Tering.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tijdje? Herstel duurt 4 tot 6 maanden. Die gaat naar huis.
Voor een jaartje hoop ik. Dan begint ook mijn (pre)master dus weet niet of het echt reizen of niet is.quote:
#JUSTDOIT. Al geef ik eerlijk toe dat een vriendin van mij ook zei: Wat heb je hier en wat heb je te verliezen?quote:
Nee, ik bedoelde het meer naar jou toe datj e niet datequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor een jaartje hoop ik. Dan begint ook mijn (pre)master dus weet niet of het echt reizen of niet is.
[..]
#JUSTDOIT. Al geef ik eerlijk toe dat een vriendin van mij ook zei: Wat heb je hier en wat heb je te verliezen?
Omg premaster, welke opleidingquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor een jaartje hoop ik. Dan begint ook mijn (pre)master dus weet niet of het echt reizen of niet is.
[..]
#JUSTDOIT. Al geef ik eerlijk toe dat een vriendin van mij ook zei: Wat heb je hier en wat heb je te verliezen?
Ik ook écht niet hoor, ja wel dat je knie ingewikkeld is enzo.. maar dit wtf? Ja het is écht kut gewoon, ik vind het echt zo sneuquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering.
Had niet verwacht dat het zo lang zou zijn. :$
Ik ben normaal ook niet zo hoorquote:
Haha, moet lachen om flipte eruit. Die ga ik bewarenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet zo hoorMaar het flipte er gewoon uit
Wel echt triestig voor beide partijen ja. Je broertje zal ookwel hard balenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook écht niet hoor, ja wel dat je knie ingewikkeld is enzo.. maar dit wtf? Ja het is écht kut gewoon, ik vind het echt zo sneu.
En mn broertje voelt zich vooral schuldig want dit was dus zijn tweede werkdag en hij is donderdag (!!!!!!) geslaagd voor deze opleiding en ja hij vind het gewoon dom van zichzelf en loopt zich op het werk enzo te verontschuldigen 'want ja nu zitten zij daar ook mee' en dat vind ik echt zo kut om te horen dan heja blijft je lieve kleine schattiepattiebroertje
Oh zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het meer naar jou toe datj e niet date
Bedrijfseconomiequote:
Nou ja, ben waarschijnlijk niet aangenomen bij Ziggootje dus dat is wel echt flinke bummer. Weet het nog niet zeker. Moet morgen even bellen, maar anders hadden ze allang bericht gestuurd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, moet lachen om flipte eruit. Die ga ik bewaren![]()
Hoe is het verder met jou Fokkie?
Sorry.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik maak wel vaak grappende opmerkingen over dat ik een uitgelubberd geslachtsdeel heb de laatste tijd. Slechte invloeden.
Zou echt niet weten wat ik 6 maanden moest doen als ik niet kon werken of ietsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook écht niet hoor, ja wel dat je knie ingewikkeld is enzo.. maar dit wtf? Ja het is écht kut gewoon, ik vind het echt zo sneu.
En mn broertje voelt zich vooral schuldig want dit was dus zijn tweede werkdag en hij is donderdag (!!!!!!) geslaagd voor deze opleiding en ja hij vind het gewoon dom van zichzelf en loopt zich op het werk enzo te verontschuldigen 'want ja nu zitten zij daar ook mee' en dat vind ik echt zo kut om te horen dan heja blijft je lieve kleine schattiepattiebroertje
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh hou mij op de hoogte, ik ga wss ook master doen maarja, eerst de pre ervan hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh zo.moet toch wat om mezelf te beschermen tegen nare hartbrekende mannen.
[..]
Bedrijfseconomie
Wat een streng kutwijf dan, jij bent toe aan iets beters dan zo'n nors wijffie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet zo hoorMaar het flipte er gewoon uit
Nee, die voelt zich op dit moment echt enkel schuldigquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel echt triestig voor beide partijen ja. Je broertje zal ookwel hard balen
Oohh, nouja het kan natuurlijk zijn dat ze het gewoon zijn vergeten. Of communicatiefoutje of ja, hopen we dan maar gewoon op! Zou wel balen zijn ja.. Helemaal als je dat toch wel een beetje verwachtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ben waarschijnlijk niet aangenomen bij Ziggootje dus dat is wel echt flinke bummer. Weet het nog niet zeker. Moet morgen even bellen, maar anders hadden ze allang bericht gestuurd.
En had het echt verwachtMaargeod
Daar wel goed?
Ja, en hij werkt ook echt 50 - 60 uur in de weekquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Zou echt niet weten wat ik 6 maanden moest doen als ik niet kon werken of iets
Veel sterkte maar voor hem
Ik hink nog een beetje tussen wat opties.quote:
Ja. Kut pre's. Nog vies veel eisen aan ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeh hou mij op de hoogte, ik ga wss ook master doen maarja, eerst de pre ervan he
[..]
Wat een streng kutwijf dan, jij bent toe aan iets beters dan zo'n nors wijffie.
Ga je dan meteen op vakantie ook?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, die voelt zich op dit moment echt enkel schuldigen die voelt zich dom. Maar niet balen van het Zweden avontuur, zal nog wel komen denk.
Ik had het gisteren met hem er nog over dat ik ook ticket zou boeken om op bezoek te gaan, natuurlijk wel jammer dat dat ook niet meer kan maar dat is bijzaak natuurlijk
[..]
Oohh, nouja het kan natuurlijk zijn dat ze het gewoon zijn vergeten. Of communicatiefoutje of ja, hopen we dan maar gewoon op! Zou wel balen zijn ja.. Helemaal als je dat toch wel een beetje verwacht
Hier gaat alles lekker, nog drie weken en eerste jaar school zit er alweer op joh ;o
Jeetje Crackie. Wat heftig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en hij werkt ook echt 50 - 60 uur in de week. Maar weet nou ook niet of hij ontslag had genomen bij zijn oude werk voor Zweden oid, strakt heeft ie ook geen inkomen
:/
Wat zijn de opties?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hink nog een beetje tussen wat opties.Kan zo maar Europa worden.
[..]
Ja. Kut pre's. Nog vies veel eisen aan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |