze niet meer }:|

-edit-
Zo'n bandje bedoel ik, dat je dus nog best bedekt bent:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 23% gewijzigd door Amsel op 01-07-2016 21:57:49 ]
pi_163445454
Nouk hemdje onder een shirtje doen.
Shirtje omhoog en hemdje naar beneden en je zit niet met blote buik of enorm blote borst aan de bovenkant.

Vond ik dé tip uiteindelijk die ik van hier heb en helemaal met openbaar voeden heel prettig O+
pi_163445567
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 21:47 schreef BlueEyes het volgende:
Nouk hemdje onder een shirtje doen.
Shirtje omhoog en hemdje naar beneden en je zit niet met blote buik of enorm blote borst aan de bovenkant.

Vond ik dé tip uiteindelijk die ik van hier heb en helemaal met openbaar voeden heel prettig O+
+1 :Y
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163445620
Met laagjes voeden hier ook inderdaad, geweldige tip O+ zorgde ervoor dat ik overal zonder problemen de borst gaf in het openbaar, tot vorige maand.

Nu standaard fles mee ivm weigeren en strijd aan de borst maar ik geef nog steeds sochtends, savonds en snachts zelf borstvoeding O+
pi_163446479
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 21:46 schreef Amsel het volgende:
Ik heb de vorige keer in deze gelééfd. Overdag en 's nachts:

SPOILER
Van Noppies. Met inderdaad zo'n extra bandje waardoor je nog wel redelijk bedekt bent als je die voorflap loshaalt. Vond ik zelf wel prettig.

Toen ik weer ging werken een voorgevormde van Mammae die ik ook heel handig vond met kolven. Maar zodra ik thuis was ging die zo snel mogelijk uit en ging dat Noppies-ding weer aan.

Nu heb ik van Bonprix hetzelfde model als die Noppies-beha, maar dan met wat kant hier en daar. Stukken goedkoper en ziet er net wat leuker uit. En toen wilde ik nog wat extra bestellen en nu hebben ze ze niet meer }:|

-edit-
Zo'n bandje bedoel ik, dat je dus nog best bedekt bent:
SPOILER
Bonprix wisselt met enige regelmaat van collectie en ik heb zelfs al gehad dat ik dácht dezelfde bh te bestellen, maar daar zat ineens een bandje extra onder de cup. Ik vind het ook fijne bh's. Zeker niet duur en met beugels.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 01:04:17 #166
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163450999
Over voorbereiden: in de kraamweek vond ik het super fijn om een strak hemdje te dragen. Heb mijn man op pad gestuurd om zo'n figuurcorrigerend hemdje van Hema te kopen. Voelde fijn met stuwing en vond het ook wel fijn om wat stevigheid om mijn zachte buik te hebben.
Een betere voedingsbh kopen deed ik de tweede keer dat ik na de bevalling naar buiten ging. Want wat ik van te voren had gekocht paste voor geen meter meer.

Voedingstops en voedingskleding vind ik zo nutteloos, inderdaad shirt omhoog en hemd onder borst trekken.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 2 juli 2016 @ 06:45:33 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_163452692
En ik vond dubbele laagjes dan weer veeeeeeeel te warm :D
pi_163452709
Oja, ik had natuurlijk wel een winterbaby ~:) Heb (overdag) gevoed tot half april.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 2 juli 2016 @ 07:45:33 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_163452807
Ja, mijnes kwam in april, dus ik zat in de warme maanden met een kleine baby. Voor mij buitenshuis t liefst een voedingsbh en een voedingsshirt van H&M, Hema of Bonprix; zo'n overslag met inzet zodat t ook nog discreet is.
pi_163452863
Oh, die van Bonprix zien er lekker uit! Ik snap de maten daar alleen nooit zo, want het valt toch vaak groter/kleiner/breder/smaller in 1 pasvorm :+

Ik ga vrijdag een dagje shoppen zonder kind, maar moet denk ik wel kolven. Heeft een grote Prenatal een voedingskamer oid? Of een andere winkel waar ik even kan zitten? We gaan naar Rotterdam.
pi_163453685
Ik had een junibaby, met er direct een hittegolf overheen, maar ben toch van de methode shirt + hemdje. Ik heb welgeteld 1 voedingsshirt, maar daar loop ik eigenlijk alleen maar mee te klooien, en het resultaat is minder discreet. :')
pi_163461829
Jaa met zo'n shirtje was hier ook de manier om wat normaal te kunnen voeden als er bezoek was en dergelijke.
Ik heb bijna twee jaar de hema voedings bh's aan gehad. nog steeds soms wel eens hahahaha :@ Geven nog weinig steun maar het werkte prima. Ook wel eens in de kraamtijd 's nachts aan gehad maar daar kreeg ik meteen harde plekken van. Dus later met een shirt geslapen op handdoeken en dan bij de meeste voedingen weer een schoon shirt aan gedaan (shirts van mijn man hahaha, strak vond ik niet lekker).
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:27:26 #173
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163462223
Hmmm ik trek gewoon overal mijn shirt omhoog :+ je ziet hooguit een stukje buik maar daar ligt vooral baby. Als ik in het openbaar voedt in bv een café dan zoek ik sowieso een hoekje op voor de rust. Verder nooit commentaar gehad, hooguit vertederde blikken en zelf maak ik me niet drukof mensen wat huid zien
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163462586
Ik wil eigenlijk gaan proberen om van twee voedingen per dag naar één (alleen's ochtends) te gaan. Hij is nu net 1 jaar geworden en ik wil graag iets minder rekening hoeven houden met mijn borsten (aan het einde van de dag wordt het oncomfortabel, zitten ze weer helemaal vol terwijl ik juist minder wil gaan voeden). Alleen is het best lastig om zo te halveren. Ik ben bang voor weer een ontsteking wegens niet goed geleegde borsten. Ik heb afgelopen donderdag de avondvoeding overgeslagen maar toen had ik vrijdagochtend behoorlijke stuwing, kleine man kreeg mijn borsten ook niet helemaal leeggedronken dus toen moest ik sowieso 's avonds weer voeden. Heeft iemand afbouwtips? Hij slaapt goed, eet goed en de ochtendvoeding wil ik voorlopig behouden (tenzij mijn cyclus binnenkort nog niet terugkomt :{ ).
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:59:28 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_163462982
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:27 schreef Chanty het volgende:
Hmmm ik trek gewoon overal mijn shirt omhoog :+ je ziet hooguit een stukje buik maar daar ligt vooral baby. Als ik in het openbaar voedt in bv een café dan zoek ik sowieso een hoekje op voor de rust. Verder nooit commentaar gehad, hooguit vertederde blikken en zelf maak ik me niet drukof mensen wat huid zien
Strakke huid is een ander geval dan blubberige vetrol met verbleekte striae... :X :') oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')