die vouw je dubbel en steek je naar binnen (langs je borst af). Ik zweer (zwoor?) er bijquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik droeg in mijn kraamweek idd de hemdjes van H&M; had ik bij kolven mijn borst goed vrij en knelde er niks. Nadeel, 's nachts in bed bleven de zoogkompressen niet goed zitten omdat er steeds een borst bijna uitviel als ik op mijn zij lag
Daarna overgestapt op de voedingsbh's van Hunkemoller. Die zitten aardig goed/stevig. En er zit nog een bandje over je borst wat 1. het voeden discreter maakt en 2. zorgt dat die borst er 's nachts niet uitvalt
Voorgevormd lijkt mij idd een nadeel als je t openmaakt. Want waar zit die flap dan? Met een pasgeboren baby kan dat alleen maar lastig zijn. En met een oudere baby te verleidelijk voor grijpgrage handjes
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vouw je dubbel en steek je naar binnen (langs je borst af). Ik zweer (zwoor?) er bij
Zwoerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vouw je dubbel en steek je naar binnen (langs je borst af). Ik zweer (zwoor?) er bij
Mijn tetten zijn niet groot genoeg om voorbij die dubbelgevouwen bult te komenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Noppies. Met inderdaad zo'n extra bandje waardoor je nog wel redelijk bedekt bent als je die voorflap loshaalt. Vond ik zelf wel prettig.
Toen ik weer ging werken een voorgevormde van Mammae die ik ook heel handig vond met kolven. Maar zodra ik thuis was ging die zo snel mogelijk uit en ging dat Noppies-ding weer aan.
Nu heb ik van Bonprix hetzelfde model als die Noppies-beha, maar dan met wat kant hier en daar. Stukken goedkoper en ziet er net wat leuker uit. En toen wilde ik nog wat extra bestellen en nu hebben ze ze niet meer
-edit-
Zo'n bandje bedoel ik, dat je dus nog best bedekt bent:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Amsel op 01-07-2016 21:57:49 ]
+1quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:47 schreef BlueEyes het volgende:
Nouk hemdje onder een shirtje doen.
Shirtje omhoog en hemdje naar beneden en je zit niet met blote buik of enorm blote borst aan de bovenkant.
Vond ik dé tip uiteindelijk die ik van hier heb en helemaal met openbaar voeden heel prettig
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:46 schreef Amsel het volgende:
Ik heb de vorige keer in deze gelééfd. Overdag en 's nachts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Noppies. Met inderdaad zo'n extra bandje waardoor je nog wel redelijk bedekt bent als je die voorflap loshaalt. Vond ik zelf wel prettig.
Toen ik weer ging werken een voorgevormde van Mammae die ik ook heel handig vond met kolven. Maar zodra ik thuis was ging die zo snel mogelijk uit en ging dat Noppies-ding weer aan.
Nu heb ik van Bonprix hetzelfde model als die Noppies-beha, maar dan met wat kant hier en daar. Stukken goedkoper en ziet er net wat leuker uit. En toen wilde ik nog wat extra bestellen en nu hebben ze ze niet meer
-edit-
Zo'n bandje bedoel ik, dat je dus nog best bedekt bent:Bonprix wisselt met enige regelmaat van collectie en ik heb zelfs al gehad dat ik dácht dezelfde bh te bestellen, maar daar zat ineens een bandje extra onder de cup. Ik vind het ook fijne bh's. Zeker niet duur en met beugels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strakke huid is een ander geval dan blubberige vetrol met verbleekte striae...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:27 schreef Chanty het volgende:
Hmmm ik trek gewoon overal mijn shirt omhoogje ziet hooguit een stukje buik maar daar ligt vooral baby. Als ik in het openbaar voedt in bv een café dan zoek ik sowieso een hoekje op voor de rust. Verder nooit commentaar gehad, hooguit vertederde blikken en zelf maak ik me niet drukof mensen wat huid zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |